Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja, jeg er en gammel gnaven mand, men I bliver betalt for kommunikationen.... alle de små ting !

    "når sæsonens første superligakamp ruller af stablen den 23. juni på Nature Energy Park. "

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tirsda...n-til-holland/

    Comment


      Vi er markant forstærket i forhold til den trup vi diskede op med for et år siden, vi har mistet noget i topniveau men tilgengæld fået meget mere i bredde og også, vil jeg antage, i stabilitet.

      De tre FC klubber GF of BIF er alle foran os, ihvertfald trupmæssigt, der skal nok være et enkelt eller to af de hold der ikke præsterer men der skal også nok være et hold under os der overpræsterer.

      Jeg tror vi render med en 5-6 plads hvilket også ville ære rigtig fint og vigtigt endeligt at få brudt ind i top seks.

      Og så ser det svært ud for VFF hvis det er niveauet de har tænkt sig at ligge for dagen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Vi er markant forstærket i forhold til den trup vi diskede op med for et år siden, vi har mistet noget i topniveau men tilgengæld fået meget mere i bredde og også, vil jeg antage, i stabilitet.

        De tre FC klubber GF of BIF er alle foran os, ihvertfald trupmæssigt, der skal nok være et enkelt eller to af de hold der ikke præsterer men der skal også nok være et hold under os der overpræsterer.

        Jeg tror vi render med en 5-6 plads hvilket også ville ære rigtig fint og vigtigt endeligt at få brudt ind i top seks.

        Og så ser det svært ud for VFF hvis det er niveauet de har tænkt sig at ligge for dagen.
        Syntes du at BIF ser stærke ud?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Syntes du at BIF ser stærke ud?
          Ja. De har en bedre trup end vi har, plus du nok skal regne med at de også kommer til at agere på transfermarkedet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Ja. De har en bedre trup end vi har, plus du nok skal regne med at de også kommer til at agere på transfermarkedet.
            Med forbehold for de ubekendte i OB’s trup så syntes jeg ikke BIF ser specielt stærke(re) ud.
            De fik lige slæbt sig med i top6 og gjorde ikke meget væsen af sig i mesterspillet. Vil mene at det lige så godt kunne have være omvendt med samme resultater ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Med forbehold for de ubekendte i OB’s trup så syntes jeg ikke BIF ser specielt stærke(re) ud.
              De fik lige slæbt sig med i top6 og gjorde ikke meget væsen af sig i mesterspillet. Vil mene at det lige så godt kunne have være omvendt med samme resultater ..
              Son sagt OBS trup er blevet bedre over det seneste år, men de klubber i DK som kører på større budgetter, de henter altså spillere fra en anden hylde end OB gør. Der er mange dygtige fodboldspillere i Brøndbys trup, at de så ikke har fået det til at klikke det kan vi jo håbe på at de bliver ved med, men de kan sagtens vise sig at være et hold der slutter i top tre, jeg har helt klart dem som større favorit end os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Son sagt OBS trup er blevet bedre over det seneste år, men de klubber i DK som kører på større budgetter, de henter altså spillere fra en anden hylde end OB gør. Der er mange dygtige fodboldspillere i Brøndbys trup, at de så ikke har fået det til at klikke det kan vi jo håbe på at de bliver ved med, men de kan sagtens vise sig at være et hold der slutter i top tre, jeg har helt klart dem som større favorit end os.
                Helt enig, selvfølgelig kommer bif i top-6. De er betydelig foran os på de fleste punkter.

                Optimismen der summer herinde er jo fin, men lad os nu se..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Helt enig, selvfølgelig kommer bif i top-6. De er betydelig foran os på de fleste punkter.

                  Optimismen der summer herinde er jo fin, men lad os nu se..
                  Hvorfor selvfølgelig?

                  I den sæson der lige er spillet kom de først i top6 i sidste runde og kun to point foran OB. Havde OB nu bare vundet kamp 22 i Århus var BIF ikke kommet i top6.

                  Hvor er de foran? Deres akademi kommer ikke ud med de gode spillere til 1. holdet. De har lige afsluttet en fanfight, nye ejere der ikke er kommet med flere penge til transfers. Forholdsvis ny træner der giver køb på strategi og spilformation og endda flytter deres spillere rundt mens sportschefen indtil videre ikke har bragt noget ind og har haft en del fejlskud de sidste par vinduer.
                  Brøndby har været noget mere frygtindgydende end de er p.t.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Vi er markant forstærket i forhold til den trup vi diskede op med for et år siden, vi har mistet noget i topniveau men tilgengæld fået meget mere i bredde og også, vil jeg antage, i stabilitet.

                    De tre FC klubber GF of BIF er alle foran os, ihvertfald trupmæssigt, der skal nok være et enkelt eller to af de hold der ikke præsterer men der skal også nok være et hold under os der overpræsterer.

