Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi skal nok overleve, dertil er Lyngby og Hvidovre heldigvis for ringe. Vejle tør jeg ikke afskrive endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Vi er på ingen måde sikker på redning og alle tabte point til både Vejle og Lyngby er en gave til os. Vi har tabt hjemme til både Hvidovre, Lyngby og Vejle x 2, så vi har allerede bevist at vi ikke er bedre end nogen af de andre bundhold og derfor er vi i overhængende nedrykningsfare så længe vi ikke selv kan få skabt et ordentligt hul ned til nedrykningsstregen.
Men spørg mig igen søndag kl 16, så er det ikke sikkert jeg er lige så rolig817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi skal nok overleve, dertil er Lyngby og Hvidovre heldigvis for ringe. Vejle tør jeg ikke afskrive endnu.
Ud af de 4 nederste hold indbyrdes, er vi dåligst.
... men nu har vi de 3 andre bundhold i de næste 4 kampe, så afgørelsen på det hele er nok lige om hjørnet.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Vi er på ingen måde sikker på redning og alle tabte point til både Vejle og Lyngby er en gave til os. Vi har tabt hjemme til både Hvidovre, Lyngby og Vejle x 2, så vi har allerede bevist at vi ikke er bedre end nogen af de andre bundhold og derfor er vi i overhængende nedrykningsfare så længe vi ikke selv kan få skabt et ordentligt hul ned til nedrykningsstregen.
Måske får vi en opblomstring og sikrer os selv. Vi er i hvert fald bedre end det spil vi har præsteret på det seneste.
Men er bange for det ikke bliver 3 point på søndag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
Enig.
Som nogen også nævnte i seneste afsnit af SFÅ, så kommer Hvidovre nok også med en mere afklaret tilgang til kampen end os. De kan spille mere frit, da løbet for dem ér kørt.
Vi er pisket til sejr. Alt andet vil være den ultimative falliterklæring.
Det kan meget vel også blive billedet på søndag, hvis vi tror vi skal frem og knuse dem. Der er vi slet ikke nu. Hvidovre kommer for at spille og selvom det er pinligt sådan et semiamatørhold skal komme og dominerer på vores bane, så er det nok vores største chance at stå ordentligt i vores kæder og vente på de fejl Hvidovre altid begår
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
Nu er det også nemmere for Brøndby at tiltrække spillere...
Det ses også når vi skal sælge, tænker en spiller som Minteh havde kostet noget mere hvis han skulle sælges fra FCN.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEn god sportschef/scouting arbejde betyder meget.
Top versus bund
Suzuki 4 mio.
Klaiber 7 mio.
Divkovic 7 mio.
Tyler 6 mio.
Gomez 7,5 mio.
Köhler 5,5 mio.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEn god sportschef/scouting arbejde betyder meget.
Top versus bund
Suzuki 4 mio.
Klaiber 7 mio.
Divkovic 7 mio.
Tyler 6 mio.
Gomez 7,5 mio.
Köhler 5,5 mio.
Bundgaard. 22,5 mio
Jacob Rasmussen 22,5 mio
Nicolai Vallis. 22,312 mio.
På din OB liste har du både Gomez og Köhler og begge vil jeg mene er gode eksempler på godt scoutingarbejde i et fornuftigt prisleje.
Brøndby rammer med garanti også forkert med nogle af d’ers indkøb.
- Likes 3
Comment
-
Jeg er enige i at godt scoutingarbejde betyder meget. På din Brøndby-liste kunne du dog også have valgt nogle navne, hvoraf det tydeligere ville fremgå at pengene også sidder væsentligt mere løst i Brøndby end i OB:
Bundgaard. 22,5 mio
Jacob Rasmussen 22,5 mio
På din OB liste har du både Gomez og Köhler og begge vil jeg mene er gode eksempler på godt scoutingarbejde i et fornuftigt prisleje.
Gammelby springer også i øjnene. Der er sikkert flere.
Divkovic var jo nærmest en katastrofe, indtil de så opfandt ham på wingbacken.
Men generelt oplever jeg at mange Bif spillere nærmest overpræsterer over lange perioder.
Det tror jeg har at gøre med deres hjemmebanefans og deres træningsfaciliteter
- Likes 1
Comment
-
Jeg er enige i at godt scoutingarbejde betyder meget. På din Brøndby-liste kunne du dog også have valgt nogle navne, hvoraf det tydeligere ville fremgå at pengene også sidder væsentligt mere løst i Brøndby end i OB:
Bundgaard. 22,5 mio
Jacob Rasmussen 22,5 mio
Men det er jo blot min måde at vurdere tingene på.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment