Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Vi har haft en snak med Charly Nouck Horneman, der er optimist forud for kampen mod FC Midtjylland.
Horneman er optimist inden FCM-kamp: Fed kamp for mig at spille - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægIkke kun har jeg mere end ualmindeligt svært ved at holde med FCK, jeg vil også mene, at vi skal kunne klare det selv. Hvis vi kommer til at ligge under stregen, så må det jo være (endnu) et hint til ledelsen om, at noget er ravruskende galt.
Så 3 point fra eller til hvorfor skulle det få dem til at reagere? De burde jo have gjort noget for længst...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er jo ikke gået op for dem endnu...og vi ligger kun 3 point over stregen, uden en eneste hjemmesejr i sæsonen, spil der ikke rigtigt hænger sammen osv osv. så jo ikke fordi alt er i skønneste orden som det er nu.
Så 3 point fra eller til hvorfor skulle det få dem til at reagere? De burde jo have gjort noget for længst...OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Enig. 3 sejre i 11 kampe , og ikke en eneste på hjemmebane . Selv det får ikke ledelsen til at reagere . Men BW har jo en hemmelig plan, må vi forstå.
men det er så blevet endnu en sæson til glemmebogen, det må dreje sig 100% om at sikre overlevelse og så håber jeg der kommer en ny træner frem mod næste sæson (måske allerede til vinter)
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
åbenbart...men var det ikke bare at de ændrede opstilling til fcm kampen - som vi så også tabte...
men det er så blevet endnu en sæson til glemmebogen, det må dreje sig 100% om at sikre overlevelse og så håber jeg der kommer en ny træner frem mod næste sæson (måske allerede til vinter)
Comment
Comment