Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Men vigtigst er, at OB overlever. Vejle kan tæve Hvidovre alt det de vil, når/hvis vi er sikre.
    Vi skal nok overleve, dertil er Lyngby og Hvidovre heldigvis for ringe. Vejle tør jeg ikke afskrive endnu.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi skal nok overleve, dertil er Lyngby og Hvidovre heldigvis for ringe. Vejle tør jeg ikke afskrive endnu.
      Vi er på ingen måde sikker på redning og alle tabte point til både Vejle og Lyngby er en gave til os. Vi har tabt hjemme til både Hvidovre, Lyngby og Vejle x 2, så vi har allerede bevist at vi ikke er bedre end nogen af de andre bundhold og derfor er vi i overhængende nedrykningsfare så længe vi ikke selv kan få skabt et ordentligt hul ned til nedrykningsstregen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Vi er på ingen måde sikker på redning og alle tabte point til både Vejle og Lyngby er en gave til os. Vi har tabt hjemme til både Hvidovre, Lyngby og Vejle x 2, så vi har allerede bevist at vi ikke er bedre end nogen af de andre bundhold og derfor er vi i overhængende nedrykningsfare så længe vi ikke selv kan få skabt et ordentligt hul ned til nedrykningsstregen.
        Tror sgu vi får den første hjemmesejr søndag. Det giver rygstød til at komme helskindet igennem sæsonen.
        Men spørg mig igen søndag kl 16, så er det ikke sikkert jeg er lige så rolig
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Vi skal nok overleve, dertil er Lyngby og Hvidovre heldigvis for ringe. Vejle tør jeg ikke afskrive endnu.
          Det kan jeg desværre ikke bruge til så meget.
          Ud af de 4 nederste hold indbyrdes, er vi dåligst.

          ... men nu har vi de 3 andre bundhold i de næste 4 kampe, så afgørelsen på det hele er nok lige om hjørnet.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Vi er på ingen måde sikker på redning og alle tabte point til både Vejle og Lyngby er en gave til os. Vi har tabt hjemme til både Hvidovre, Lyngby og Vejle x 2, så vi har allerede bevist at vi ikke er bedre end nogen af de andre bundhold og derfor er vi i overhængende nedrykningsfare så længe vi ikke selv kan få skabt et ordentligt hul ned til nedrykningsstregen.
            Helt enig. Vi spiller så tilpas elendigt, ligesom de andre, at alt kan ske, også nedrykning til os.

            Måske får vi en opblomstring og sikrer os selv. Vi er i hvert fald bedre end det spil vi har præsteret på det seneste.

            Men er bange for det ikke bliver 3 point på søndag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg

              Enig.

              Som nogen også nævnte i seneste afsnit af SFÅ, så kommer Hvidovre nok også med en mere afklaret tilgang til kampen end os. De kan spille mere frit, da løbet for dem ér kørt.
              Vi er pisket til sejr. Alt andet vil være den ultimative falliterklæring.
              Det er mekanismer lige nu. Hvidovre kan bare spille deres spil. Fungere det, så har de gode chancer for at vinde. Laver de fejl, som vi har set utallige gange I sæsonen, så er det bare sådan det er, men chancerne for de lykkedes er givetvis bedre, nu når det ikke for alvor har konsekvenser længere. Her ser vi I højere grad Lyngby, Vejle og os spille relativt konceptets. Vejle har lidt, når de ikke er pisket til sejr. Her står de fint i deres kæder og har noget fart I omstillingerne. De viste bare igår i en kamp de skulle vinde, slet ikke at have kvalitet på bolden til at presse Hvidovre tilbage.
              Det kan meget vel også blive billedet på søndag, hvis vi tror vi skal frem og knuse dem. Der er vi slet ikke nu. Hvidovre kommer for at spille og selvom det er pinligt sådan et semiamatørhold skal komme og dominerer på vores bane, så er det nok vores største chance at stå ordentligt i vores kæder og vente på de fejl Hvidovre altid begår

              Comment


                En god sportschef/scouting arbejde betyder meget.

                Top versus bund

                Suzuki 4 mio.
                Klaiber 7 mio.
                Divkovic 7 mio.

                Tyler 6 mio.
                Gomez 7,5 mio.
                Köhler 5,5 mio.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  En god sportschef/scouting arbejde betyder meget.

                  Top versus bund

                  Suzuki 4 mio.
                  Klaiber 7 mio.
                  Divkovic 7 mio.

