Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tverskov er ikke blevet bedre til at dække sin mand selvom han spiller i rødt. De ser dog ud til at vinde alligevel.

Sejr til FCN er vel ganske fint.
    Ja lad bare de 3 FC klubber tage point mod vores direkte modstandere. Dem når vi ikke til sokkeholderne alligevel i år

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeps, den type har jeg savnet i mange år
      Har været vildt savnet.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

KEP har lige sat rundens hold uden én eneste OB-spiller, og der var i øvrigt også bred enighed om, at Saids mål måtte være rundens mål. Indrømmet: Det var godt, men det er håbløst, at vi ikke bliver nævnt med et ord
        Last edited by Bolbro; 01-08-2023, 10:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
          KEP har lige sat rundens hold uden én eneste OB-spiller, og der var i øvrigt også bred enighed om, at Saids mål måtte være rundens mål. Indrømmet: Det var godt, men det er håbløst, at vi ikke bliver nævnt med et ord
          Virker som om KEP stadig ikke helt har fået bearbejdet sin afsked med OB ordentligt endnu

Comment

Uden på nogen måde at ville tage KEP i forsvar har superliga.dk nu heller ikke nogle OB-spillere på deres rundens hold: https://superliga.dk/

Comment

Tipsbladet har Rami. Og Riveros fra bif.

Comment

Vi har snakket lidt med Hans Christian Bernat om kampen mod Brøndby og hans rolle på holdet.

Bernat håber at gøre træneren i tvivl - OBstruktion

Comment

Vi har snakket med vores nye tyske maskine om hans første tid i OB.

Video: Sven Köhler er faldet godt til i OB - OBstruktion

Comment

FCK er sgu vilde i år. De har vel ikke haft en bedre trup siden Jesper G-tiden.

FCN og FCM må slås om de næste pladser, og så vurderer jeg fortsat BIF og AGF stærkere end os set over tid. Én plads at slås om. Og så må vi se med BIF og AGF over de næste runder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

FCN og FCM må slås om de næste pladser, og så vurderer jeg fortsat BIF og AGF stærkere end os set over tid. Én plads at slås om. Og så må vi se med BIF og AGF over de næste runder.
                      selvf er de favoritter, men de har spillet 3 kampe - mod lyngby, vejle og randers, skal vi ikke lige se hvordan de gør det mod lidt bedre modstand? Mon ikke det ser lidt anderledes ud efter kampen på fredag

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hør nedtakten af Brøndby Lyd efter BIF-OB. Selv de mest inkarnerede tror ikke på BIF mere. CVJ og træneren saves midt over. Jeg var rystet over hvor langt nede de føler sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hør nedtakten af Brøndby Lyd efter BIF-OB. Selv de mest inkarnerede tror ikke på BIF mere. CVJ og træneren saves midt over. Jeg var rystet over hvor langt nede de føler sig.
                          Amerikanske investorer med base i storspekulanternes favoritstat i USA, Delaware, er svært at kæmpe for. Vi er heldige at vi har Niels T - trods alt.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg hørte deres optakt til Brøndby-OB og hende der er vært er faktisk ret fornuftig at høre på af en BIF'er at være. De havde en komiker med som holder med OB (kan ikke huske navnet) men det var faktisk et fint program. Jeg må få hørt deres nedtakt også, det er altid en fornøjelse at høre Brøndbyere pive. Jeg er absolut heller ikke misundelig på dem og deres amerikanske GFH-ejerskab.

Comment

Sådan :-)
                              Herning i store problemer i Lyngby ..
                              Hvor er det smukt, lækker opvarming til i morgen
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Sådan :-)
                                Herning i store problemer i Lyngby ..
                                Hvor er det smukt, lækker opvarming til i morgen
                                Og så lige BiF nederlag i aften, så ligger vi nr 3 efter 3 kampe ved en sejr.

Comment

Working...
                                X