                    Jeg tror vi render med en 5-6 plads hvilket også ville ære rigtig fint og vigtigt endeligt at få brudt ind i top seks.

                    Og så ser det svært ud for VFF hvis det er niveauet de har tænkt sig at ligge for dagen.
                    baseret på hvad? Den ene gode time mod Viborg?

                    Jeg syntes også det så godt ud, og er også positivt stemt. Men ligefrem markant forstærket...jeg vil sgu gerne lige se de første 4-5 kampe an.

                    De andre hold kan også sagtens forstærke sig men jo længere de venter jo bedre er det vidst for os. Ja det kan være de kan få noget fra en højere hylde - men venter de helt til vinduet lukker kan sæsonen være ovre for dem inden den kommer igang.

                    Jeg tror godt vi kan slutte over både BIF og randers - måske endda Viborg, men vi kan ligeså godt ende under dem.

                    Jeg håber at det BW har været så tidligt ude gør at vi kommer godt fra land - det kan blive afgørende ikke at halte bagefter fra start af.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Eneste træning i Ådalen denne uge er i morgen 9.15

                      https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0
                      Takker

                      Comment


                        Dagens træning er i øvrigt rykket til Nyborg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          baseret på hvad? Den ene gode time mod Viborg?

                          Jeg syntes også det så godt ud, og er også positivt stemt. Men ligefrem markant forstærket...jeg vil sgu gerne lige se de første 4-5 kampe an.

                          De andre hold kan også sagtens forstærke sig men jo længere de venter jo bedre er det vidst for os. Ja det kan være de kan få noget fra en højere hylde - men venter de helt til vinduet lukker kan sæsonen være ovre for dem inden den kommer igang.

                          Jeg tror godt vi kan slutte over både BIF og randers - måske endda Viborg, men vi kan ligeså godt ende under dem.

                          Jeg håber at det BW har været så tidligt ude gør at vi kommer godt fra land - det kan blive afgørende ikke at halte bagefter fra start af.
                          Det er fair nok at ville se kampene an. Jeg mener at den trup vi startede sidste sæson med var så svag at man sagtens allerede nu kan kalde vores trup for markant forstærket.

                          Ud fra den Viborg kamp vi lige har spillet der ligner Viborg mere et hold hvor sæsonen kan være overstået inden den overhovedet er gået i gang, jeg har meget svært ved at pege på noget der fungerede godt. Early days og alt det der, men det Viborg hold så godt nok ud til at have lang vej hjem. Jeg tror også at Randers kan få det svært hvis de sælger LBJ, Brøndby kan blive både fugl eller fisk, fortsætter deres roderi så kan de sagtens ende under os, har de styr på tingene og er klar så har de en bedre trup end vores.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Hvorfor selvfølgelig?

                            I den sæson der lige er spillet kom de først i top6 i sidste runde og kun to point foran OB. Havde OB nu bare vundet kamp 22 i Århus var BIF ikke kommet i top6.

                            Hvor er de foran? Deres akademi kommer ikke ud med de gode spillere til 1. holdet. De har lige afsluttet en fanfight, nye ejere der ikke er kommet med flere penge til transfers. Forholdsvis ny træner der giver køb på strategi og spilformation og endda flytter deres spillere rundt mens sportschefen indtil videre ikke har bragt noget ind og har haft en del fejlskud de sidste par vinduer.
                            Brøndby har været noget mere frygtindgydende end de er p.t.
                            Fordi de er bif.
                            Det er en stor klub, ny-rig som ikke har været på markedet endnu.
                            De har en stærk offensiv med bl.a. ohi, vallys og kvistgaard, stærk central defensiv.

                            Jeg er ikke nødvendigvis uenig i det du skriver, men jeg er sikker på de kommer i top-6.
                            Mere sikker end på fcm og agf.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Dagens træning er i øvrigt rykket til Nyborg.
                              Arghhh pis.. Var satme lige på vej ud af døren.. Men tak for info

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Fordi de er bif.
                                Det er en stor klub, ny-rig som ikke har været på markedet endnu.
                                De har en stærk offensiv med bl.a. ohi, vallys og kvistgaard, stærk central defensiv.

                                Jeg er ikke nødvendigvis uenig i det du skriver, men jeg er sikker på de kommer i top-6.
                                Mere sikker end på fcm og agf.
                                Heller ikke uenig med dig men netop “fordi det er BIF” er jo historisk (ligesom mange tænker om OB) men i det sammenlignelige grundspil fra sidste sæson havde to point mere end OB, en sejr mere, en uafgjort mindre så altså lige så mange tabte kampe … det er marginalt … bedre målscore dog ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X