Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    3 mål ( det ene selvmål ) i pokalen SIF-FCK af tidligere OB’ere samt en assist.

    Godt vi valgte at melde os ud af pokalen, det er jo kun frygtindgydende modstandere der er tilbage
    Last edited by Magge; 09-12-2023, 20:58.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      3 mål ( det ene selvmål ) i pokalen SIF-FCK af tidligere OB’ere samt en assist.

      Godt vi valgte at melde os ud af pokalen, det er jo kun frygtindgydende modstandere der er tilbage
      Ja det er simpelthen så latterligt at vi fuckede så meget op i den turnering. Forfærdelig sæson vi har gang i.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        3 mål ( det ene selvmål ) i pokalen SIF-FCK af tidligere OB’ere samt en assist.

        Godt vi valgte at melde os ud af pokalen, det er jo kun frygtindgydende modstandere der er tilbage
        Fcm, Fck, og nu også Brøndby ude af pokalen. Godt set af Alm at pisse pokalen væk med 9 nye i startopstillingen.
        Letteste vej til Europa og gode indtægter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Fcm, Fck, og nu også Brøndby ude af pokalen. Godt set af Alm at pisse pokalen væk med 9 nye i startopstillingen.
          Letteste vej til Europa og gode indtægter.
          Ja, forfærdeligt. Den eneste lille trøst er at en billig sejr mod Fredericia ville vel have holdt ham i jobbet i OB endnu længere.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ja, forfærdeligt. Den eneste lille trøst er at en billig sejr mod Fredericia ville vel have holdt ham i jobbet i OB endnu længere.
            Tror nu ikke vi havde fået hverken mere eller mindre, point med Alm i de sidste fire kampe. Men helt enig i at det var en skandaløs beslutning af Alm.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              OB er den 5.mest sete klub på tv i efteråret. Imponerende med holdets krise i mente. Potentialet i OB er enormt, ærgerligt klubben ikke har større ambitioner.
              Med et moderne stadion, og en konkurrence dygtig trup, til top 3, ville der være grobund for tilskueretal i størrelse på 15-18.000 i snit.

              Comment


                Kører ikke helt for Hylle, håber han kommer igen med en del spilletid

                https://bold.dk/fodbold/klubber/soen...ke-udlejer-duo

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  OB er den 5.mest sete klub på tv i efteråret. Imponerende med holdets krise i mente. Potentialet i OB er enormt, ærgerligt klubben ikke har større ambitioner.
                  Med et moderne stadion, og en konkurrence dygtig trup, til top 3, ville der være grobund for tilskueretal i størrelse på 15-18.000 i snit.
                  Det harmonerer fint med vi ligger nr 5 i tilskurersnit.

                  Det er en fed tanke, men desværre også et fatamorgana at forestille sig et Odense, og en Odense Boldklub med beslutningskraft, visioner og ambitioner.
                  Jeg tror desværre vi har peaket, og den positive stemning og opbakning vil lide et knæk, tålmodigheden varer ikke evigt.
                  Der er ikke meget i OB’s beslutninger der oser af hverken ambitioner eller troværdighed, det kommer til at koste. Jeg tror det starter med en stor nedgang i opbakning i et taberslutspil, mod udelukkende uinteressante modstandere.
                  Hvidovre , Vejle , Lyngby, Randers og Viborg , der er ikke ligefrem noget sexet over dem.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Spændende om det vil øge deres budget...

                    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...at-blive-solgt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Spændende om det vil øge deres budget...

                      https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...at-blive-solgt
                      Ikke umiddelbart som jeg hører det. Det har været længe undervejs. Men det kan da godt være at man prøver at baske lidt med vingerne i starten

                      Comment


                        Jeg mener at vide, at OB`s træning starter igen 4. januar. Vi er måske tæt på, at have en assistenttræner på plads, men har tilsyneladende ikke en eneste træningskamp på plads. Jeg er bestemt ikke imponeret over den manglende planlægning til forårssæsonen, eller for den skyld over de måske allerede trufne trænerbeslutninger.
                        Tror desværre OB ligger på en nedrykningsplads, når grundspillet slutter, og så breder panikken sig hos trup og urutineret trænertrup.

                        Ønsker bedre OB-Nytår 2024 til jer alle.
                        Last edited by pnl; 29-12-2023, 23:59.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          Jeg mener at vide, at OB`s træning starter igen 4. januar. Vi er måske tæt på, at have en assistenttræner på plads, men har tilsyneladende ikke en eneste træningskamp på plads. Jeg er bestemt ikke imponeret over den manglende planlægning til forårssæsonen, eller for den skyld over de måske allerede trufne trænerbeslutninger.
                          Tror desværre OB ligger på en nedrykningsplads, når grundspillet slutter, og så breder panikken sig hos trup og urutineret trænertrup.

                          Ønsker bedre OB-Nytår 2024 til jer alle.
                          Hvem siger det ikke er på plads?

                          Vi skal møde B93 fordi det har de skrevet. Det er ikke første gang at der ikke er meldt sådan noget ud inden nytår. Ro på.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            Jeg mener at vide, at OB`s træning starter igen 4. januar. Vi er måske tæt på, at have en assistenttræner på plads, men har tilsyneladende ikke en eneste træningskamp på plads. Jeg er bestemt ikke imponeret over den manglende planlægning til forårssæsonen, eller for den skyld over de måske allerede trufne trænerbeslutninger.
                            Tror desværre OB ligger på en nedrykningsplads, når grundspillet slutter, og så breder panikken sig hos trup og urutineret trænertrup.

                            Ønsker bedre OB-Nytår 2024 til jer alle.
                            Dette udsagn synes jeg er sagt for destruktivt og negativt

                            Der er tidligere meldt ud, at vi møder B93, og bare fordi der intet officielt er meldt noget ud 100%, behøver vi jo ikke “male fanden på væggen”.

                            Lad os være bedrøvede, hvis vi ikke kan finde nogen at spille med ud over Flemløse United….
                            Last edited by Superior; 30-12-2023, 08:58.

                            Comment


                              Håber nu også at der er styr på det. Man burde vel også have en træningslejr eller 2 på plads allerede nu hvor de fleste træningskampe vel finder sted

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Dette udsagn synes jeg er sagt for destruktivt og negativt

                                Der er tidligere meldt ud, at vi møder B93, og bare fordi der intet officielt er meldt noget ud 100%, behøver vi jo ikke “male fanden på væggen”.

                                Lad os være bedrøvede, hvis vi ikke kan finde nogen at spille med ud over Flemløse United….
                                Hvad er der nu galt med Flemløse? de har fostret mange gode spillere.

                                Comment

                                Working...
                                X