Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Hej,

    jeg hedder Michaelog jeg er en tysk OB fan som fölger klubben siden 1992. Jeg laeser hver dag med paa forumet.
    Jakob Breum Martinsen har scored to maal i u18 landskampen mod Tyskland. Tillykke med debutscoringer, spaennende ungdomsspiller.

    Unskyld for stavefejlene.
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Fedt tak for opdate .Og kun skønt men endnu en tysk fan , stort velkommen til dig

    Ingen grund til at undskylde for de småfejl hold dig endelig ikke tilbage.
    Hej!
    Så kan OB måske snart lave også en Fan Arrangement her i Tyskland, hehe. Hvis de organiserer det endda på djævelsøen så kan de vel også komme sydpå.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



      Hej!
      Så kan OB måske snart lave også en Fan Arrangement her i Tyskland, hehe. Hvis de organiserer det endda på djævelsøen så kan de vel også komme sydpå.
      Det kunne de lave som et Tysk/ jysk arrangement
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



        Hej!
        Så kan OB måske snart lave også en Fan Arrangement her i Tyskland, hehe. Hvis de organiserer det endda på djævelsøen så kan de vel også komme sydpå.
        Maaske der bestaar en mulighed for at besöge en kamp sammen i Odense eller i Jylland i den kommende Superliga saeson. Den sidste kamp jeg overvaerede paa stadion var i November 2019 i Farum. Vi vandt 3:1 paa maal af Thomasen, Helenius og vores elskede Kadrii. Den sidste hjemmebane kamp jeg saa var mod Randers i 2006, den endte 1:1 og maalscoreren for OB var Tobias Grahn.
        Jeg bor i Rheinland-Pfalz i naerheden af Trier. Du er fra Nordrhein-Westfalen, eller?

        Hilsen
        Michael

        Comment


          Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

          Maaske der bestaar en mulighed for at besöge en kamp sammen i Odense eller i Jylland i den kommende Superliga saeson. Den sidste kamp jeg overvaerede paa stadion var i November 2019 i Farum. Vi vandt 3:1 paa maal af Thomasen, Helenius og vores elskede Kadrii. Den sidste hjemmebane kamp jeg saa var mod Randers i 2006, den endte 1:1 og maalscoreren for OB var Tobias Grahn.
          Jeg bor i Rheinland-Pfalz i naerheden af Trier. Du er fra Nordrhein-Westfalen, eller?

          Hilsen
          Michael
          Ja, fra Siegen. Skriver en PB
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            2 tyske superfans

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              2 tyske superfans
              Vi er laaaangt mere. Glem ikke min søn, tak. ;-)
              Og der er endnu en fyr i Hannover jeg er i kontakt med og som er stor fan og allerede kom til OB-kampe. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Vi er laaaangt mere. Glem ikke min søn, tak. ;-)
                Og der er endnu en fyr i Hannover jeg er i kontakt med og som er stor fan og allerede kom til OB-kampe. :-)
                Nåh ja. Så skete der lige en fordobling

                Comment


                  Tænk hvis hver region i DK også kunne lave en fordobling, shit det ville være vildt.

                  Men så skal der nok lige skiftes en smule ud på nogle poster i toppen af OB, eller de skal få en MEGET BEDRE selvindsigt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nåh ja. Så skete der lige en fordobling
                    Der er den gamle historie hvor en mand kræver fra kajseren som belønning for tjeneste "kun" lidt ris. Kajseren må tage et skakbræt, lægger et risikorn på skakbræts første felt, to riskorn på andet felt, fire på tredje felt og fordobler så hver gang til han kommer til 64. felt...
                    Vi er på vej. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, fra Siegen. Skriver en PB
                      Ich war mal in Siegen. Ich habe 9 Monate in Hückeswagen nicht weit von Siegen gewohnt. Ich habe bei Verwandten, die damals eine kleine Firma hatten, mein Praktikum gemacht. Sie wohnen mitlerweile in Köln. Habe sie lange nicht mehr gesehen. Wollte sie eigentlich Ostern besuchen, alles war geplant aber dann kam der Corona

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Ich war mal in Siegen. Ich habe 9 Monate in Hückeswagen nicht weit von Siegen gewohnt. Ich habe bei Verwandten, die damals eine kleine Firma hatten, mein Praktikum gemacht. Sie wohnen mitlerweile in Köln. Habe sie lange nicht mehr gesehen. Wollte sie eigentlich Ostern besuchen, alles war geplant aber dann kam der Corona
                        Du er altid velkommen her når du kommer sydpå. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Du er altid velkommen her når du kommer sydpå. :-)
                          Tak!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                            Hej!
                            Så kan OB måske snart lave også en Fan Arrangement her i Tyskland, hehe. Hvis de organiserer det endda på djævelsøen så kan de vel også komme sydpå.
                            Super ide

                            Jeres dansk er væsentligt bedre end mit tysk, så STOR respekt til jer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det kunne de lave som et Tysk/ jysk arrangement
                              Fint for mig. Har 25 km til den tyske grænse og Hamborg er tættere på end København .

                              222 km til Hamborg, 140 km til Odense og 300 km til København

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                                Fint for mig. Har 25 km til den tyske grænse og Hamborg er tættere på end København .

                                222 km til Hamborg, 140 km til Odense og 300 km til København
                                207 for mig til Hamborg

                                Comment

                                Working...
                                X