Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Sikke en idiot.

    Desværre har vi bragt os i en situation hvor vi er afhængige af at han spiller. Kan ikke lige se hvem der tager 6'eren på søndag.
    Afhængige af hvad? Vi rykker ned uagtet. Heldigvis da. Lad od bare kyle SK, TT og Rami ad helvede til med det samme :). SK og Rami er voldsomt overvurderede; TT en anstændig 6er, men hvis OB nogensinde vil være en stor klub igen, så skal sådanne udtalelser ikke tolereres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvor svært er det lige at sige: “No comment”

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-nedrykning
      Søren Krogh:

      - Det kan man overhovedet ikke se på hans præstationer og hans indstilling til træning. Han prøver at hjælpe alle omkring sig, så det har jeg det fint med, når jeg ser, hvordan han leverer til hverdag.​

      Her kan man læse SKs indirekte kritik af flere andre markante “profiler” i truppen. Prøv lige at være træner for et hold, hvor de personer som jo har niveau ikke gider levere. Så står du tilbage med ydermandaterne i truppen, som vi jo ved ikke helt har niveau. Grubbe etc. Du er ikke bedre end din sidste træning og hvis du ikke leverer der, kan du ikke spille, da det ellers er ødelæggende for kollektivet i en holdsport.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Afhængige af hvad? Vi rykker ned uagtet. Heldigvis da. Lad od bare kyle SK, TT og Rami ad helvede til med det samme :). SK og Rami er voldsomt overvurderede; TT en anstændig 6er, men hvis OB nogensinde vil være en stor klub igen, så skal sådanne udtalelser ikke tolereres.
        Vi rykker da ikke ned uagtet, der er stadig en enormt realistisk mulighed for at Lyngby taber bare en kamp.

        At du ikke tror tror tror på det, det jo så bare din måde at se tingene på.

        Derefter er jeg enig i, at sådanne udtalelser ikke bør tolereres, men det er det man vidst i jurasprog kalder en "formildende omstændighed", at han giver sig 110% for holdet og er bundsolid når han spiller. Modsat Sven Köhler, der lignede noget, der var løgn mod Hvidovre og fortjent ikke længere spiller. Ramis indhop mod Lyngby var også uanstændigt ringe, og det er fint, at han får en tænkepause.

        Personligt, er jeg ikke super-optimist, men jeg sælger ikke skindet, før bjørnen er skudt, og omvendt, så venter jeg også til nedrykningen er en realitet - inden jeg stopper med at tro på mit hold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Søren Krogh:

          - Det kan man overhovedet ikke se på hans præstationer og hans indstilling til træning. Han prøver at hjælpe alle omkring sig, så det har jeg det fint med, når jeg ser, hvordan han leverer til hverdag.​

          Her kan man læse SKs indirekte kritik af flere andre markante "profiler" i truppen. Prøv lige at være træner for et hold, hvor de personer som jo har niveau ikke gider levere. Så står du tilbage med ydermandaterne i truppen, som vi jo ved ikke helt har niveau. Grubbe etc. Du er ikke bedre end din sidste træning og hvis du ikke leverer der, kan du ikke spille, da det ellers er ødelæggende for kollektivet i en holdsport.
          Enig. De spillere har svigtet medspillere, klub og fans i høj grad.

          En nuance i dén debat, jeg vil prøve at fremhæve, at vi som klub i nogen grad har været med til at skabe den her situation. Den fortælling/narrativ vi selv har skabt de seneste mange år om, at vi bør høre hjemme i top 6 og har det som målsætning, mens man totalt har syltet den sportslige udvikling ved halvhjertede strategiske satsninger, usamhængende trupsammensætninger, skiftende trænere/sportsdirektører. Det har bragt os i en situation, hvor vi sportligt har kørt klubben helt i sænk og uden nogen bund og fundament, mens man har holdt fast i vrangforestillingen om, at vi er en del af subtoppen i Danmark for tiden.
          Når vi så har hvervet nye spillere er det sandsynligvis kun den ene side af medaljen man har solgt dem. Ligesom man også i mange år har virket helt virkeligsfjerne i kommunikationen om strategi, spillestil og sportslige mål. Et år efter står vi pludselig i lort til hilsen, som for os fans og medier ikke er super overraskende givet de ovennævnte omstændigheder og de sidste års slingrekurs. Men for de spillere der er kommet til, må det være en overraskende situation, da man nok er blevet solgt projektet med et andet perspektiv.

          Alt det her peger tilbage på dem der trækker i trådene i klubben. Her snakker jeg ejer, bestyrelse og sportslig ledelse. Man har forvaltet sin position og økonomi helt forfærdeligt når det kommer til at udvikle en fodboldklub. Man har arbejdet med en strategi, der nok har været for ambitiøs. Som ville have krævet nogle andre kompetencer og ressourcer at realisere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            altså Köhler må man formode er fortid i OB allerede nu. Så Ejdum, Manneh og Grubbe er et bud. Alternativt er det vel Ejdum, Manneh og Al Hajj - men der mangler lidt det defenssive anker. Så skal man ud og finde en fra akademiet? eller en central forsvarspiller...
            Yaya bojang som 6'er.? Med Manneh og Ejdum som 8'er

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Afhængige af hvad? Vi rykker ned uagtet. Heldigvis da. Lad od bare kyle SK, TT og Rami ad helvede til med det samme :). SK og Rami er voldsomt overvurderede; TT en anstændig 6er, men hvis OB nogensinde vil være en stor klub igen, så skal sådanne udtalelser ikke tolereres.
              Tror ikke jeg kommer til at sige heldigvis til at vi rykker ned.
              Men jeg er da enig i at de nævnte godt må tage første tog ud af odense.

