Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gilberto macena?? .....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hvem kan det snart være, hvis det altså stadig er en gammel kending, i OB regi... Marcus, AKJ, Skoubo..? Fall er vel næppe der hvor han er aktuel, Mos taget til Norge, Utaka sandsynligvis for dyr... Så er der gamle kendinge i form af prøvetræninger eller hvor meget det nu blev til, ellers er det vist kun navne som Anier, Toft, Nyrén, Radonjic, der stadig er aktive...

      Jesper Lange..?

      ... men okay, det er nok ikke så få der kan gå for at være angriber i OB, eller har prøvet det, så fra den vinkel bliver feltet lidt større...
      Sandro Spasojevic
      http://www.transfermarkt.co.uk/sandr.../spieler/68984
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-se-mere-til-ngoo

        Hm... lyder som noget, der kunne gå begge veje - måske hænger det også naturligt sammen med andre muligheder, hvor Ngoo ikke er 1.prioritet.

        Comment


          Jeg indrømmer gerne, at jeg synes han virker interessant! - Samtidig indrømmer jeg også, at jeg ikke har set ham i aktion.
          Men viser det sig, at hans hovedspil er godt og han kan komme i form ret hurtigt. Ja så giver han nogle muligheder. Alene hans højde og fysik, bør jo gøre, at han scorer 5-10 på hovedet over en sæson. DET har været meget savnet i OB siden Djiby. Kan man så hente en angriber mere, der løber på alt hvad N'goo måtte heade videre, lægge af osv. Ja så begynder det at ligne lidt, hvis Lasse Nielsen samtidig får styr på forsvaret!
          Eneste ulempe er, hvis vi forfalder til at losse bolden op i 3. sal højde, i stedet for at spille os fremad. - Det går også imod den måde Troels vil spille på. Dog kan det være en fordel med sådan en type, når banerne bliver ramt af kulden!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-se-mere-til-ngoo

            Hm... lyder som noget, der kunne gå begge veje - måske hænger det også naturligt sammen med andre muligheder, hvor Ngoo ikke er 1.prioritet.
            tror på ingen måde han er vores 1 prioritet - men vi kunne vel godt bruge 2 angribere - og han har da størrelsen til at man kan hive nogle lange bolde op på ham, hvis alt andet glipper.....

            Comment


              Det er som om manden ikke forstår, hvordan vi spiller bold udenfor England. Specielt var der en situation i kampen i går, hvor der var mulighed for at gå med i et overlap med Falk. Han er nød til at stoppe op, og sige go Michael, så var det moment ligesom væk. Af en angriber at være, var han forbavsende lidt i feltet. Hovedspil så vi ikke noget til. Vi stod faktisk og talte om, at manden agerede mere som kant end angriber.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                OB vil se mere til ham. Men gider han se mere til os?

                bliver spændende at se

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                  Enig. Og jeg vædder hvad som helst på at efter idag, så er han slet ikke interessant for os. Sjældent jeg har oplevet en spiller, hvor tilskuerne begyndte at joke om han
                  ikke fordi jeg gider vædde med dig, (jeg har den samme opfattelse, at det er svært at se han kan være interessant) men er da underligt hvis han slet ikke er interessant for os når han åbenbart skal inviteres herover hurtigst muligt igen.
                  http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-se-mere-til-ngoo
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    ikke fordi jeg gider vædde med dig, (jeg har den samme opfattelse, at det er svært at se han kan være interessant) men er da underligt hvis han slet ikke er interessant for os når han åbenbart skal inviteres herover hurtigst muligt igen.
                    http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-se-mere-til-ngoo
                    Bekymrende.... Kan simpelthen ikke tro på at de vil se mere til ham. Det må være spin for at please hans agent
                    Jesus loves you!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                      Bekymrende.... Kan simpelthen ikke tro på at de vil se mere til ham. Det må være spin for at please hans agent
                      eller måske spin for presse en anden agent og spiller 😜
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        eller måske spin for presse en anden agent og spiller 
                        Tror jeg mere på

                        Comment


                          Har ikke set det mindste til manden. Men hvis man tager Ja-Hatten på, så må det faktum at han har spillet for div. ungdomslandshold for england, da være et nogenlunde ok stempel - da der mig bekendt, er rigtig mange gode spillere om buddet derover...
                          Så må man sige, at han rager rigtig godt op i højden - og det er sgu heller ikke så dårligt - hvis han da forstår at udnytte denne højde.
                          Så hæfter jeg mig ved, at han langt fra er i form. Det er selvfølgelig ikke skide godt lige her og nu - men hvad kan det ikke blive til den dag han er i form og begynder at kende de forskellige løbemønstre at kende...
                          Siger på ingen måder at han skal signes her og nu - jeg prøver bare at tage Ja-hatten på, da jeg umiddelbart tror, at det er ret begrænset hvilken hylde OB kan hente spillere ned fra.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                            Jeg tror at du for ret med Utaka!
                            Nej, føj!!!
                            Ngoo er no-go.
                            Men Utaka er da helt nixenbixen. Den mand var ugidelig, og han hævede sig over klubben. Han gad aldrig løbe med hjem, så han har ødelagt de første 800 kontrachancer i sin tid i OB, fordi han altid stod offside, når OB generobrede bolden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
                              Nej, føj!!!
                              Ngoo er no-go.
                              Men Utaka er da helt nixenbixen. Den mand var ugidelig, og han hævede sig over klubben. Han gad aldrig løbe med hjem, så han har ødelagt de første 800 kontrachancer i sin tid i OB, fordi han altid stod offside, når OB generobrede bolden.
                              Ja, føj for pokker!!! Også helt fuldstændig utilgivetligt sløjt med de 69 mål og 28 assist han lavede i 139 kampe. Ham savner vi helt sikkert ikke!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                                Ja, føj for pokker!!! Også helt fuldstændig utilgivetligt sløjt med de 69 mål og 28 assist han lavede i 139 kampe. Ham savner vi helt sikkert ikke!!!
                                LoL

                                Comment

                                Working...
                                X