Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael N'Goo
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis han var 29, ville jeg måske være mere bekymret over meldingerne. Men han er kun 21, og fire måneder ude af kampform er et svært grundlag at bedømme på. Jeg håber da, at man ved hvad man gør hvis man signer ham. Og at han overrasker jer positivt, hvis det sker.
Ellers skal jeg gerne æde mine ord. Det ville ikke være første gangJesus loves you!
Comment
-
Det bliver et kæmpe NEJ TAK til N'Goo herfra.
Jeg så ham i Kerteminde og i dag i Ådalen.
I småspilsøvelser er han ok, men ellers er han meget anonym. Han er næsten to meter, men det er også det eneste, der er bemærkelsesværdigt ved ham!
Han viser intet initiativ, ingen energi, pressspil er en by i Rusland, prøver intet på egen hånd, viser ikke han vil have bolden og udviser ingen farlighed på nogen måde.
Det er min mening.
Og jeg kan slet ikke forstå, at man som prøvespiller, ikke prøver at vise nogle af sine evner som fodboldspiller.... i det mindste bare lidt vilje og energi.... i stedet for bare at jogge rundt og håbe på det bedste.
Jeg er rystet! Og jeg graver mig ned, hvis vi skriver med ham!
PÆNT NEJ TAK! :-/
Comment
-
Jeg har det sådan lidt....
Alle de Dommedagsprofetier over Mgoo samt nogle skriger efter en udenlandsk mørk stor angriber........ Nu får i det og så er han intet??
Hvis Liverpool og mutd har været efter ham, så man da kunne et eller andet... Mange vil slå sig på ham. Han er sikkert enormt god til dødbolde og så er han altså hurtig!!
Det her siger lidt om Mgoo
http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...er-Crouch.html
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Virkelig overraskende... Synes det har lydt på Hansen som om at det var et spørgsmål om tid før han blev signet (ved godt han ikke har sagt det direkte)... Men vi kan jo ikke gøre andet end at stole på at de har styr på det indtil det modsatte er bevist.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lækkert, en god melding at komme hjem til efter en tur ved stranden Kunne bestemt heller ikke se hvad "de" kunne se i ham, så god nyhed.
Men hvor f**** er de angribere henne
Comment
-
Spøjst, jeg har en mavefornemmelse af at N'Goo kunne have været rigtig god. Så er jeg er lidt skuffet. Men ærligt talt, så er det kun et hunch, og bestemt ikke noget fodboldfagligt eller sagligt.
Håber det er fordi JøjHåå har noget bedre i hatten.
Meget kan man sikkert mene om JøjHåå, men jeg tror bestemt ikke han er typen der gør ting bare for at please. Heldigvis for det.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSpøjst, jeg har en mavefornemmelse af at N'Goo kunne have været rigtig god. Så er jeg er lidt skuffet. Men ærligt talt, så er det kun et hunch, og bestemt ikke noget fodboldfagligt eller sagligt.
Håber det er fordi JøjHåå har noget bedre i hatten.
Meget kan man sikkert mene om JøjHåå, men jeg tror bestemt ikke han er typen der gør ting bare for at please. Heldigvis for det.
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg mener at risikoen var for stor med N'Goo for at han var blevet en flopspiller, men JH siger vel i artiklen at han er sendt hjem uden kontrakt i denne omgang, så bagdøren er måske åben for ham endnu.
Håber ikke N'Goo bliver en ny Glynor Plet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Glynor_Plet
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment