Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlægKEP har lige sat rundens hold uden én eneste OB-spiller, og der var i øvrigt også bred enighed om, at Saids mål måtte være rundens mål. Indrømmet: Det var godt, men det er håbløst, at vi ikke bliver nævnt med et ord
- Likes 3
Comment
-
Uden på nogen måde at ville tage KEP i forsvar har superliga.dk nu heller ikke nogle OB-spillere på deres rundens hold: https://superliga.dk/
Comment
-
Vi har snakket lidt med Hans Christian Bernat om kampen mod Brøndby og hans rolle på holdet.
Bernat håber at gøre træneren i tvivl - OBstruktion
- Likes 6
Comment
-
Vi har snakket med vores nye tyske maskine om hans første tid i OB.
Video: Sven Köhler er faldet godt til i OB - OBstruktion
- Likes 8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFCK er sgu vilde i år. De har vel ikke haft en bedre trup siden Jesper G-tiden.
FCN og FCM må slås om de næste pladser, og så vurderer jeg fortsat BIF og AGF stærkere end os set over tid. Én plads at slås om. Og så må vi se med BIF og AGF over de næste runder.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFCK er sgu vilde i år. De har vel ikke haft en bedre trup siden Jesper G-tiden.
FCN og FCM må slås om de næste pladser, og så vurderer jeg fortsat BIF og AGF stærkere end os set over tid. Én plads at slås om. Og så må vi se med BIF og AGF over de næste runder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hør nedtakten af Brøndby Lyd efter BIF-OB. Selv de mest inkarnerede tror ikke på BIF mere. CVJ og træneren saves midt over. Jeg var rystet over hvor langt nede de føler sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hør nedtakten af Brøndby Lyd efter BIF-OB. Selv de mest inkarnerede tror ikke på BIF mere. CVJ og træneren saves midt over. Jeg var rystet over hvor langt nede de føler sig.
Comment
Comment