Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Jebali fortjente også bedre end os.
Allerede efter pokalfinalen argumenterede jeg for, at det krævede bedre spillere end dem vi havde, for at bringe os ud af dødvandet. Bedre spillere end Jørgen. Bedre spillere end Kasper Larsen. Bedre spillere end Okosun. Nu kan jeg så være fræk at påstå, at det stadig kræver bedre, eller måske snarere mere stabile spillere end Sabbi og Frøkjær, f.eks. Begge har vanvittige kompetencer, men har de stabiliteten? Over en hel sæson? Jeg tvivler. Glæder mig til at se om de begge kan bygge på ovenpå det overvejende gode forår i taberslutspillet, de leverede.
Men igen: Man kan forblændes. Der er milevidt forskel på at levere i en pokalfinale og så over 22 kampe mod alle hold. Der er milevidt forskel på at levere i et slutspil med hold, der er nærmere ens eget niveau, end over 22 kampe mod alle hold.
Derfor forbeholder jeg retten til at være skeptisk overfor både Sabbi og Frøkjær. Det er nu de skal levere. Hvis de da ikke bliver solgt forinden.
Og jeg forbeholder mig også retten til at tvivle på, at vores nuværende træner kan hæve vores niveau tilstrækkeligt.
MvH ChrisOB
Comment