Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Lad mig så være ham kætteren, der siger, at Falk var bedre end OB kunne være med til. Så jeg kan godt forstå han forlod klubben. Måden det skete på var ikke køn; jeg havde hellere set ham i udlandet, men vi kunne ikke holde på ham, og sådan var det bare. Har haft mange gode oplevelser med at se ung Falk i striwer, og dem smider jeg ikke væk, bare fordi det endte som det gjorde. Har ingen dårlige følelser imod Falk, og håber han får en god slutning på karrieren.
    Det er der ikke noget kætteri i for det er jo sandheden. Det er nok mere måden det skete på at han stod i FCK-trøjen og poserede der har "krænket" pøblen. Det var en disrespektfuld handling af Falk mod mange af de fans der hellere end gerne havde set en forlængelse med ham, men han var jo tydeligvis glad og stolt over skiftet at han glemte de gode manere og opførsel. Havde han haft lysten til at "komme hjem" og hjælpe havde han været velkommen til sommer og et par år frem som afslutning på hans karriere

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Lad mig så være ham kætteren, der siger, at Falk var bedre end OB kunne være med til. Så jeg kan godt forstå han forlod klubben. Måden det skete på var ikke køn; jeg havde hellere set ham i udlandet, men vi kunne ikke holde på ham, og sådan var det bare. Har haft mange gode oplevelser med at se ung Falk i striwer, og dem smider jeg ikke væk, bare fordi det endte som det gjorde. Har ingen dårlige følelser imod Falk, og håber han får en god slutning på karrieren.
      Jeg har det på samme måde. Jeg har også fin forståelse (desværre) for at vælge FCK og hjemlig tryghed over udlandet. Han har haft en strålende karriere i FCK, og mon ikke han slutter af med et eksotisk eventyr. OB har næppe været inde i billedet på noget tidspunkt, og det ville da heller ikke give nogen mening for Falk.

      Vi må sætte vor lid til CE efter et år eller to i Ajax eller lignende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jeg har det på samme måde. Jeg har også fin forståelse (desværre) for at vælge FCK og hjemlig tryghed over udlandet. Han har haft en strålende karriere i FCK, og mon ikke han slutter af med et eksotisk eventyr. OB har næppe været inde i billedet på noget tidspunkt, og det ville da heller ikke give nogen mening for Falk.

        Vi må sætte vor lid til CE efter et år eller to i Ajax eller lignende.
        Næææ... vi må sætte vores lid til TH & CO's arbejde i akademiet !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Næææ... vi må sætte vores lid til TH & CO's arbejde i akademiet !
          Mixed med et par "bulls" af BW så skal det som end nok gå, bare man ikke sætter en træner på der fucker det up.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Næææ... vi må sætte vores lid til TH & CO's arbejde i akademiet !
            Det var møntet på de to udfald: CE og Falk. Ikke klubben som helhed. Jeg tror ikke, at nogen af dem slutter i OB, men skulle jeg sætte penge på én af dem, så bliver det CE.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det var møntet på de to udfald: CE og Falk. Ikke klubben som helhed. Jeg tror ikke, at nogen af dem slutter i OB, men skulle jeg sætte penge på én af dem, så bliver det CE.
              Det er vi enige om

              Comment




                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-pa-slotsager

                Comment


                  Fine adresser er det. Jeg ved ikke om jeg håber på Liverpool men det vil være supervigtigt IGEN at åbne døren til PL .. ikke mindst fordi de betaler godt set med OB-øjne. Slots skal dog helst vælge hvad der er bedst for hans karriere og ikke hvad der muligvis er bedst for hans opsparing.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Nok forklaringen på at der ikke skrevet ny kontrakt, han bliver solgt efter sæsonen. Skal han udvikles til at blive aktuel for A-landsholdet,
                    så skal han videre. OB skal nok få en fin sum penge, James Gomez og Bojang skal vel henover foråret køres i stilling.

                    Comment


                      Så håber at Liverpool køber ham for en gigantisk transfersum og lejer ham ud til os for et år og vi kan nyde at se ham i det stribede trøje også næste sæson.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Så håber at Liverpool køber ham for en gigantisk transfersum og lejer ham ud til os for et år og vi kan nyde at se ham i det stribede trøje også næste sæson.
                        Jeg håber også LFC køber ham for en giga sum, men vil hellere have at en del af pengene bliver brugt på en mere permanent løsning. Ser helst så få lejeaftaler som muligt, så vi kan sikre en stabil stamme, der kan få os fremad i tabellen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg håber også LFC køber ham for en giga sum, men vil hellere have at en del af pengene bliver brugt på en mere permanent løsning. Ser helst så få lejeaftaler som muligt, så vi kan sikre en stabil stamme, der kan få os fremad i tabellen.
                          Ville bare nyde at se ham lidt længere i vores trøje og for ham kunne der være en god vej at udvikle sig videre i de trygge rammer og have fremtiden på plads. Og hvis de foretager det sådan så kan BW ja god hente afløseren senere ind.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment

                          Working...
                          X