Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Hvordan så den gamle ud?Køb Odense Boldklub Trænings T-Shirt Pregame - Blå/Hvid Børn hos Unisport. Hurtig levering og problemfri retur. Stort udvalg af fodbold- og sportsudstyr til voksne og børn og til de bedste priser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg synes der er noget "heavy metal" og "vi smadrer jer" over den... i stedet for det mere mainstreamede/pussenuserede, som mange åbenbart foretrækker.
Føler den udstråler mere Köhler end Tverskov
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
Den udstråler mere wannabe Brian Sandberg end noget som helst andet.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 2
Comment
-
Jamen, kan godt se jeg står rimelig alene med mit syn på trøjen (som er til opvarmning, ikke kamp...). Så håber, vi næste år får en trøje, der tilfredsstiller woke-folket med lidt regnbuedefarvede striber og billede af vores egen lille tiger i nedtonede farver
Kan godt lide, at vi begynder at få lidt kant og står ved vores kultur/historie på en mere synlig måde... i stedet for at fortsætte som "Danmarks grå klub, der trives i middelmådigheden".
Men selvfølgelig, hver sin smag (og tak for det)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJamen, kan godt se jeg står rimelig alene med mit syn på trøjen (som er til opvarmning, ikke kamp...). Så håber, vi næste år får en trøje, der tilfredsstiller woke-folket med lidt regnbuedefarvede striber og billede af vores egen lille tiger i nedtonede farver
Kan godt lide, at vi begynder at få lidt kant og står ved vores kultur/historie på en mere synlig måde... i stedet for at fortsætte som "Danmarks grå klub, der trives i middelmådigheden".
Og ja, hver sin smag, selvfølgelig.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJamen, kan godt se jeg står rimelig alene med mit syn på trøjen (som er til opvarmning, ikke kamp...). Så håber, vi næste år får en trøje, der tilfredsstiller woke-folket med lidt regnbuedefarvede striber og billede af vores egen lille tiger i nedtonede farver
Comment
-
Men selvfølgelig, hver sin smag (og tak for det)Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Jeg er med dig!
Og nu allerede fire: sønnen siger den er "krass"!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment