Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    For mig at se har vi under Krogh spillet en god kamp, det var den i Viborg. Det kan diskuteres om Viborg spillede deres ringeste kamp, men vi spillede kampen godt, og vandt fortjent.
    Sejren i Randers kom i hus efter en skrækkelig grim kamp, hvor Slots og Bernat var vores klart bedste i en vellykket kujon taktik.


    Sejren i Vejle var også ganske fortjent, men igen hentet på baggrund af en taktik, og spil som på ingen måde holder i længden.

    I flertallet af kampene har SK tåget rundt i opstillinger, taktik og udskiftninger som klart viser at han er neget langt fra at have evnerne.

    At den også er gal med det mentale er vi enige i, men en for stor del af truppen, er lejesvende for hvem OB blot er en ligegyldig midlertidig arbejdsgiver.
    Der er flere der har den holdning, at de vil væk hvis vi rykker ned. Når man først har den holdning, så tror jeg også man har den holdning, at en nedrykning faktisk kan være gavnlig for en selv.
    Jeg tror der er nogle der tænker, hellere væk til sommer med en nedrykning, end endnu en sæson i en uambitiøs klub i bunden af superligaen, og endnu en sæson hvor man som en flok vagabonder skal rundt og låne træningsbaner.
    nej men er det ikke vores problem lige pt.?

    Hvis alt det handler om er overlevelse hvorfor spiller man så ikke mere på den måde - glem alt om det lange perspektiv, den her trup bliver alligevel revet op med rode når vi kommer til transfervinduet. Kan man parkere bussen hvorfor så ikke gøre det, glem alt om "godt" spil og få fightet nogle resultater hjem - det er der brug for så man kan få noget tro ind på holdet igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      OB har tilknyttet en freelance sportspsykolog til holdet udover Kenneth Phillipsen.
      Troels Banggaard var med i går i Vejle.

      Det er mest af alt det mentale den er galt med, da vi jo i starten af Sørens periode inden nedrykningspilllet fik fornuftige point på kontoen. Det mentale pres i nedrykningsspillet er stort for mange spillere.

      Så det mentale skal bearbejdes nu, bare det ikke er for sent.
      For mig at se, er det en fejlslutning, at det er holdets mentale tilstand den er gal med. Det er nærmere holdet som helhed.

      Mange spillere er lejesvende af den værste skuffe. De kunne ikke være mere ligeglade med os og klubben. Når vi rykker ned, trigger det en klausul og så er de videre. De er så sikre i deres sag de udtaler sig til pressen om det.

      Hvad skal en mentaltræner lige gøre ved det? For at en mentaltræner skal kunne overbevise en gruppe spillere om at kæmpe til blodet sprøjter skal den intention vel være latent inde i spillerne selv.

      Der er undtagelser - selvfølgelig.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lle-1-division

        Den tredie - helt ligegyldige - lejesvend, der (via agent) forlader skibet. Hvordan kan man holde med og af det her ‘hold’, som BW har skabt? NT har over tid eroderet holdet, BW har på få år suget al kultur ud og og erstattet det med… det her.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...lle-1-division

          Den tredie - helt ligegyldige - lejesvend, der (via agent) forlader skibet. Hvordan kan man holde med og af det her ‘hold’, som BW har skabt? NT har over tid eroderet holdet, BW har på få år suget al kultur ud og og erstattet det med… det her.

          Ah, Rami kan vel ikke klandres for nogle udtalelser hans agent kommer med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Ah, Rami kan vel ikke klandres for nogle udtalelser hans agent kommer med.
            Hvis Ramis agent udtaler sig sådan uden først at have clearet det med med Rami, så er det tid til at finde en ny agent for Rami.

            Jeg anerkender, at det er en mulighed, men jeg tvivler stærkt på det. Igen - hold nu op en gøglertrup bandebossen med selerne har samlet her i Odense.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Hvis Ramis agent udtaler sig sådan uden først at have clearet det med med Rami, så er det tid til at finde en ny agent for Rami.

