Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægLad mig så være ham kætteren, der siger, at Falk var bedre end OB kunne være med til. Så jeg kan godt forstå han forlod klubben. Måden det skete på var ikke køn; jeg havde hellere set ham i udlandet, men vi kunne ikke holde på ham, og sådan var det bare. Har haft mange gode oplevelser med at se ung Falk i striwer, og dem smider jeg ikke væk, bare fordi det endte som det gjorde. Har ingen dårlige følelser imod Falk, og håber han får en god slutning på karrieren.
Vi må sætte vor lid til CE efter et år eller to i Ajax eller lignende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg har det på samme måde. Jeg har også fin forståelse (desværre) for at vælge FCK og hjemlig tryghed over udlandet. Han har haft en strålende karriere i FCK, og mon ikke han slutter af med et eksotisk eventyr. OB har næppe været inde i billedet på noget tidspunkt, og det ville da heller ikke give nogen mening for Falk.
Vi må sætte vor lid til CE efter et år eller to i Ajax eller lignende.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
så skal han videre. OB skal nok få en fin sum penge, James Gomez og Bojang skal vel henover foråret køres i stilling.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så håber at Liverpool køber ham for en gigantisk transfersum og lejer ham ud til os for et år og vi kan nyde at se ham i det stribede trøje også næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg håber også LFC køber ham for en giga sum, men vil hellere have at en del af pengene bliver brugt på en mere permanent løsning. Ser helst så få lejeaftaler som muligt, så vi kan sikre en stabil stamme, der kan få os fremad i tabellen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment