Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ikke imponeret over N'Goo. Ud fra videoer ser han ud til at have ringe teknik og være langsom på benene. For at gøre op for det skal man virkelig være god på hovedet og det ligner det ikke han er.
    Last edited by Lindberg; 19-07-2014, 07:08.

    Comment


      Som jeg skrev i tråden "Dagens træning 11/7", så synes jeg egentlig ikke, at hans teknik var så ringe og han kunne holde på bolden og ligge den videre til en medspiller.
      Jeg har dog ikke set yderligere træninger.

      Comment


        Kunne vi så ikke bare have beholdt Jeppe Hansen, som var spillet ind i truppen.
        Mavefornemmelsen siger no go bliver et stort flop.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
          Kunne vi så ikke bare have beholdt Jeppe Hansen, som var spillet ind i truppen.
          Mavefornemmelsen siger no go bliver et stort flop.
          Lad os nu se. Ingen tvivl om at han er en lotto kupon..
          men en tidligere liverpool spiller med hans statur der begynder at score lidt i superligaen kunne blive mange millioner værd..

          Comment


            Folk sagde jo også at Azer ville blive et flop, syntes da han har gjordt det meget godt!

            Comment


              Man faldt heller ikke på halen over Djibby Fall da han kom til Danmark

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man faldt heller ikke på halen over Djibby Fall da han kom til Danmark
                Ulrik Laursen gjorde... Og han pev som en lille skolepige, da han mødte ham første gang!

                Men jeg forstår hvad du mener og det er rigtigt!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Man faldt heller ikke på halen over Djibby Fall da han kom til Danmark
                  ...Eller da vi købte en spiller i den næstbedste belgiske række. Eller hentede en kantspiller, der ikke kunne komme på banen for Viborg, osv.

                  Nogen gange kan man som fans godt vurdere en spiller på forhånd, og forudse nogle ting (hej hej, Jesper C), men andre gange ville det klæde folk ikke at udtale sig skråsikkert på et tyyyyndt grundlag.

                  Folk der ikke engang selv har flyttet deres røv ned i Ådalen, men alligevel kategorisk kan dømme Ngoo "ikke god nok til OB", fordi nogen herinde har set ham tabe en bold i et opspil, skulle måske liiige klappe hesten en gang. Især fordi fejlkøbsraten er faldet dramatisk, efter Pølle Sludder blev hældt på porten. Der er vel ret beset ikke nogle af de spillere JH har hentet, der som sådan ikke er gode nok til OB. At man så måske har hentet en spiller for meget til visse pladser, og for få til andre, er et andet spørgsmål.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Michael n'goo forventes at blive præsenteret på et pressemøde i dag, skiver OB news på facebook.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                      Michael n'goo forventes at blive præsenteret på et pressemøde i dag, skiver OB news på facebook.
                      1 down 2 to go

                      Comment


                        Okay, jamen fint nok. Han skal da være velkommen. Håber godt nok der bliver hentet andre end ham, Pourie eller andre på lignende niveau.

                        Comment


                          Så ved for alvor, hvor slemt det står til!!! Velkommen til nedrykningskamp i middelmådighedenshøjborg!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Okay, jamen fint nok. Han skal da være velkommen. Håber godt nok der bliver hentet andre end ham, Pourie eller andre på lignende niveau.
                            Der skal hentes 2 mere. Gerne Pourie og ham det "store" navn at guldtilob nævner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              ...Eller da vi købte en spiller i den næstbedste belgiske række. Eller hentede en kantspiller, der ikke kunne komme på banen for Viborg, osv.

                              Nogen gange kan man som fans godt vurdere en spiller på forhånd, og forudse nogle ting (hej hej, Jesper C), men andre gange ville det klæde folk ikke at udtale sig skråsikkert på et tyyyyndt grundlag.

                              Folk der ikke engang selv har flyttet deres røv ned i Ådalen, men alligevel kategorisk kan dømme Ngoo "ikke god nok til OB", fordi nogen herinde har set ham tabe en bold i et opspil, skulle måske liiige klappe hesten en gang. Især fordi fejlkøbsraten er faldet dramatisk, efter Pølle Sludder blev hældt på porten. Der er vel ret beset ikke nogle af de spillere JH har hentet, der som sådan ikke er gode nok til OB. At man så måske har hentet en spiller for meget til visse pladser, og for få til andre, er et andet spørgsmål.
                              Måske en kamp i Kerteminde er en tyndt grundlag at vurdere på. Men jeg bliver virkelig​ trist, hvis han bliver hentet til en startplads.
                              Jesus loves you!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                                Måske en kamp i Kerteminde er en tyndt grundlag at vurdere på. Men jeg bliver virkelig​ trist, hvis han bliver hentet til en startplads.
                                Hvis han var 29, ville jeg måske være mere bekymret over meldingerne. Men han er kun 21, og fire måneder ude af kampform er et svært grundlag at bedømme på. Jeg håber da, at man ved hvad man gør hvis man signer ham. Og at han overrasker jer positivt, hvis det sker.

                                Ellers skal jeg gerne æde mine ord. Det ville ikke være første gang
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X