Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    "AK og Festersen som 10'ere"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Sjovt, når man ser på kommentarerne her på forum, da han var i Ådalen...
      Jeg havde intet problem med ham dengang. Jeg har dog et problem med, at klubben ikke var gearet til den type fodbold han gerne ville spille. Men sådan har det jo været i over 10 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Hvorfor var han så ikke sådan hos os.?
        hos os tog han Mathias trane med sig fra AaB og Kep og Ak på voldsom overbetaling.
        Og spillet var så langsomt så det var forfærdeligt at se på. Og ingen fremskridt.
        Og ikke meget brug af ungdom, så vidt jeg husker.
        Læg mærke til hvad han siger om de to grundsten i aftalen med SIF, da han blev ansat. Kan du forestille dig at det er det Thorborg har sagt til ham, da han blev ansat i OB for 8 år siden? Jeg kan ikke forestille mig det. Ikke når vi beviseligt er lastmover på ALT.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          "AK og Festersen som 10'ere"

          Du er det lidt svært at vide hvad du præcis undre dig over, når du kun indsætter en smiley.
          Ved godt de ikke er 10'ere i den klassiske forstand.
          Men i Kents system hvor de ville kunne ligge og arbejde i mellemrummene, der tror jeg godt at det kunne havde fungeret.
          Som jeg husker det, var de begge to okay kombinations spillere :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Sjovt, når man ser på kommentarerne her på forum, da han var i Ådalen...
            Tjaa, det var jo heller ikke alle der var imod Alm. Der vil sikkert også komme positive indlæg om ham i fremtiden.

            Det kommer jo nok også an på hvad vi står i nu.
            Der er måske endda dem der savner JH.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Enig, Kent er en dygtig og meget sympatisk træner. Havde faktisk glemt at han alligevel nåede 3 sæsoner hos os.
              Ifølge Lars Høghs biografi var Kent Nielsen kraftigt medvirkende til at Høghen forlod OB, og her virker KN alt andet end sympatisk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                Ifølge Lars Høghs biografi var Kent Nielsen kraftigt medvirkende til at Høghen forlod OB, og her virker KN alt andet end sympatisk.
                Kan huske en del træninger jeg overværede da kent var træner. Jeg var meget lidt imponeret over hans arbejde.
                Så var der kampene på stadion. Hans evige skrigeri efter en ung Greve var uudholdeligt. Tænker ikke han hjalp vores unge spillere særlig godt.
                Jeg blev glad da han fik sparket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Kan huske en del træninger jeg overværede da kent var træner. Jeg var meget lidt imponeret over hans arbejde.
                  Så var der kampene på stadion. Hans evige skrigeri efter en ung Greve var uudholdeligt. Tænker ikke han hjalp vores unge spillere særlig godt.
                  Jeg blev glad da han fik sparket.
                  Greeeeveeeee! Greeeeveeee!

                  Jeg var heller ikke videre imponeret over hvad Den danske Onslow fik udrettet, særligt med de skændsler der blev hentet. Jeg nævner i flæng Thrane, Jönsson, Kenneth Emil P og Helenius
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                    Når man ser på det OB Kent havde, så tror jeg vi havde klaret det noget bedre med den formation SIF spiller nu.
                    istedet for den 4-4-2 som vi spillede med dengang.

                    Tverskov som Brink.
                    Greve og JJT som 8'ere
                    AK og Festersen som 10'ere
                    Og Helenius på toppen.

                    Men ak ja, sådan gik det jo ikke
                    Greve og JJT var ikke gode nok. Ej heller AK, og Festersen var vel ret beset 1. divisionsspiller? Helenius er den mest ugidelige spiller jeg har set i en OB-trøje. Det var et jammerligt hold.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Greeeeveeeee! Greeeeveeee!

                      Jeg var heller ikke videre imponeret over hvad Den danske Onslow fik udrettet, særligt med de skændsler der blev hentet. Jeg nævner i flæng Thrane, Jönsson, Kenneth Emil P og Helenius
                      Og ligeså som Alm holdt han fast i årevis i noget som aldrig kom til at fungere og ville eller fornåede ikke at justere og tilpasse systemet Kæft det var kedelige boldflytterie der.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                        Greve og JJT var ikke gode nok. Ej heller AK, og Festersen var vel ret beset 1. divisionsspiller? Helenius er den mest ugidelige spiller jeg har set i en OB-trøje. Det var et jammerligt hold.
                        Jamen helt enig at det ikke var noget godt hold, men en del spillere fra dengang har da vidst et bedre niveau efter OB.
                        Så føler at truppen dengang måske ville havde været til mere end det blev, ikke medaljer dog!

                        Men generelt har vi bare været beriget med trænere der stædigt har holdt fast i egne ideer, i stedet for at se på den trup man har.

                        Comment


                          Vi har snakket med Nicklas Mouritsen om, hvad han har oplevet siden trænerskiftet, og hvordan han ser sin egen rolle på holdet.

                          Mouritsen: Jeg giver den gas hver dag - OBstruktion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har snakket med Nicklas Mouritsen om, hvad han har oplevet siden trænerskiftet, og hvordan han ser sin egen rolle på holdet.

                            Mouritsen: Jeg giver den gas hver dag - OBstruktion
                            Har svært ved at se ham som andet som i bedste fald bunden af Superligaen. Der skal virkelig udvikling til før han fungerer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Har svært ved at se ham som andet som i bedste fald bunden af Superligaen. Der skal virkelig udvikling til før han fungerer.
                              Så passer han jo perfekt ind hos os.

                              Comment


                                Jeg har bare et ønske til juleaften tilbage og det er at holdet høster nok point til ikke at overvintre på en nedrykningsplads. Vind gerne begge kampe, specielt en sejr på hjemmebane med den rigtige indstilling fra minut et og med kampgejst og duekstyrke, det trænger vi til nu mest af alt.

                                Comment

                                Working...
                                X