              Situationen er bare den, at vi rent faktisk har en chance i ligaen stadigvæk. Og rent antalsmæssigt har vi ikke alt for mange cm'er i truppen.

              Men som jeg har foreslået i denne tråd og en anden, giv 6'eren i kommende kamp til yaya bojang.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Yaya bojang som 6'er.? Med Manneh og Ejdum som 8'er
                Mon ikke det bare bliver Grubbe ind for Trybull. Stor motor. Han har en større fremtid dér uanset.

                Comment


                  "Bestyrelsesformand for AGF Lars Fournais meddelte ved præsentationen af det nye stadion, at det kun bliver en succes, hvis det sportslige følger med. Der skal ske strategiske og taktiske tiltag for at højne evnen og viljen for at spille med om medaljer eller pokal."

                  En bestyrelsesformand, der er klar i sin tale

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvor svært er det lige at sige: “No comment”

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-nedrykning
                    Til forskel af El Hajj og Köhler har Tom ikke kontrakt for næste sæson, hvorfor jeg ikke rigtigt kan blive pissed over at han udtaler at han ikke forlænger hvis vi spiller i første division. Samtidigt giver han, hvad jeg kan se, alt hvad han har for at vi kan overleve i rækken. I modsætning til de andre der rent faktisk har en kontrakt, men måske ser en fordel i at blive løst af denne ved en nedrykning.

                    Ergo stiller jeg gerne med Trybull igen næste gang, de to andre kan bare rykke ned på ølholdet og bidrage med lidt lir i serie 6 indtil de skal videre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

                      Mon ikke det bare bliver Grubbe ind for Trybull. Stor motor. Han har en større fremtid dér uanset.
                      Man ser godt tingene forskelligt.
                      synes Grubbe ikke viser noget som helst.

                      synes faktisk det der breder sig enorm usikkerhed omkring ham når han skal foretage noget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

                        Til forskel af El Hajj og Köhler har Tom ikke kontrakt for næste sæson, hvorfor jeg ikke rigtigt kan blive pissed over at han udtaler at han ikke forlænger hvis vi spiller i første division. Samtidigt giver han, hvad jeg kan se, alt hvad han har for at vi kan overleve i rækken. I modsætning til de andre der rent faktisk har en kontrakt, men måske ser en fordel i at blive løst af denne ved en nedrykning.

                        Ergo stiller jeg gerne med Trybull igen næste gang, de to andre kan bare rykke ned på ølholdet og bidrage med lidt lir i serie 6 indtil de skal videre.
                        Trybull har karantæne. Men spillerne skal altså være lidt mere loyale og holde deres mund med den situation vi er i

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                          Man ser godt tingene forskelligt.
                          synes Grubbe ikke viser noget som helst.

                          synes faktisk det der breder sig enorm usikkerhed omkring ham når han skal foretage noget.
                          Jeg synes heller ikke, han er nogen fantastisk fodboldspiller. Men for at undgå for mange rotationer synes jeg, han er bedste bud på en direkte afløser. Og hvis vi spiller på samme måde som i går, så er det en relativt simpel og veldefineret rolle, han skal udfylde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            "Bestyrelsesformand for AGF Lars Fournais meddelte ved præsentationen af det nye stadion, at det kun bliver en succes, hvis det sportslige følger med. Der skal ske strategiske og taktiske tiltag for at højne evnen og viljen for at spille med om medaljer eller pokal."

                            En bestyrelsesformand, der er klar i sin tale
                            Du er ironisk, ikke?

                            Comment


                              Nok ikke det rigtige tidspunkt, men kunne en erstatning på midtbane være Kadrii. Han har rutinen og viljen til at kæmpe og gøre hvad der skal til derinde. Så rykkes Manneh ned mere defensive som Ole spion flere gange har nævnt i SFÅ at der hvor man scoutede ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
                                Nok ikke det rigtige tidspunkt, men kunne en erstatning på midtbane være Kadrii. Han har rutinen og viljen til at kæmpe og gøre hvad der skal til derinde. Så rykkes Manneh ned mere defensive som Ole spion flere gange har nævnt i SFÅ at der hvor man scoutede ham.
                                Nej. I min verden har kadrii slet ikke forudsætningerne for en cm.
                                han skal spille angriber i et 2-mands angreb eller kant i et 3-mands angreb.
                                Hans presspil er det bedste i truppen og det skal vi bruge. Også til at få de andre med.

                                Comment

                                Working...
                                X