Spændende! Der bliver godt nok fyret nogle ungdomskontrakter afsted for tiden.
Mener også jeg skrev for nogle måneder siden at han var en spiller man skulle holde kraftigt øje med. Det har de så gjort. Han skulle være rigtig god.
Spændende at se om han fortsætter udviklingen mens han tjener lidt lommepenge
Mener også jeg skrev for nogle måneder siden at han var en spiller man skulle holde kraftigt øje med. Det har de så gjort. Han skulle være rigtig god.
Spændende at se om han fortsætter udviklingen mens han tjener lidt lommepenge
Ja det er absolut spændende, ikke mindst at han er hentet i BIFs baghave
Så er der vel 2 på ungdomskontrakt nu på U17.
Ibsen og Vestergaard. Er der andre?
Vestergaard spiller U19 efter ferien. Fra hans årgang har også Ibrahimagic og Skytte kontrakt.
Så Ibsen er vist den eneste på det nuværende U17, der har kontrakt. Men mon ikke Obbekjær og Brems (som begge har været inde omkring U16-landsholdet) er inde i billedet?
Vestergaard spiller U19 efter ferien. Fra hans årgang har også Ibrahimagic og Skytte kontrakt.
Så Ibsen er vist den eneste på det nuværende U17, der har kontrakt. Men mon ikke Obbekjær og Brems (som begge har været inde omkring U16-landsholdet) er inde i billedet?
Jo. Måske også Anton Bisgaard kunne få. Han skulle have et pænt topniveau
Faciliteterne skal på plads ASAP. Jeg synes da at der har været fin fremgang i akademiafd. de seneste år. Satsningen skal fastholdes, og det bliver sandsynligvis lidt lettere når denye lokaler er klar.
Comment