Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Arghhh pis.. Var satme lige på vej ud af døren.. Men tak for info
    Så lidt, men nu har de så valgt ikke at rykke den alligevel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

      Så lidt, men nu har de så valgt ikke at rykke den alligevel.
      ?? Så det er i Ådalen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        ?? Så det er i Ådalen?
        Det skriver de på Twitter i hvert fald.

        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...59244143398912

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Arghhh pis.. Var satme lige på vej ud af døren.. Men tak for info
          Og så blev træningen rykket tilbage til Ådalen:
          https://twitter.com/JRenulle/status/...IAe5PeoPw&s=19
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Men hvad hjælper det når alle døre og porte er lukket…..

            Comment


              Så blev der åbnet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så blev der åbnet
                Det hjælper at råbe lidt :D.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men hvad hjælper det når alle døre og porte er lukket…..
                  Laver du en Update til os trængende fans, som er forhindret i at komme?

                  Comment


                    Jeg var forbi til de sidste 20 minutter af træningen der virkede lidt alternativ idet der blev spillet 7 mod 7 på halv bane med Kadrii som joker. Ikke voldsomt meget at berette på det grundlag, men holdende var som jeg lige så det Grubbe, Bojang, Ivan, Ejdum, Luca og Franco mod Bjørn, Nicholas, Alen, Don, Mucolli og Selven. Et meget spinkel grundlag at berette noget ud fra, men jeg synes at Selven og Bojang virkede spændende, og så skal jeg love for at der blev brændt mange chancer - Franco og Luca skiftedes til at tæske forbi mål. Positivt at se Ivan, Bjørn og Nicholas med i hele træningen - kan det virkelig passe at vi har alle mand klar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Jeg var forbi til de sidste 20 minutter af træningen der virkede lidt alternativ idet der blev spillet 7 mod 7 på halv bane med Kadrii som joker. Ikke voldsomt meget at berette på det grundlag, men holdende var som jeg lige så det Grubbe, Bojang, Ivan, Ejdum, Luca og Franco mod Bjørn, Nicholas, Alen, Don, Mucolli og Selven. Et meget spinkel grundlag at berette noget ud fra, men jeg synes at Selven og Bojang virkede spændende, og så skal jeg love for at der blev brændt mange chancer - Franco og Luca skiftedes til at tæske forbi mål. Positivt at se Ivan, Bjørn og Nicholas med i hele træningen - kan det virkelig passe at vi har alle mand klar
                      Pas på med at jinxe det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Jeg var forbi til de sidste 20 minutter af træningen der virkede lidt alternativ idet der blev spillet 7 mod 7 på halv bane med Kadrii som joker. Ikke voldsomt meget at berette på det grundlag, men holdende var som jeg lige så det Grubbe, Bojang, Ivan, Ejdum, Luca og Franco mod Bjørn, Nicholas, Alen, Don, Mucolli og Selven. Et meget spinkel grundlag at berette noget ud fra, men jeg synes at Selven og Bojang virkede spændende, og så skal jeg love for at der blev brændt mange chancer - Franco og Luca skiftedes til at tæske forbi mål. Positivt at se Ivan, Bjørn og Nicholas med i hele træningen - kan det virkelig passe at vi har alle mand klar
                        Ja alle skulle være klar pånær Markus som blev småskadet i lørdags men vidst alligevel tager med til Holland

                        Luca havde speciel træning da alle var gået ind, med forskellige afslutninger. Indlæg fra Grubbe samt modtage bolden med ryggen mod mål og afslutte på mål med både højre og venstre. Og lad mig bare sige det sådan her: Hvad han ikke har af teknisk snilde opvejer han for i sine afslutninger. Han sparker stort set lige godt med højre og venstre og var overraskende ok med låget. Han tæskede den ene i kassen efter den anden og HC havde sjældent en chance.
                        Det var sgu rart at se. Jeg var allerede begyndt at give lidt op på ham. Men som boksangriber kan han godt få en pæn karriere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Laver du en Update til os trængende fans, som er forhindret i at komme?
                          Ikke det store at berette. Charly og Sabbi trænede ikke med idag. Kan ikke huske om Owusu var med hellere.
                          Ellers var der fuld besætning. Men der var ikke noget 11 mod 11 eller noget. Det virkede som en 3/4 træning hvor mange blev sparet lidt

                          Comment


                            Nye flotte billeder af truppen i den nye trøje

                            https://www.ob.dk/foersteholdet/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nye flotte billeder af truppen i den nye trøje

                              https://www.ob.dk/foersteholdet/
                              Lav det nu ordentligt fra starten... snittet på Grubbe og fjern Frøkjær (som jo også står i den gamle trøje) !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Lav det nu ordentligt fra starten... snittet på Grubbe og fjern Frøkjær (som jo også står i den gamle trøje) !
                                Ja, sikke da en katastrofe, at Frø ikke er blevet fjernet en halv dag efter, at han er blevet solgt.

                                Comment

                                Working...
                                X