Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Jeg mener at vide, at OB`s træning starter igen 4. januar. Vi er måske tæt på, at have en assistenttræner på plads, men har tilsyneladende ikke en eneste træningskamp på plads. Jeg er bestemt ikke imponeret over den manglende planlægning til forårssæsonen, eller for den skyld over de måske allerede trufne trænerbeslutninger.
    Tror desværre OB ligger på en nedrykningsplads, når grundspillet slutter, og så breder panikken sig hos trup og urutineret trænertrup.

    Ønsker bedre OB-Nytår 2024 til jer alle.
    Det er lidt bemærkelsesværdigt at der ikke er meldt ud med træningslejr og alle træningskampe endnu. Jeg tænker det har noget at gøre med man først har præsenteret træneren her op til jul. Vi må gå ud fra det nu er planlagt og vi får en plan fremlagt omkring træningsopstart.
    Jeg tror dog næppe det bliver tungen på vægtskålen ift. overlevelse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hvad er der nu galt med Flemløse? de har fostret mange gode spillere.
      Intet og det har jeg vist heller aldrig påstået

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Intet og det har jeg vist heller aldrig påstået
        Ok, godt ord igen

        Comment


          Tipsbladet evaluerer OBs 2*transfervinduer i 2023

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-flade-fadoel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tipsbladet evaluerer OBs 2*transfervinduer i 2023

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-flade-fadoel
            Det er helt åbenlyst at det har været mega sløjt og at der er plads til forbedringer ellers rykker vi ned med et brag.

            -Spændende om vores nye trænerteam kan sammensætte og sammenspille en trup der kan holde os i superligaen, både kortsigtet og langsigtet.

            -Spændende om Jimmi Nagel i samarbejde med Westström kan optimere vores trup, bedre end tilfældet var i sommers.

            -Og så håber jeg der bliver gjort noget ved de håbløse træningsbaner i en fart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
              Jeg mener at vide, at OB`s træning starter igen 4. januar. Vi er måske tæt på, at have en assistenttræner på plads, men har tilsyneladende ikke en eneste træningskamp på plads. Jeg er bestemt ikke imponeret over den manglende planlægning til forårssæsonen, eller for den skyld over de måske allerede trufne trænerbeslutninger.
              Tror desværre OB ligger på en nedrykningsplads, når grundspillet slutter, og så breder panikken sig hos trup og urutineret trænertrup.

              Ønsker bedre OB-Nytår 2024 til jer alle.
              Alt er på plads. 3 træningskampe inden træningslejr, plus kampe på træningslejren. Hvorfor det ikke er meldt ud, ved jeg ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                Alt er på plads. 3 træningskampe inden træningslejr, plus kampe på træningslejren. Hvorfor det ikke er meldt ud, ved jeg ikke.
                Hvor skal vi så hen på træningslejren?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Hvor skal vi så hen på træningslejren?
                  Mon ikke OB snart selv melder det ud. Men i hvert fald ikke Thailand igen
                  ​​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                    Mon ikke OB snart selv melder det ud. Men i hvert fald ikke Thailand igen
                    ​​
                    Så måske Nordkorea?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Så måske Nordkorea?
                      Haha. Det er indenfor Europas grænser denne gang.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                        Haha. Det er indenfor Europas grænser denne gang.
                        Mon ikke det er samme sted som i november?

                        Comment


                          Skal vi ikke bare gætte på at der kommer lidt offentliggørelser de næste par dage når man vender tilbage fra ferie i kommunikationsafdelingen.
                          Selvfølgelig er der styr på det. Jeg glæder mig bare over at Thailandgate ikke gentages. Hvilken farce det var

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tipsbladet evaluerer OBs 2*transfervinduer i 2023

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-flade-fadoel
                            giver efterhånden ikke meget for tipsbladets vurderinger. Owusu ikke nævnt blandt de positive indslag og trybull helt glemt. Helander nævnes heller ikke blandt de positive indslag.

                            Når det så er sagt; så er det svært at være uenig i konklusionen - det er ikke godt nok OB - og der skal igen igen ryddes ud i truppen - spændende om det lader sig gøre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              giver efterhånden ikke meget for tipsbladets vurderinger. Owusu ikke nævnt blandt de positive indslag og trybull helt glemt. Helander nævnes heller ikke blandt de positive indslag.

                              Når det så er sagt; så er det svært at være uenig i konklusionen - det er ikke godt nok OB - og der skal igen igen ryddes ud i truppen - spændende om det lader sig gøre.
                              Tipsbladet er ikke hvad det var førhen. Det har været Danmarks bedste fodboldblad, nu er det en ligegyldig Københavner lidderlig lokalsprøjte.
                              De aner ikke hvad der foregår uden for København.
                              Man kan bare se den seneste vurdering af salgspriser på superligaspillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Tipsbladet er ikke hvad det var førhen. Det har været Danmarks bedste fodboldblad, nu er det en ligegyldig Københavner lidderlig lokalsprøjte.
                                De aner ikke hvad der foregår uden for København.
                                Man kan bare se den seneste vurdering af salgspriser på superligaspillere.
                                Ja, nu er EB, Tipsbladet og Bold.dk jo samme medium, som malker clickbaits på de samme artikler, så annoncørerne betaler og læserne snydes... Størstedelen af "artiklerne" er jo skrevet af "journalister" i Estland. Hvilket nok forklarer de ofte lidt sjove ordvalg/oversættelser/mangel på korrekturlæsning.

                                Comment

                                Working...
                                X