Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Re: Det 'nye OB' og talenterne

    nixcha: http://www.bold.dk/nyt/Horsens-henter-talent-i-2-division

    Bliver interessant at se, hvad Esben Petersen kan gøre på Superliga-niveau.
    Linkfix

    Comment


      Re: Det 'nye OB' og talenterne

      badazz:
      nixcha: http://www.bold.dk/nyt/Horsens-henter-talent-i-2-division

      Bliver interessant at se, hvad Esben Petersen kan gøre på Superliga-niveau.
      Linkfix
      1) de kunne da godt lige have nævnt at han er tidligere OB spiller.

      2) får vi egentligt uddannelsespenge for sådan en handel? Han er vel fra OB-skolen..

      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Re: Det 'nye OB' og talenterne

        En lille note fra kampen imod FCV:

        - Gennemsnitsalderen i startopstillingen var ~25 år

        - Gennemsnitsalderen var ~24 år da vi sluttede kampen, hvor Jeppe, Barret og Diarra blev skiftet ind.

        Pisseirriterende at vi tabte, men stadig positivt at vi ser flere yngre spillere på holdet.

        Comment


          Re: Det 'nye OB' og talenterne

          Mågen:En lille note fra kampen imod FCV:

          - Gennemsnitsalderen i startopstillingen var ~25 år

          - Gennemsnitsalderen var ~24 år da vi sluttede kampen, hvor Jeppe, Barret og Diarra blev skiftet ind.

          Pisseirriterende at vi tabte, men stadig positivt at vi ser flere yngre spillere på holdet.
          problemet er så bare, at vi har for få ledere, som de unge kan læne sig op af.

          Comment


            Re: Det 'nye OB' og talenterne

            Syntes endnu engang at den også viste at KL og DH ikke er klar sammen i midterforsvaret alene.

            Specielt ikke uden en solid 6'er.



            Comment


              Re: Det 'nye OB' og talenterne

              SU1978:
              Mågen: En lille note fra kampen imod FCV:

              - Gennemsnitsalderen i startopstillingen var ~25 år

              - Gennemsnitsalderen var ~24 år da vi sluttede kampen, hvor Jeppe, Barret og Diarra blev skiftet ind.

              Pisseirriterende at vi tabte, men stadig positivt at vi ser flere yngre spillere på holdet.
              problemet er så bare, at vi har for få ledere, som de unge kan læne sig op af.
              især når vi er uden amc og spelmann

              Comment


                Nogen der helt har føling med hvem der kan blive rykket op til superliga truppen til sommer - og hvilke pladser de spiller ?

                Nu vil jeg helt bevist ikke skrive navne her, for jeg risikerer at forbigå nogen, men når jeg ser på vores U19 trup, så er der mange navne jeg kan genkende fra tidligere omtale og u-landshold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Nogen der helt har føling med hvem der kan blive rykket op til superliga truppen til sommer - og hvilke pladser de spiller ?

                  Nu vil jeg helt bevist ikke skrive navne her, for jeg risikerer at forbigå nogen, men når jeg ser på vores U19 trup, så er der mange navne jeg kan genkende fra tidligere omtale og u-landshold.
                  Jeg håber bestemt også at nogle af vores unge spillere kan begynde at rykke op som Backups til start 11 på flere pladser. Her tænker jeg mest på de 2 back og kanter, der må da være et par spillere som er bedre end Løffe og CNK?

                  Comment


                    Emil Peter Jørgensen rykker vel op så snart han bliver student.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Føler mig overbevist om at EPJ erstatter Vemmelund til sommer. Den ligger lige til højrebenet.

                      Comment


                        Hvad med Mikkel Desler, som jeg synes, at der var nogen, der skrev positivt omkring? Forstår han er midtbanespiller, men måske også brugbar på kant. Der kunne jo blive ledige pladser til sommer, alt afhængig af, hvor mange der forlader os.

                        Og hvad med Raben? En angriberplads skulle der nok blive ledig til sommer, igen afhængigt af hvor mange vi siger farvel til.

                        Comment


                          Hvorfor var det egentlig at man aldrig tilknyttede ham?

                          Henrik Lehm, eks-Næsbytræner, skulle lige se sønnerne Kasper og Kristian Lehms præstere i Odense Idrætshal, inden 12 dage til Dubai og bagefter en tur til Tyrkiet, og med fodbold på programmet hele tiden. Ikke dårligt her i vinter-Danmark. Lehm er blevet Brøndby-mand på højeste niveau som individuel træner for superligatruppen og talentudvikler, og nyder fodboldlivet på Vestegnen.

                          Det var noget med en jordomrejse, men man kunne vel have henvendt sig igen - hvorfor kan vi ikke forsøge at holde på de gode trænerkapiciteter vi har på øen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                            Hvorfor var det egentlig at man aldrig tilknyttede ham?

                            Henrik Lehm, eks-Næsbytræner, skulle lige se sønnerne Kasper og Kristian Lehms præstere i Odense Idrætshal, inden 12 dage til Dubai og bagefter en tur til Tyrkiet, og med fodbold på programmet hele tiden. Ikke dårligt her i vinter-Danmark. Lehm er blevet Brøndby-mand på højeste niveau som individuel træner for superligatruppen og talentudvikler, og nyder fodboldlivet på Vestegnen.

                            Det var noget med en jordomrejse, men man kunne vel have henvendt sig igen - hvorfor kan vi ikke forsøge at holde på de gode trænerkapiciteter vi har på øen?

                            Og FCM er igen på jagt efter talenter udenfor deres egen jyske muld:

                            Fra stiften:
                            "11-årige Kristoffer Lund Hansen, og han kan en del. Så meget, at FC Midtjylland har haft venstrebenstalentet med til Finland på tur. Det var en scout fra ulveklubben på heden, der spottede Kristoffer i en kamp på Sydfyn. Nu kører far Klaus Lund Hansen sønnen til Svendborg eller Ikast hver fjortende dag til "ulvetræning". Dog uden kontrakt eller noget. Kristoffer er trods alt kun 11."

                            Comment


                              Og hvorfor i Svendborg? Har de (Svendborg) en aftale med FCM om fællestræninger el. hvordan hænger det sammen?

                              Comment


                                Der er da heldigvis ikke nogle af de "Fynske" talenter, som Midtjylland har lokket til, der nogensinde er blevet til noget. Det kan godt være at de har bedre muligheder deroppe, men jeg kan sige med garanti at min søn aldrig kommer til at sætte sine ben deroppe, hvis han hypotetisk set, skulle have et fodboldtalent i den alder.
                                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                                Comment

                                Working...
                                X