Bekymrende.... Kan simpelthen ikke tro på at de vil se mere til ham. Det må være spin for at please hans agent
Måske man også lige skal give manden en chance for at komme i form. Så vidt jeg har forstået er han kommet direkte fra ferie. De engelske hold starter vel næsten først træningen, når superligaen går i gang. Så hvis han har holdt ferie siden PL sluttede eller lige der omkring, så er han vel lovligt undskyldt!
Om det så er seriøst når man skal ud og finde en ny klub, kan man altid diskutere..
Måske man også lige skal give manden en chance for at komme i form. Så vidt jeg har forstået er han kommet direkte fra ferie. De engelske hold starter vel næsten først træningen, når superligaen går i gang. Så hvis han har holdt ferie siden PL sluttede eller lige der omkring, så er han vel lovligt undskyldt!
Om det så er seriøst når man skal ud og finde en ny klub, kan man altid diskutere..
Han skulle have holdt ferie i 2 måneder. Men mon ikke at han har selvtrænet når han nu skulle ud og have ny kontrakt..
alt andet ville være snotdumt
Ja, føj for pokker!!! Også helt fuldstændig utilgivetligt sløjt med de 69 mål og 28 assist han lavede i 139 kampe. Ham savner vi helt sikkert ikke!!!
. Det er så frustrerende at vi nu har brugt den sidste træningskamp, med en spiller som vi ikke skriver med for nuværende. Fremfor den spiller som gerne skulle forstærke os, allerede fra søndag. SUK.
Er det Jesper Hansens netværk, der ikke er der. Eller er kassen så gabende tom ?
Han skulle have holdt ferie i 2 måneder. Men mon ikke at han har selvtrænet når han nu skulle ud og have ny kontrakt..
alt andet ville være snotdumt
Ja præcis, men fra selvtræning i styrkerummet og løbe på landevejene, til at skulle spille sig til en kontrakt på 2-3 dage.. Boldfølingen er nok ikke 100 %
. Det er så frustrerende at vi nu har brugt den sidste træningskamp, med en spiller som vi ikke skriver med for nuværende. Fremfor den spiller som gerne skulle forstærke os, allerede fra søndag. SUK.
Er det Jesper Hansens netværk, der ikke er der. Eller er kassen så gabende tom ?
Der er da i hvert fald til at vi kunne byde 2 millioner for Dalgaard...
Oprindeligt indsendt af estergardvejhansenSe indlæg
Nej, føj!!!
Ngoo er no-go.
Men Utaka er da helt nixenbixen. Den mand var ugidelig, og han hævede sig over klubben. Han gad aldrig løbe med hjem, så han har ødelagt de første 800 kontrachancer i sin tid i OB, fordi han altid stod offside, når OB generobrede bolden.
Han kommer åbenbart igen, ved sgu ikke om jeg er eller
Hvis lønniveau mv er acceptabelt er jeg sq egentlig positiv. Der er næppe tvivl om at knægten har et vist potentiale, selvom det ikke rakte til at slå igennem hos Liverpool, men derfor kan det sagtens være, at han, når han kommer i den rigtige kampform, kan klare sig i Superligaen. Hearts i Skotland er vel umiddelbart på et niveau, som vi gerne vil/skal kunne begå os på, ligesom en klub som Yeovil vel meget godt svarer til det niveau, Peter Utaka spillede på inden vi hentede ham.
Comment