Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi havde en lille snak med Martin Hansen efter dagens træning i Ådalen.

    Martin Hansen vil banke selvtillid og power ind i holdet - OBstruktion

    Comment


      Er jeg den eneste som kunne tænke mig flere søndags kampe?

      4 søndags kampe: 8 point
      4 fredags/mandags kampe: 0 point

      OB - RANDERS - søndag 2-2
      BIF - OB - søndag 1-2
      OB - VFF - mandag 1-2
      FCK - OB - fredag 2-1
      OB - AGF - søndag 1-1
      HIF - OB - søndag 1-5
      OB - VB - fredag 1-2
      OB - SIF - mandag 0-3​

      Til sammenligning falder 15 ud af 17 af BIF’s kampe på en søndag. Er det ikke konkurrence forvridende? Jeg er ikke sportsmand og ved ikke hvordan deres rytme fungerer, men kontinuitet/rytme i min arbejdsuge gør at jeg performer optimalt.
      Last edited by Sangeren; 22-09-2023, 17:18.

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lelser/9961030

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sangeren Se indlæg
          Er jeg den eneste som kunne tænke mig flere søndags kampe?

          4 søndags kampe: 8 point
          4 fredags/mandags kampe: 0 point

          OB - RANDERS - søndag 2-2
          BIF - OB - søndag 1-2
          OB - VFF - mandag 1-2
          FCK - OB - fredag 2-1
          OB - AGF - søndag 1-1
          HIF - OB - søndag 1-5
          OB - VB - fredag 1-2
          OB - SIF - mandag 0-3​

          Til sammenligning falder 15 ud af 17 af BIF’s kampe på en søndag. Er det ikke konkurrence forvridende? Jeg er ikke sportsmand og ved ikke hvordan deres rytme fungerer, men kontinuitet/rytme i min arbejdsuge gør at jeg performer optimalt.

          Men Viborg, Vejle og Silkeborg har åbenbart ikke problemer med at tage bussen til Odense på en grå fredag eller mandag og tage alle 3 point med hjem.
          Så den holder vidst ikke. Der er jo også pokal- og Europa kampe, som ligger på hverdage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sangeren Se indlæg
            Er jeg den eneste som kunne tænke mig flere søndags kampe?

            4 søndags kampe: 8 point
            4 fredags/mandags kampe: 0 point

            OB - RANDERS - søndag 2-2
            BIF - OB - søndag 1-2
            OB - VFF - mandag 1-2
            FCK - OB - fredag 2-1
            OB - AGF - søndag 1-1
            HIF - OB - søndag 1-5
            OB - VB - fredag 1-2
            OB - SIF - mandag 0-3​

            Til sammenligning falder 15 ud af 17 af BIF’s kampe på en søndag. Er det ikke konkurrence forvridende? Jeg er ikke sportsmand og ved ikke hvordan deres rytme fungerer, men kontinuitet/rytme i min arbejdsuge gør at jeg performer optimalt.
            Eneste grund til flere søndagskampe er vel pga. tilskuere/fans. En fodboldspiller bør vel kunne præstere på alle ugens dage.... ellers har vi da intet at gøre i Europa

            Comment


              "Og du kan allerede se i dag (torsdag, red.) til træning, at folk godt ved det og giver den mere gas."

              Betyder det at der manglede indsatsen lidt under træningen før?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                "Og du kan allerede se i dag (torsdag, red.) til træning, at folk godt ved det og giver den mere gas."

                Betyder det at der manglede indsatsen lidt under træningen før?
                Jeg tror at beslutningen er taget, og at NF snart bliver præsenteret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                  Jeg tror at beslutningen er taget, og at NF snart bliver præsenteret.
                  Håber du har ret.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Jeg tror at beslutningen er taget, og at NF snart bliver præsenteret.
                    Håber også du har ret. Men hvis ledelsen har mistet troen på Alm ? Hvorfor så ikke lade Hjortebjerg ell Krogh tage over, indtil Frederiksen er på plads.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      "Og du kan allerede se i dag (torsdag, red.) til træning, at folk godt ved det og giver den mere gas."

                      Betyder det at der manglede indsatsen lidt under træningen før?
                      det sjovt for jeg har netop ikke haft indtrykket af at der har manglet intensitet til træning - vurderet ud fra de meldinger der kommer herinde engang imellem eller via SFÅ.

                      At de så mangler at overfører det til kamp er en anden ting, og det må de da gerne få gjort noget ved asap. Bare utroligt hvis man er nødt til at holde et møde omkring det...

                      Comment


                        Jeg synes simpelthen OB køre det her show underligt…

                        Hvis det er rigtigt at de har taget kontakt til Niels F, og dermed også har ledt åbentlyst på markedet efter en ny træner - hvorfor så lade Alm køre videre?

                        Er det ikke risikabelt, at det kan gå endnu mere galt med Alm ved roret?
                        Hvorfor sagde man ikke farvel til ham først i ugen? Det vil kunne give en trods reaktion i truppen…

                        Jeg tror simpelthen ikke Alm gør den forskel på om vi vinder i Herning, eller ikke - jeg tror Frank H og Søren K kan gøre det lige så godt som Alm.

                        Jeg er spændt på hvad der sker hvis vi taber Søndag. Der sker sikkert ikke noget, men først efter Lyngby kampen når vi også har tabt den.

                        Og så er der spildt 2 kampe på potientelt ingenting.


                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Jeg synes simpelthen OB køre det her show underligt…

                          Hvis det er rigtigt at de har taget kontakt til Niels F, og dermed også har ledt åbentlyst på markedet efter en ny træner - hvorfor så lade Alm køre videre?

                          Er det ikke risikabelt, at det kan gå endnu mere galt med Alm ved roret?
                          Hvorfor sagde man ikke farvel til ham først i ugen? Det vil kunne give en trods reaktion i truppen…

                          Jeg tror simpelthen ikke Alm gør den forskel på om vi vinder i Herning, eller ikke - jeg tror Frank H og Søren K kan gøre det lige så godt som Alm.

                          Jeg er spændt på hvad der sker hvis vi taber Søndag. Der sker sikkert ikke noget, men først efter Lyngby kampen når vi også har tabt den.

                          Og så er der spildt 2 kampe på potientelt ingenting.

                          han kan jo også ryge ud selv med en sejr - hvis de er i kontakt med hans afløser så er han reelt fyret, bare et spørgsmål om hvornår den nye så bliver præsenteret.

                          Men enig - hvis man er igang hvad skulle der så ske ved at lade assistenterne overtage en kamp eller to (endda 3 hvis man af en eller anden grund vil vente til næste landsholdspause)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Jeg tror at beslutningen er taget, og at NF snart bliver præsenteret.
                            Slet
                            Last edited by claudes1; 22-09-2023, 21:06.

                            Comment


                              Tror vi vinder i Herning og showet kører videre....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Tror vi vinder i Herning og showet kører videre....
                                Det står skrevet i stjernerne, at vi kæmper bravt, får flere rigtigt gode muligheder for at komme foran men misbruger dem og ender med at tabe snævert.

                                Efter kampen er narrativet, at vi så gode ud mod et godt hold, og at vi godt kunne have fået noget med. Kritikken fortager sig en smule og livet går videre.

                                Rinse and repeat

                                Comment

                                Working...
                                X