                  Tyler 6 mio.
                  Gomez 7,5 mio.
                  Köhler 5,5 mio.
                  Nu er det også nemmere for Brøndby at tiltrække spillere...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                    Nu er det også nemmere for Brøndby at tiltrække spillere...
                    Sikkert, jeg prøvede bare med et meget simplet eksempel at vise, hvad man kan få for nogenlunde de samme penge (value for money).
                    Last edited by Online; 22-04-2024, 08:54.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                      Nu er det også nemmere for Brøndby at tiltrække spillere...
                      Ja det er på det punkt meget dyrt at være et uambitiøst bundhold, som blot er tilfredse med at være i ligaen.
                      Det ses også når vi skal sælge, tænker en spiller som Minteh havde kostet noget mere hvis han skulle sælges fra FCN.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        En god sportschef/scouting arbejde betyder meget.

                        Top versus bund

                        Suzuki 4 mio.
                        Klaiber 7 mio.
                        Divkovic 7 mio.

                        Tyler 6 mio.
                        Gomez 7,5 mio.
                        Köhler 5,5 mio.
                        Det kan man ikke sammenlignes direkte, da Brøndby har noget højere lønninger i deres budget til spillerne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Det kan man ikke sammenlignes direkte, da Brøndby har noget højere lønninger i deres budget til spillerne.
                          Og sign on fees… Og betaling til agenter…

                          OB må finde deres egen vej. Og indtil videre går det ikke så godt på den front

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            En god sportschef/scouting arbejde betyder meget.

                            Top versus bund

                            Suzuki 4 mio.
                            Klaiber 7 mio.
                            Divkovic 7 mio.

                            Tyler 6 mio.
                            Gomez 7,5 mio.
                            Köhler 5,5 mio.
                            Jeg er enige i at godt scoutingarbejde betyder meget. På din Brøndby-liste kunne du dog også have valgt nogle navne, hvoraf det tydeligere ville fremgå at pengene også sidder væsentligt mere løst i Brøndby end i OB:

                            Bundgaard. 22,5 mio
                            Jacob Rasmussen 22,5 mio
                            Nicolai Vallis. 22,312 mio.

                            På din OB liste har du både Gomez og Köhler og begge vil jeg mene er gode eksempler på godt scoutingarbejde i et fornuftigt prisleje.
                            Brøndby rammer med garanti også forkert med nogle af d’ers indkøb.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Jeg er enige i at godt scoutingarbejde betyder meget. På din Brøndby-liste kunne du dog også have valgt nogle navne, hvoraf det tydeligere ville fremgå at pengene også sidder væsentligt mere løst i Brøndby end i OB:

                              Bundgaard. 22,5 mio
                              Jacob Rasmussen 22,5 mio
                              Nicolai Vallis. 22,312 mio.

                              På din OB liste har du både Gomez og Köhler og begge vil jeg mene er gode eksempler på godt scoutingarbejde i et fornuftigt prisleje.
                              Brøndby rammer med garanti også forkert med nogle af d’ers indkøb.
                              Sebulonsen og hegheim, for bare at nævne et par stykker. Sebulonsen koster omkring 11 mio. mener jeg.
                              Gammelby springer også i øjnene. Der er sikkert flere.

                              Divkovic var jo nærmest en katastrofe, indtil de så opfandt ham på wingbacken.

                              Men generelt oplever jeg at mange Bif spillere nærmest overpræsterer over lange perioder.
                              Det tror jeg har at gøre med deres hjemmebanefans og deres træningsfaciliteter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Jeg er enige i at godt scoutingarbejde betyder meget. På din Brøndby-liste kunne du dog også have valgt nogle navne, hvoraf det tydeligere ville fremgå at pengene også sidder væsentligt mere løst i Brøndby end i OB:

                                Bundgaard. 22,5 mio
                                Jacob Rasmussen 22,5 mio
                                Nicolai Vallis. 22,312 mio.

                                På din OB liste har du både Gomez og Köhler og begge vil jeg mene er gode eksempler på godt scoutingarbejde i et fornuftigt prisleje.
                                Brøndby rammer med garanti også forkert med nogle af d’ers indkøb.
                                Jeg forstår ærlig talt ikke hvad det er der gør Gomez til en godt scouted spiller, syntes han er ganske ordinær, men pletvis mangel på placerings evne, han gør ikke for to ører forskel i OB .
                                Men det er jo blot min måde at vurdere tingene på.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X