Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu er top-6 og bund-6 faktisk de hold jeg(og sikkert de fleste andre) har sat til at ende der, men ja det er meget tidligt og det kommer til at skifte meget frem og tilbage indtil slut.

    Det eneste jeg dog føler mig helt sikker på er, at FcN og FcK bliver top-6 og Vejle og Hvidovre i bund-6.

    De resterende kan meget vel afhænge af dagsforme her og der.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      4 kampe inde - placeringen i sig selv mener jeg ikke er vigtig endnu, men det er point. Og vi har bare smidt nogle dumme nogle allerede - håber holdet formår at rejse sig mod agf - og så bliver kampene mod hvidovre og vejle vigtige - formår vi at vinde de kampe vi SKAL vinde?

      Jeg bevarer håbet lidt endnu, vinduet er stadig åbent og et par profiler kan ændre meget. På den positive side så syntes jeg også vi har set at en del af de nye spillere har noget kvalitet - og holdet har et fint top niveau.

      Desværre som altid med OB så er bundniveauet tilsvarende lavt og det skal ændres, hurtigt.

      Alt det holdt sammen med at de andre hold der kæmper om de sidste top 6 pladser ikke ser vildt skræmmende ud heller.

      Alle "eksperter" havde inden sæsonen givet de 5 første pladser væk - baseret på hvad vi har set hidtil så syntes jeg vi kan ændre det til 4 - mener ikke BIF har set så stærke ud at de er garanteret en plads.
      Frygten hos mig er at der skal ydes en præstation mod AGF på niveau med den vi så mod FCK, og det betyder 100% fra alle mand i 90+ min. GF ser dog lidt tyndere ud i forsvaret med Bisseck væk så med et stærkt pres og et par stærke aktioner fra Charly kan vi sikkert nok score en gang, eller to, men det er jo ingen garanti for succes og 3 point på kontoen

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Lige nu er top-6 og bund-6 faktisk de hold jeg(og sikkert de fleste andre) har sat til at ende der, men ja det er meget tidligt og det kommer til at skifte meget frem og tilbage indtil slut.

        Det eneste jeg dog føler mig helt sikker på er, at FcN og FcK bliver top-6 og Vejle og Hvidovre i bund-6.

        De resterende kan meget vel afhænge af dagsforme her og der.
        jeg føler mig også ret overbevist om at agf og fcm ender i top 6.

        tænker der er 2 pladser at kæmpe om og kampen nok står mellem os og bif, sif, viborg og (måske) randers og lyngby

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Frygten hos mig er at der skal ydes en præstation mod AGF på niveau med den vi så mod FCK, og det betyder 100% fra alle mand i 90+ min. GF ser dog lidt tyndere ud i forsvaret med Bisseck væk så med et stærkt pres og et par stærke aktioner fra Charly kan vi sikkert nok score en gang, eller to, men det er jo ingen garanti for succes og 3 point på kontoen
          kan jeg sagtens følge - men burde man ikke kunne forlange det af holdet hver gang?

          - hvis vi vil i top 6 er det det der skal til - og især i de kampe hvor vi har en chance for point. Fint med en flot indsats mod fck - men gav jo stadig 0 point.

          Nu skal vi til at se samme indsats flere kampe i streg mod dårligere hold - så kommer der også point på kontoen. Ellers bliver det hurtigt til "there's always next season"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            kan jeg sagtens følge - men burde man ikke kunne forlange det af holdet hver gang?

            - hvis vi vil i top 6 er det det der skal til - og især i de kampe hvor vi har en chance for point. Fint med en flot indsats mod fck - men gav jo stadig 0 point.

            Nu skal vi til at se samme indsats flere kampe i streg mod dårligere hold - så kommer der også point på kontoen. Ellers bliver det hurtigt til "there's always next season"
            Bestemt jo, men det er jo ikke mere end 10 dage siden vi så en energiforladt indsats, så en ting er jo "burde" og en anden ting er virkeligheden.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              jeg føler mig også ret overbevist om at agf og fcm ender i top 6.

              tænker der er 2 pladser at kæmpe om og kampen nok står mellem os og bif, sif, viborg og (måske) randers og lyngby
              Ja det er i hvertfald de større favoritter, jeg er bare overhovedet ikke imponeret af FcM, men det kan være det kommer med det ejerskifte der annonceres senere i dag.

              Når jeg kigger på ligaen ser jeg bare nr. 3 til 10 hvor det på dagen kan blive fugl eller fisk.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Så er det ind og stemme på Charly som rundens mål: https://superliga.dk/nyheder/rundens...Av4pZBt3egtjmY

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Bestemt jo, men det er jo ikke mere end 10 dage siden vi så en energiforladt indsats, så en ting er jo "burde" og en anden ting er virkeligheden.
                  helt enig - men den indsats var jo heller ikke på nogen måde i orden.

                  hjemme, mod en direkte konkurrent - der ikke har set vildt skarp ud - så må man ikke levere på det niveau.

                  Men det har vi vel snart sagt i 10 år...

                  Comment


                    FCM rykker virkelig på pressemødet nu

                    Comment


                      Benham ud Anders Holck Poulsen ind. Ikke til at vide hvad det går af betydning.

                      Comment


                        En eller anden skrev at han ville investere massivt. Op mod 1.2 mia.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          En eller anden skrev at han ville investere massivt. Op mod 1.2 mia.
                          hvorfor ellers gå ind - når man har alle de penge hvad sjov er der så i at eje en klub og se den slutte nr 8 år efter år....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            En eller anden skrev at han ville investere massivt. Op mod 1.2 mia.
                            En del af de første 125 millioner blev jo blandt andet brugt på et nyt supermoderne træningsanlæg... og vi kan ikke en gang svinge os op til at forbedre bane 1

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              En eller anden skrev at han ville investere massivt. Op mod 1.2 mia.
                              Det ville jo være fuldstændigt vanvittigt hvis det er oven i den forretning de allerede har kørende.

                              Comment


                                Hold kæft, hvor er det egentlig fedt, at vi har fået en langærmet trøje igen. Troede ikke det fandtes længere i moderne fodbold
                                https://www.unisport.dk/fodboldtroje...earch_query=ob

                                Comment

                                Working...
                                X