Oprindeligt indsendt af jonashj0305
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægVestergaard med 45 minutter for U/19 i dag i sejren over Haderslev. Udskiftet i halvlegen - håber det er planen og ikke et tilbageslag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Patrick Harboe har været i OB i snart to år, og er i dag transitionstræner. Vi har haft en rigtig god snak med ham om, hvad en transitionstræner egentlig laver, hvordan hans arbejde er, hvordan det var at træne hans lillebror, hvad fremtiden byder på, osv.
http://obstruktion.dk/2891-2/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægPatrick Harboe har været i OB i snart to år, og er i dag transitionstræner. Vi har haft en rigtig god snak med ham om, hvad en transitionstræner egentlig laver, hvordan hans arbejde er, hvordan det var at træne hans lillebror, hvad fremtiden byder på, osv.
http://obstruktion.dk/2891-2/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tager jeg helt fejl, hvis jeg siger, at det også er ham der skal forestille at være Superligaholdets analytiker? Jeg bliver helt i tvivl når jeg læser det her fine interview.
Comment
-
Tager jeg helt fejl, hvis jeg siger, at det også er ham der skal forestille at være Superligaholdets analytiker? Jeg bliver helt i tvivl når jeg læser det her fine interview.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Den er vidst god nok, at han også fungerer som analytiker. Det var dog ikke vores fokus i dette interview, det var mere transitionstræner rollen. Vi kunne selvfølgelig godt have skrevet, at han også er analytiker.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det læser jeg slet ikke ud af interviewet. Jeg læser, at han er en peoples person, der skal sørge for en smooth overgang fra akademi til Superligatruppen, og hvor det handler om at sørge for, at de unge spillere har et fornuftigt flow med afsæt i dels skole og dels fodbolden. Jeg læser slet ikke, at han skulle crunche tal på nogen måde i hvert fald.
Så hvis det er tilfældet, bekræfter det mig bare i min skepsis om, at det skulle være et punkt OB har satset på. Hvis det virkelig er noget man prøver at inkorporere i dagligdagen, må det være opgaver der er tungere end noget man kan klare på halvtid eller derunder, ved siden af nogle andre vigtige opgaver.
- Likes 2
Comment
-
Det gjorde jeg heller ikke, det var derfor jeg spurgte, for jeg erindrer at det var ham der blev udpeget som analytiker herinde for noget tid siden, da det skulle retfærdiggøres, at OB også har satset på det punkt. Det lyder på det her interview som om, at Patrick har mange opgaver, og at det er netop er både det fodboldmæssige og menneskelige arbejde med de unge spillere der fylder meget, så det kan ikke være meget tid han har til overs til, at arbejde som analytiker for hele Superligaholdet.
Så hvis det er tilfældet, bekræfter det mig bare i min skepsis om, at det skulle være et punkt OB har satset på. Hvis det virkelig er noget man prøver at inkorporere i dagligdagen, må det være opgaver der er tungere end noget man kan klare på halvtid eller derunder, ved siden af nogle andre vigtige opgaver.
Comment
-
Altså, man kan jo ikke bare hive manden fra gaden ind som analytiker. En dataanalytiker har baggrund i matematikken, datalogien, økonomien. Data er data. Fodboldfaglige sætter parametrene (hvad leder vi efter ved fx en midtstopper, hvilke data er relevante) og så analyserer analytikerne data, hvorpå analytikerens vurdering vurderes af scouting-teamet.
Det er den moderne måde. OB har næppe noget der bare minder om det her.
Det er jo bare for pynts skyld at man kalder en transitionstræner (og sikkert en god én) for analytiker også.
Comment
-
Vi styrker akademiet men en ny samarbejdspartner:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/samarb...ye-muligheder/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi styrker akademiet men en ny samarbejdspartner:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/samarb...ye-muligheder/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Ligeså meget det sejler på seniorniveau, ligeså spændende er vores ungdomsafdelings fremtid tilgengæld"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
Comment