Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Mener også jeg skrev for nogle måneder siden at han var en spiller man skulle holde kraftigt øje med. Det har de så gjort. Han skulle være rigtig god.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/treaar...aldemar-ibsen/
Spændende! Der bliver godt nok fyret nogle ungdomskontrakter afsted for tiden.
Spændende at se om han fortsætter udviklingen mens han tjener lidt lommepenge
Comment
-
Ja det er absolut spændende, ikke mindst at han er hentet i BIFs baghaveOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener også jeg skrev for nogle måneder siden at han var en spiller man skulle holde kraftigt øje med. Det har de så gjort. Han skulle være rigtig god.
Spændende at se om han fortsætter udviklingen mens han tjener lidt lommepenge
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Vestergaard spiller U19 efter ferien. Fra hans årgang har også Ibrahimagic og Skytte kontrakt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er der vel 2 på ungdomskontrakt nu på U17.
Ibsen og Vestergaard. Er der andre?
Så Ibsen er vist den eneste på det nuværende U17, der har kontrakt. Men mon ikke Obbekjær og Brems (som begge har været inde omkring U16-landsholdet) er inde i billedet?SLO
Comment
-
Jo. Måske også Anton Bisgaard kunne få. Han skulle have et pænt topniveauOprindeligt indsendt af MortenF Se indlægVestergaard spiller U19 efter ferien. Fra hans årgang har også Ibrahimagic og Skytte kontrakt.
Så Ibsen er vist den eneste på det nuværende U17, der har kontrakt. Men mon ikke Obbekjær og Brems (som begge har været inde omkring U16-landsholdet) er inde i billedet?
Comment
-
Faciliteterne skal på plads ASAP. Jeg synes da at der har været fin fremgang i akademiafd. de seneste år. Satsningen skal fastholdes, og det bliver sandsynligvis lidt lettere når denye lokaler er klar.Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/akadem...raenerfronten/
Så må de gerne få de faciliteter på plads og så kan det måske blive en succes historie med det der ungdomsarbejde.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Er det Skolnik der er fra Hvidovre
Comment