Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Han kan ikke komme i spil til Hobro kampen da han hverken er registreret eller har arbejdstilladelse vel?
    Det kan han nok ikke nej

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Han kan ikke komme i spil til Hobro kampen da han hverken er registreret eller har arbejdstilladelse vel?
      Han skal vel ikke have arbejdstilladelse, nu han er englænder?

      Og eftersom han er ledig på markedet, så er det blot overleveringen af hans engelske spillertilladelse til DBU, som kan forsinke processen.

      Så jo - hvis vi skriver med ham fredag, så er han aktuel til weekendens kamp

      Comment


        Tilbagemeldingerne omkring ham er noget forskellige synes jeg, og jeg aner absolut intet om manden, men skulle det ende ud med at vi henter ham, er der så nogen(den er nok mest til de positivt stemte) der har en idé om hvad hans rolle mere præcist kunne blive..? Han kunne vel ikke tiltænkes en rolle som 1 angriber/en af de 2 startere..? Er han en tonsertype, forstået som at han ville være blevet AMCs yndling, en man bare tonser en lang bold op til..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Tilbagemeldingerne omkring ham er noget forskellige synes jeg, og jeg aner absolut intet om manden, men skulle det ende ud med at vi henter ham, er der så nogen(den er nok mest til de positivt stemte) der har en idé om hvad hans rolle mere præcist kunne blive..? Han kunne vel ikke tiltænkes en rolle som 1 angriber/en af de 2 startere..? Er han en tonsertype, forstået som at han ville være blevet AMCs yndling, en man bare tonser en lang bold op til..?
          Han er stadig en mulighed ifølge JH

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...an-gaa-staerkt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han er stadig en mulighed ifølge JH

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...an-gaa-staerkt
            Ja han lyder jo umiddelbart som et emne på højde med de andre der så er, der kan selvfølgelig være spin med i det, lad os se...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              hvornår er det nu lige at vinduet lukker?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                hvornår er det nu lige at vinduet lukker?
                Gætter på mandag den 1/9 kl 23.59 ca

                Comment


                  Fik følgende besked idag fra en som jeg ikke har snakket med om N´goo = Ikke præget med min holdning om ham

                  "Så det meste af træningen i dag.... N'Goo er forhåbentlig IKKE en kommende angriber i OB :-S"

                  "
                  Han er SÅ kluntet at se på, store armbevægelser og pasningsspil er bestemt ikke hans force


                  "Hahahahahahahahah........ ej, det er jo faktisk ikke engang sjovt HÅBER han bruges som "pression" overfor andre forhandlinger, "sælg til den pris eller vi køber elefanten i glasbutikken"

                  Det var hvad han bød ind med om ham


                  Jesus loves you!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                    Fik følgende besked idag fra en som jeg ikke har snakket med om N´goo = Ikke præget med min holdning om ham

                    "Så det meste af træningen i dag.... N'Goo er forhåbentlig IKKE en kommende angriber i OB :-S"
                    Er enig i den betragtning. Var selv til stede i dag og var ikke synderligt imponeret. Synes generelt at spillerne havde en lidt "lala" holdning til træningen, men det måske bare mig.. Så selvom jeg vist fik skrevet at ham N'Goo klarede sig nogenlunde i Sif-kampen, så må jeg indrømme, at han ikke er svarer på vores angriber problem!

                    Comment


                      Ufatteligt at han har kunne spille på Liverpool's 2. Hold så...

                      hvis han er billig nok kunne det jo være at man kunne satse på at han ikke er færdig udviklet.

                      Eller hva??

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ufatteligt at han har kunne spille på Livepool's 2. Hold så...

                        hvis han er billig nok kunne det jo være at man kunne satse på at han ikke er færdig udviklet.

                        Eller hva??
                        Jeg har kun set 10 minutters træning med ham. Det var ikke overbevisende.

                        Omvendt sad bolden ok fast på fødderne af ham i driblingerne - i hvert fald ift hvad man forventer af så stor en gut. Var han bare heldig, da jeg var forbi, eller er han ok med fødderne? Hvis teknikken er fornuftig, kan han måske godt udvikle sig til noget interessant, når fysikken kommer med - eller?

                        Han lignede en der er langt fra topform.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg har kun set 10 minutters træning med ham. Det var ikke overbevisende.

                          Omvendt sad bolden ok fast på fødderne af ham i driblingerne - i hvert fald ift hvad man forventer af så stor en gut. Var han bare heldig, da jeg var forbi, eller er han ok med fødderne? Hvis teknikken er fornuftig, kan han måske godt udvikle sig til noget interessant, når fysikken kommer med - eller?

                          Han lignede en der er langt fra topform.
                          Ja, langt fra topform!! Han havde meget få gode aktioner i dagens træning og har stadig ikke set noget til hovedspillet. Måske en enkelt gang, hvor han clearede er indlæg væk fra eget mål.. Det er svært at bedømme med hans form In mente, men vil umiddelbart hellere se en anden i den stribede!

                          Comment


                            Over fjæsbogen melder "OB News" at N'Goo forventes at blive præsenteret i morgen formiddag!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                              Over fjæsbogen melder "OB News" at N'Goo forventes at blive præsenteret i morgen formiddag!
                              Hmmm. De må jo se noget potentiale i knægten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hmmm. De må jo se noget potentiale i knægten.
                                Det squ de satme også, hvis de signer ham ;)

                                Comment

                                Working...
                                X