Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg havde regnet med kontrakt til Eskesen, hvis der ikke allerede var en, men jeg er overrasket (positivt) over, at man allerede hiver ham op. Super spændende spiller, og jeg glæder mig ekstremt til at se endnu mere til ham.

    Jeg var lige nødt til at finde det første jeg skrev om ham. Fra en U17-kamp i Lyngby, en pissekold marts i 2015: "Julius Eskesen leverer et godt arbejdsraseri på top og stresser Lyngbys opspil."
    Bid mærke i dette. Tror simpelthen at talentet er så stort at skridtet kan tages allerede nu

    Julius har brug for at tage det næste fodboldmæssige skridt allerede nu, og så skal vi i fællesskab sørge for, at han får sat skub i sin udvikling på banen, mens vi samtidig skal hjælpes ad med at finde de rigtige løsninger i forhold til at han sideløbende og på sigt kan færdiggøre sin skolegang.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jov, men er det ikke kun de spillere der ikke har været inde over landshold der er udtaget.
      For at man kan se lidt nærmere på dem.
      Muligvis. Men så mange har vi jo heller ikke på diverse landshold at der ikke er flere at vælge af

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Muligvis. Men så mange har vi jo heller ikke på diverse landshold at der ikke er flere at vælge af
        Nej, det er jeg godt klar over.
        Men vi har da været støt stigende gennem de sidste par år :)

        Og er vel også ud fra hvem der nu kunne i de dage, der er jo nok en del unge der skal på ferie og sådan noget, så kan ikke forestille mig det er toppen af poppen der kommer :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Nej, det er jeg godt klar over.
          Men vi har da været støt stigende gennem de sidste par år :)

          Og er vel også ud fra hvem der nu kunne i de dage, der er jo nok en del unge der skal på ferie og sådan noget, så kan ikke forestille mig det er toppen af poppen der kommer :)
          Nej nok ikke. Syntes bare at det var et sørgeligt tal. Men 1 er vel bedre end nul :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bid mærke i dette. Tror simpelthen at talentet er så stort at skridtet kan tages allerede nu

            Af nysgerrighed, hvad bygger du det på?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jov, men er det ikke kun de spillere der ikke har været inde over landshold der er udtaget.
              For at man kan se lidt nærmere på dem.
              Det er de bedste fra den yngste landsholdsårgang ... altså toppen.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det er de bedste fra den yngste landsholdsårgang ... altså toppen.
                Super, vidste jeg så ikke.

                Så tak for info :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bid mærke i dette. Tror simpelthen at talentet er så stort at skridtet kan tages allerede nu

                  Julius har brug for at tage det næste fodboldmæssige skridt allerede nu, og så skal vi i fællesskab sørge for, at han får sat skub i sin udvikling på banen, mens vi samtidig skal hjælpes ad med at finde de rigtige løsninger i forhold til at han sideløbende og på sigt kan færdiggøre sin skolegang.

                  Næste mand til Ajax...
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Næste mand til Ajax...
                    har du ikke forstand på fodbold

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Af nysgerrighed, hvad bygger du det på?
                      Svært at sige.. mavefornemmelse

                      Men han har de sidste par år været kendt som det største offensive talent i OB af hvad jeg har hørt.. Alle nævner altid ham
                      Han har været på samtlige U hold
                      Andre hold som fx FCN er begyndt at tage dem op i den alder hvis talentet er kæmpestort. EfB gjorde det vidst også inden sidste sæson med Dreyer
                      Han blev kåret som turneringens bedste spiller i den hollandske turnering som de vandt i Maj. Han skulle have været outstanding..
                      Og med det i mente kunne man nød til at fremtidssikre ham inden andre kommer med store tilbud og sætter tanker igang på en ung mand

                      Jeg tror helt ærligt at grunden til vi ikke ser flere 18 årige blive rykket op er at der ikke har været nogen der er gode nok.. Man har ikke været bange for at miste dem og har derfor trukket tiden længst muligt for at se om de stadig udvikler sig.. Og vi må bare erkende at der er langt mellem snapsene..

                      Julius Eskesen kan noget specielt med bolden som ikke mange kan og det skal udvikles på fuld tryk nu. Hvis de i Ajax kan det allerede som 16-17 årige er det også fint vi gør det med en 18 årig når man kan se at talentet er der

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af linken Se indlæg
                        har du ikke forstand på fodbold
                        Hvad begrunder du det med?
                        At han ikke er god nok til Ajax kan du vil godt have ret i men you'll never know

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Svært at sige.. mavefornemmelse

                          Men han har de sidste par år været kendt som det største offensive talent i OB af hvad jeg har hørt.. Alle nævner altid ham
                          Han har været på samtlige U hold
                          Andre hold som fx FCN er begyndt at tage dem op i den alder hvis talentet er kæmpestort. EfB gjorde det vidst også inden sidste sæson med Dreyer
                          Han blev kåret som turneringens bedste spiller i den hollandske turnering som de vandt i Maj. Han skulle have været outstanding..
                          Og med det i mente kunne man nød til at fremtidssikre ham inden andre kommer med store tilbud og sætter tanker igang på en ung mand

                          Jeg tror helt ærligt at grunden til vi ikke ser flere 18 årige blive rykket op er at der ikke har været nogen der er gode nok.. Man har ikke været bange for at miste dem og har derfor trukket tiden længst muligt for at se om de stadig udvikler sig.. Og vi må bare erkende at der er langt mellem snapsene..

                          Julius Eskesen kan noget specielt med bolden som ikke mange kan og det skal udvikles på fuld tryk nu. Hvis de i Ajax kan det allerede som 16-17 årige er det også fint vi gør det med en 18 årig når man kan se at talentet er der
                          Okay, men du har aldrig set ham spille?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Okay, men du har aldrig set ham spille?
                            Jo jeg har set et par kampe forrige sæson. Mener det var U17.
                            Det jeg har set i år(er ikke meget) har han været skadet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jo jeg har set et par kampe forrige sæson. Mener det var U17.
                              Det jeg har set i år(er ikke meget) har han været skadet
                              Roger that

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Roger that
                                10-4

                                Comment

                                Working...
                                X