Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
    Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit

    Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham
    Nummer 12 er Noah Lassen :)

    Comment


      Hvornår spilles semifinalen?
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
        Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit

        Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham
        Fluminense har været fuldstændig vanvittige jeg så den kamp de vandt 7-0. Deres offensiv især deres venstrekant er godt nok god, men faktisk også deres nummer 3 der ligger nede i bagkæden ser rigtig god ud. Som skrevet tidligere, de kan sagtens ligge i et bagagerum når snuden skal mod Odense.

        Spændende med de her turneringer der bliver streamet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Hvornår spilles semifinalen?
          Jeg kan ikke se tidspunktet for vores kamp men turneringen starter igen klokken 9:30 hvor Tottenham spiller mod FC Porto.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Hvornår spilles semifinalen?
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg kan ikke se tidspunktet for vores kamp men turneringen starter igen klokken 9:30 hvor Tottenham spiller mod FC Porto.
            Vi spiller kl. 11.30.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

              Nummer 12 er Noah Lassen :)
              Tak. Nu ser man hvorfor OB gav ham debut mod FCM sidste år. Han ligner noget helt specielt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Fluminense har været fuldstændig vanvittige jeg så den kamp de vandt 7-0. Deres offensiv især deres venstrekant er godt nok god, men faktisk også deres nummer 3 der ligger nede i bagkæden ser rigtig god ud. Som skrevet tidligere, de kan sagtens ligge i et bagagerum når snuden skal mod Odense.

                Spændende med de her turneringer der bliver streamet.
                De der brasilianske talenter er nok allerede langt udenfor vores rækkevidde men ellers kunne nogle af Minteh-millionerne for min skyld godt geninvisteres i en eller to stortalenter fra Fluminese. Vores scoutingfolk (Adrian, AMC) må jo forhåbentlig sidde og notere lystigt til sådan en turnering, ligesom OB's spillere ikke bliver mindre interessante rundt omkring i Europa.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  De der brasilianske talenter er nok allerede langt udenfor vores rækkevidde men ellers kunne nogle af Minteh-millionerne for min skyld godt geninvisteres i en eller to stortalenter fra Fluminese. Vores scoutingfolk (Adrian, AMC) må jo forhåbentlig sidde og notere lystigt til sådan en turnering, ligesom OB's spillere ikke bliver mindre interessante rundt omkring i Europa.
                  De der to tror jeg desværre ikke er en mulighed. Jeg tror også at spillerne skal være 18 for at må skifte. Men nu så jeg lige FC Porto smadre Tottenham 3-1 og Porto nummer 7 og nummer 10 ser også rigtigt spændende ud. Men de koster nok det hvide ud af øjnene. Under alle omstændigheder så er det spændene at se hvor meget bedre ungdomsspillere bliver i de år her.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tak. Nu ser man hvorfor OB gav ham debut mod FCM sidste år. Han ligner noget helt specielt
                    Ja, han er en fantastisk spiller. Til Open Nordic Tournament med U17 landsholdet viste han sig også rigtigt godt frem, og han var også anfører. Det ville ikke undre mig, hvis meget store klubber har fået øjnene op for ham allerede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tak. Nu ser man hvorfor OB gav ham debut mod FCM sidste år. Han ligner noget helt specielt
                      Jeg får lidt Mads Bidstrup vibes fra ham.

                      Ham der og så Juul-Sandberg på midten, det er altså ikke helt dumt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        De der brasilianske talenter er nok allerede langt udenfor vores rækkevidde men ellers kunne nogle af Minteh-millionerne for min skyld godt geninvisteres i en eller to stortalenter fra Fluminese. Vores scoutingfolk (Adrian, AMC) må jo forhåbentlig sidde og notere lystigt til sådan en turnering, ligesom OB's spillere ikke bliver mindre interessante rundt omkring i Europa.
                        Formoder at FCM/Mafra sidder lige ved siden af, da de jo netop har lavet deres nye konstellation for nemmere at integrere spillere fra Brasilien i Europa (sprog, kultur, pas m.m.)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Som en skrev tidligere så tror jeg at nummer 11 er William Christian Martin og Bitute nr 17 da han er den eneste angriber med den hudfarve
                          Hvem nummer 12 er kan kun blive et gæt. Men enten Noah Lassen eller Noah Damsø er mit

                          Kampen mod Fluminese bliver ekstremt vanskelig. Nuuj de er gode. Syntes det lugter af en finale mellem dem og Tottenham
                          Det er Bitute, det sagde kommentatorerne flere gange i går :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Det er Bitute, det sagde kommentatorerne flere gange i går :)
                            Havde lyden slået fra

                            Comment


                              Så er det Fluminense om 10 min. Kan vi slå dem, så kan vi rende med hele lortet, dem og Juve har set gode ud.

                              Bitute op og pres deres nummer 3 så han ikke får sat spillet. Og så lige et par hurtige fødder fra William Martin så den ryger i kassen.

                              Comment


                                Jaaaaaa! !

                                Comment

                                Working...
                                X