Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    I øvrigt vildt, at u-holdene må spille på den sløje kunstgræsbane her midt i juni. Siger noget om banesituationen i Ådalen.
    Lige præcis den del synes jeg fortsat er sjovt i forhold til OB, da jeg altid har interesseret mig for talenter ... der KUNNE jo lige være en kommende landsholdsspiller :D ... derfor ser jeg mange af de her kampe og det kunstgræs er på alle måder skidt!
    Vi står ude i naturen, men der dufter ikke af blomster, frisk luft og græs, der stinker af plastic og især bildæk ... samtidig bliver det også meget varmt når solen er på, da bildækkene varmer pænt op under fødderne ... og så er det ekstremt skidt for miljøet, der forsvinder flere tons bildæk ud i naturen omkring Ådalen.

    Jeg synes kunstgræs skal forbydes som underlag i turneringsbold og så kan man måske have nogle få indendørsbaner.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      I øvrigt vildt, at u-holdene må spille på den sløje kunstgræsbane her midt i juni. Siger noget om banesituationen i Ådalen.
      Den er nu ikke sløj. Ret ny og ganske udemærket, som jeg forstår det. Men man kan selvfølgeligt sagtens synes, at det er sløjt, at det skal spille på kunst alligevel

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Den er nu ikke sløj. Ret ny og ganske udemærket, som jeg forstår det. Men man kan selvfølgeligt sagtens synes, at det er sløjt, at det skal spille på kunst alligevel
        Jeg er på ingen måde ekspert i kunstgræs, men synes ofte man hører fra klubber som FCN og SIF - der har det på stadion og benytter det til dagligt - at deres kunstgræs minder meget om rigtigt græs.

        Jeg har flere gange været på banen i Ådalen og var der senest til u19-holdets hjemmekamp imod Brøndby - og det er virkelig et sløjt underlag. Hvis den bane (stadig) hører til noget af det bedre kunstgræs er jeg endnu mere modstander af det end jeg var før (hvilket nærmest ikke er muligt).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Jeg er på ingen måde ekspert i kunstgræs, men synes ofte man hører fra klubber som FCN og SIF - der har det på stadion og benytter det til dagligt - at deres kunstgræs minder meget om rigtigt græs.

          Jeg har flere gange været på banen i Ådalen og var der senest til u19-holdets hjemmekamp imod Brøndby - og det er virkelig et sløjt underlag. Hvis den bane (stadig) hører til noget af det bedre kunstgræs er jeg endnu mere modstander af det end jeg var før (hvilket nærmest ikke er muligt).
          I de årlige afstemninger om banernes kvalitet, får FCN også altid den suverænt ringeste karakter af spillerne (har ikke tjekket om der er kommet en hvor SIF er med).
          Hvornår mon der er nogen der lytter?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Han har ekstraordinære evner på frispark og mener også han har scoret lidt på langskud, men er umiddelbart ikke noget særligt i det åbne spil.
            Jeg er enig. Han sparker som en hest, og er (om muligt) endnu bedre på dødbolde end Mads Jørgensen var for U19. Det er tæt på at være en 100 % chance, at få et frispark udenfor feltet.
            I det åbne spil synes jeg også han mangler noget. Om han får lagt det på, må tiden vise. Hans spidskompetence med langskudene er i hvert fald vild.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              I de årlige afstemninger om banernes kvalitet, får FCN også altid den suverænt ringeste karakter af spillerne (har ikke tjekket om der er kommet en hvor SIF er med).
              Hvornår mon der er nogen der lytter?
              De blev nu kun stemt som den 4. dårligste sidste gang (med SIF på pladsen lige over dem)

              ... men ja, spillerne er bestemt ikke begejstret.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                De blev nu kun stemt som den 4. dårligste sidste gang (med SIF på pladsen lige over dem)

                ... men ja, spillerne er bestemt ikke begejstret.
                Ja okay, har som sagt ikke tjekket det sidste år.


                Der blev stemt i december, som nok tæller for året 2017.

                Her er FCN sidst og Silkeborg næstsidst.

                Der blev så igen stemt ved slutningen af sæsonen (hvor visse baner i starten af foråret jo var rene pløjemarker.)

                Her bliver Silkeborg nr. 10 og FCN nr. 11 og de vinder altså kun over de baner som var en ren pløjemark.

                Forbyd skidtet, det er lort at spille på, trist at se fodbold ved og det er lort for miljøet.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ja okay, har som sagt ikke tjekket det sidste år.


                  Der blev stemt i december, som nok tæller for året 2017.

                  Her er FCN sidst og Silkeborg næstsidst.

                  Der blev så igen stemt ved slutningen af sæsonen (hvor visse baner i starten af foråret jo var rene pløjemarker.)

                  Her bliver Silkeborg nr. 10 og FCN nr. 11 og de vinder altså kun over de baner som var en ren pløjemark.

                  Forbyd skidtet, det er lort at spille på, trist at se fodbold ved og det er lort for miljøet.
                  Det er ihvertfald ikke noget der hører hjemme på Nature Energy Park...
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Det er ihvertfald ikke noget der hører hjemme på Nature Energy Park...
                    Haha, der har du en pointe.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      I øvrigt vildt, at u-holdene må spille på den sløje kunstgræsbane her midt i juni. Siger noget om banesituationen i Ådalen.
                      Jeg har flere gange hørt nede i Ådalen, at de unge spillere simpelthen helst vil spille på kunstgræs.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Det er ihvertfald ikke noget der hører hjemme på Nature Energy Park...
                        Måske de kan indsamle ølkrus og genanvende dem til en kunststofbane
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Jeg har flere gange hørt nede i Ådalen, at de unge spillere simpelthen helst vil spille på kunstgræs.
                          De MÅ ikke spille på banen ved klubhuset.
                          Hvem har sagt at spillerne helst vil spille på kunstgræs?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            De MÅ ikke spille på banen ved klubhuset.
                            Hvem har sagt at spillerne helst vil spille på kunstgræs?
                            Hvorfor ikke?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              De MÅ ikke spille på banen ved klubhuset.
                              Hvem har sagt at spillerne helst vil spille på kunstgræs?
                              Det handler vel om de muligheder OB har. Hvis det står mellem en kunstgræsbane og en elendig knoldet græsbane på dyrskuepladsen, så vil jeg også foretrække kunstgræs.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Det handler vel om de muligheder OB har. Hvis det står mellem en kunstgræsbane og en elendig knoldet græsbane på dyrskuepladsen, så vil jeg også foretrække kunstgræs.
                                De kunne jo også bare spille ved klubhuset, de skal jo forestille at deles om det.
                                Dyrskuepladsen kan ikke bruges, men der er også baner ved siden af sygehuset, der har de spillet før ... hvad er det klubben hedder?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X