              Jeg anerkender, at det er en mulighed, men jeg tvivler stærkt på det. Igen - hold nu op en gøglertrup bandebossen med selerne har samlet her i Odense.
              Nu husker at Rami kom tidligere ellers virkelig gode ord til os fans og om vores frustration. Så måske var det virkelig agenten som ville gøre sig vigtigt
              Ved ikke det sker aldrig i modern football men hvad ville jeg glæde mig om en sportsdirektør som ringer til agenten og meddeler ham at man ikke kan bruge sådan er lort han kom med i offentligheden og at man ringer til ham hvis man har brug for ham i Ådalen så han kan komme derhen den dag, trække en nummer og tage plads på venteværelset indtil det er hans tur. Og at man indtil den dag hverken vil se eller høre noget af ham.
              Tolker agentens udtalelser sådan at Rami har ingen klausul i hensigt af nedrykning i kontrakten så må BW gerne infornere Rami at han har kontrakt og spiller for OB næste sæson uafhængigt af ligaen og at man også i 1. Div. kan få splintre i røven på bænken hvis man ikke leverer den rette indsats... Som lille ekstra motivation for de sidste sæsonkampe med hilsner fra agenten...
              Helt ærligt: med Thorborgs bankkonto ville der have været en stor glæde for mig sidste sommer at tage alle omkostninger om at lade rådne Sabbi på tribunen til kontrakten ud eller mindst til den dag han komner på knæene og begger om tilladelse at løbe soler sort for holdet og klubben. Turen til Canossa ville have været en feriefornøjelse i sammenligning.
              Hvad ønsker mig at klubberne ville vise at de har bukserne på, men det løb er desværre kørt. Hate modern football.
              ​​
              Last edited by andlox; 08-05-2024, 18:19.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                What the fucking fuck?!???

                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rlevelsesbonus

                bonus for overlevelse….. Er det den motivation spillerne skal have??

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  What the fucking fuck?!???

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rlevelsesbonus

                  bonus for overlevelse….. Er det den motivation spillerne skal have??
                  Men man havde ikke råd til et "ordentligt" trænerteam

                  Man skulle sende dem et girokort i stedet for
                  Last edited by Online; 09-05-2024, 09:43.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    What the fucking fuck?!???

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rlevelsesbonus

                    bonus for overlevelse….. Er det den motivation spillerne skal have??
                    Panik før lukketid. Den slags sker, når man gennem en årrække har udslettet al kultur fra klubben.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                      Panik før lukketid. Den slags sker, når man gennem en årrække har udslettet al kultur fra klubben.
                      Ingen stolthed tilbage. Ingen kæmper for klubben, fordi det er deres klub. Viser igen at Thorborg har ødelagt klubbens kultur. Nu skal lidt ekstra penge få en flok tilfældigt signede spillere til at gide lige lidt ekstra. Pyha det siger meget om Thorborgs syn på en fodboldklub. Forretning - ingen sjæl. Hvor er det trist.

                      Comment


                        Det var ellers ikke så lidt den regning kan løbe op i... selvom der nok ikke er nogen der tror på fuldt hus.

                        Det er sgu ikke lige mig det her.

                        Det positive er så, at nu virker det til virkeligheden vel forhelvede er gået op for de høje herre.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Så den bonus kan koste klubben fra ingenting og op til 6.500.000 millioner, som man lige pludseligt har fundet... men ikke til træningsanlægget m.m. !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            What the fucking fuck?!???

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rlevelsesbonus

                            bonus for overlevelse….. Er det den motivation spillerne skal have??
                            haha - der bliver godt nok rodet rundt i værktøjskassen.

                            Tænk hvis de vinder de sidste 4 kampe - virkelig et godt signal truppen sender...

                            - var de i forvejen ikke præstationslønnet? Syntes det var noget af det BW snakkede om med danske spillere der var for dyre, de ville have garanterede beløb. Med de udenlandske ville man over på en mere præstationsbaseret aflønning...hvis jeg husker korrekt.

                            Comment


                              Og vi siger tak til BW for, at vi som klub er mindre sentimentale og nu kun har spillere der spiller for ussel mammon.
                              Den mand er gift for vores klub

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Så den bonus kan koste klubben fra ingenting og op til 6.500.000 millioner, som man lige pludseligt har fundet... men ikke til træningsanlægget m.m. !
                                de sidste mange år har det heddet sig at en nedrykning koster 20 mill. eller deromkring. Så ville stadig være billigt. Hvis et par af vores profiler oveni købet har nedrykningsklausuler så kan det hurtigt blive endnu dyrere med en tur i 1 division.

                                Men jeg tror ærlig talt ikke det virker - syntes ikke holdet har lignet et hold der ikke gider. De ved simpelthen ikke hvad de skal, så at tro lidt ekstra feriepenge pludselig får dem til at præsterer...køber den ikke.

                                Og vil faktisk gå så langt at hvis det virker - så har man et seriøst problem med kulturen i OB.

                                Man er desperat - forståeligt nok...

                                Comment

                                Working...
                                X