har du fået post?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMan må da sige, at der er slået 240 % om efter tiden med Uffe Pedersen i hvert. Væk er snakken om det hele menneske og at opføre sig ordentligt. Ind med McDonalds-performance charts.
Well. Ambitioner er fint, men det er ikke det hele jeg klapper i hænderne over.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMan må da sige, at der er slået 240 % om efter tiden med Uffe Pedersen i hvert. Væk er snakken om det hele menneske og at opføre sig ordentligt. Ind med McDonalds-performance charts.
Well. Ambitioner er fint, men det er ikke det hele jeg klapper i hænderne over.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægMads Jørgensen er blevet tilbudt en kontrakt af OB, men desværre som CB og han ser sig selv som midtbanespiller. Desværre :-(
Har det fra pålidelige kilder!
Det er ærgerligt, at vi ikke får lejlighed til at se nærmere på hans glimrende langskud i Superligaen, men det lyder til, at han mangler en del i teknik og tempo, og det var jo nu, han skulle rykkes op, hvis det skulle være.SLO
Comment
-
Well. Ambitioner er fint, men det er ikke det hele jeg klapper i hænderne over.
Men derfor kan der selvfølgelig stadig godt være elementer i den nye strategi, der på længere sigt undergraver de værdier, der længe har kendetegnet OBs talentudvikling. Det er et endnu et emne, som jeg håber, Stemmer fra Ådalen vil dykke ned i på et tidspunkt.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægJeg kender ikke det konkrete indhold i hverken Pedersens eller Hermansens respektive strategier, så det er selvfølgelig et tyndt grundlag, jeg udtaler mig på, men der er vel ikke nødvendigvis et modsætningsforhold mellem detaljerede performance-analyser og en kultur, der lægger vægt respekt for andre, ydmyghed og andre menneskelige kvaliteter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr det blevet fortalt nogle steder, at OB bruger detaljerede performance analyser? Og melder historien i så fald noget om, hvad de analyser bygger på, og om de laves både på senior og ungdomsniveau? Mig bekendt har OB ikke nogen ekstern dataprovider der leverer event data som f.eks. Prozone, som mange af de andre Superligaklubber har. Og hvem laver i så fald de analyser? Så vidt jeg ved, og som jeg kan læse mig frem til, har man hverken nogle analytikere tilknyttet på senior eller ungdomsniveau.SLO
Comment
-
http://www.fyens.dk/modules/fsArticle/index.php?articleid=3161291
I den kommende tid bruger OB 250.000 kroner på en træningslejr i Vildbjerg for samtlige hold fra U12 til U19. Flere af forældrene finder sponsorer til flere udlandsture, videooptagelser, testudstyr og opfyldelse af licenskrav.
Tonny Hermansen er ikke bange for, at nogen vil klandre OB for elite-fiksering af 12-årige.
- Når 12-årige balletbørn bliver brækket næsten midtover, er der ingen, der siger noget. I gamle dage spillede man samlet mere fodbold på gader og stræder end i klubberne nu. Jeg håber så bare, at trænerne ikke terper taktik i de aldersklasser
Ungdomsspillerne skal have karakter hver måned på en skala fra 1 til 6 og trænerne skal samles ogevaluere hver enkelt spillers situation.
- De skal følges til dørs hele tiden, fordi der pludselig kan være andre, der vil have forældrenes søn. Vi skal være lidt skarpere til at fortælle, at det her er det bedste sted at være.
Last edited by B(ob); 23-06-2017, 19:46.
Comment
Comment