Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse

X
- 

Nogle skarpe omstillinger og flotte opspil. Det ligner et sammentømret hold hvor der er godt styr på relationerne og aftalerne på banen. Dejligt at se!Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Comment
- 

Det er da voldsomt så målfarlig Charly er. Spændende knægt. Er han hovedsagligt wing?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 Comment
- 

Tja tjo. Syntes han er svær at sætte et tal på/label på… Syntes er lidt uortodoks tror jeg det hedder. Men på vores superliga ville han nok være en af de 2 offensive kanter. Jeg er meget spændt på om han får kontrakt. For han er måske den på U19 der har rykket sig aller mest. Så undrede mig også lidt at det var Hansborg der var med til Tyrkiet og ikke Charly. Ikke fordi ikke er god nok. Men han er kun 16 og har lidt tid endnuOprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
 Det er da voldsomt så målfarlig Charly er. Spændende knægt. Er han hovedsagligt wing?
 Comment
- 

Tjaa, de er knap nok top 3 U19-hold i Danmark i år. Deres U19-hold sidste år var en klasse eller to bedre, bare for at tage den sammenligning. Men selvfølgelig er de stadig dygtige, jeg kan se at de også havde valgt at sende Victor Lind ned for at spille med i går, det er jo ikke helt skidt at kunne bringe ham i en U19-kamp, og så har de bl.a. også de dygtige Fraulo-brødre, som vi beklageligvis ikke kunne få indfanget.Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
 De er blandt Europas 8 bedste U19 hold, så ok med nederlag, men lige i overkanten
 Comment
- 

Ex-akademispiller Valdemar Kwasniak er åbenbart inde i en rivende udvikling i Brøndby.

https://3point.dk/nyheder/kwasniak-k...t-af-radosevic
 Comment

Comment