Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt her også

    http://www.bold.dk/nyt/ob-tester-ex-liverpool-talent

    Comment


      #17
      Har angiveligt tidligere fået prædikatet "Den nye Heskey". Jeg slår allerede flik-flak af glæde.

      Comment


        #18
        Det spørgsmål der lige umiddelbart popper op hos mig er, hvad forventer sådan en dude evt. at tjene i klubben? Det er vel det, der evt. kan øgelægge det, hvis han skulle være noget for OB....

        Comment


          #19
          http://www.transfermarkt.co.uk/micha...spieler/175739

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
            Det spørgsmål der lige umiddelbart popper op hos mig er, hvad forventer sådan en dude evt. at tjene i klubben? Det er vel det, der evt. kan øgelægge det, hvis han skulle være noget for OB....
            Mon ikke at hans agent har en ide om lønniveauet inden han bliver sendt til dk

            Comment


              #21
              Det er muligt, men vi er jo begyndt at cutte ret meget i lønningerne..

              Comment


                #22
                Tung og 1 mål i 14 kampe i den tredjebedste række i England.....nej tak :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  http://en.m.wikipedia.org/wiki/Michael_Ngoo

                  En stor fyr på 23 år, scorer med både højre og venstre, samt hovedet.

                  har lidt kampe for U19 og U20 i EnglandEngland

                  Han er dog kun 21 år.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke at hans agent har en ide om lønniveauet inden han bliver sendt til dk
                    jo lønniveauet kommer næppe som en overraskelse - desuden kunne det jo tænkes han skal bruge noget fast spilletid for at få gang i karrieren

                    Comment


                      #25
                      http://www.bbc.com/sport/0/football/25657232
                      5 mål i 16 kampe i den bedste skotske række..
                      Det er vel ikke helt skidt!

                      Comment


                        #26
                        Han ligner en levende tank. Han må kunne skræmme nogle små danske forsvarspiller. Ja tak til N'Gooooooooooooooooooooooo
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Han ligner en levende tank. Han må kunne skræmme nogle små danske forsvarspiller. Ja tak til N'Gooooooooooooooooooooooo
                          det er sjældendt prøvespillere bliver tilbudt kontrakt så jeg tænker det bliver et No Go for N'Goo. Jeg tænker der forhandles til anden side og for ligesom at lægge lidt pres på modpartes udvises der "interesse" for andre spillere
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            det er sjældendt prøvespillere bliver tilbudt kontrakt så jeg tænker det bliver et No Go for N'Goo. Jeg tænker der forhandles til anden side og for ligesom at lægge lidt pres på modpartes udvises der "interesse" for andre spillere
                            Jeg tror ikke, at en 21-årig spiller, der har været forbi liverpool, spillet i den bedste skotske række og været forbi den engelske championship/league one er på prøvetræning i en dansk klub...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Jeg tror ikke, at en 21-årig spiller, der har været forbi liverpool, spillet i den bedste skotske række og været forbi den engelske championship/league one er på prøvetræning i en dansk klub...
                              Hvorfor ikke? Det lyder jo ikke til han er slået igennem de steder han har spillet

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Jeg tror ikke, at en 21-årig spiller, der har været forbi liverpool, spillet i den bedste skotske række og været forbi den engelske championship/league one er på prøvetræning i en dansk klub...
                                det er stadig de færreste spillere ikke er til prøvetræning og dermed nyder samme status som DD som så på forholdende og vurderede om det var interessant nok for ham, men hans agent forhandlede personlige ting. Så imponerende CV er N'Goo ikke i besiddelse af, så jeg tror han sendes hjem senest på lørdag efter SIF kampen
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X