Fedt fedt fedt. Mathias Jørgensen på U18 landsholdet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Fedt fedt fedt. Med denne sejr og sidste weekend tager de skridtet op til et bredt midterfelt og opnår positiv målscorer..Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Også fedt at vi nu har 2 unge oppe foran der virkelig er begyndt at lave mål og udvise stort potentiale
Comment
-
Ja- det er lækkert, godt nok var de forstærket med Julius, men det er jo helt legaltOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFedt fedt fedt. Med denne sejr og sidste weekend tager de skridtet op til et bredt midterfelt og opnår positiv målscorer..
Også fedt at vi nu har 2 unge oppe foran der virkelig er begyndt at lave mål og udvise stort potentiale
Kampforløbet synes jeg iøvrigt ligner SL-kampens forløb .. kan vi måske se en rød tråd , eller er det mon "bare" fordi FCK også her er superstærke
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Med Julius udskiftning efter 45 min kunne det godt ligne et muligt indhop i morgen :)Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa- det er lækkert, godt nok var de forstærket med Julius, men det er jo helt legalt
Kampforløbet synes jeg iøvrigt ligner SL-kampens forløb .. kan vi måske se en rød tråd , eller er det mon "bare" fordi FCK også her er superstærke
Comment
-
Han har jo også spillet i Horsens tidligere, var det ikke fra deres U17 hold han kom til OB? En spiller jeg har det lidt mærkeligt med som “en af vores egne”. Jeg ved han var KÆMPE OB fan da han var dreng, men tror han voksede lidt fra det - fordi da hans kontrakt ikke blev forlænget hos os, var han hurtigt ude på sin instagram og poste et træningsbillede, hvor han var iført en FCK trøje. Det billede blev dog hurtigt slettet, fordi han fik mange, mindre flinke kommentare på netop det billede :-)Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægDet hører vel strengt taget under "Tidligere OB-spillere", men...
Mads Jørgensen, sidste års U19-anfører og frisparkskonge, bliver testet i Horsens:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-i-testkamp/
Comment
-
Ja havde det bare sket i den rigtige verden...Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTjek tweetet fra @SrenPlovgaard: https://twitter.com/SrenPlovgaard/st...401385472?s=09
Comment
-
Forventet. Ikke den store overraskelse der.. Så mangler vi bare at Nana,Joao og Jønne får samme besked.. Frygter også for Buus som har udløb til sommerOprindeligt indsendt af andlox Se indlægKristian Weber forlader klubben ved årsskiftet.
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-faerdig-i-ob/
Comment
-
Nej, det kan ikke siges at chokere.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForventet. Ikke den store overraskelse der.. Så mangler vi bare at Nana,Joao og Jønne får samme besked.. Frygter også for Buus som har udløb til sommer
OBs egen artikel med Webers kommentarer:
Mon ikke han godt kan få sig en fin karriere? Han har nogle gode kompetencer, og måske kan han lave en AK med tiden og vende tilbage.
Comment
Comment