Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det kunne jo være en ambition for dem at kickstarte det. Kommer de til har vi jo to spillere som med længder er bedre end de resterende spillere i truppen. Deres tilstedeværelse kunne nok også være med til at lokke spillere til, som sædvanligvis ser andre steder hen.
    Men det er et utopisk scenarie med dem begge, så længe Eriksen stadig har den status på landsholdet som han har og vil fortsætte det. Den minimale sandsynlighed for at vi kan tilknytte Eriksen er, hvis han bebuder at han stopper på landsholdet efter EM. Indtil da har han et ansvar overfor landsholdet til at begå sig på et niveau vi ikke kan tilbyde ham.
    Falk er en anden sag. Fck begynder nok stille og roligt at køre et par af de unge ind som Clem og Højlund. Derudover går det bare hurtigt, hvis han lige pludselig falder et par procenter, som er ganske naturligt i hans alder. I det sekund han gør det, så køber de bare en 'Mattsson' mere og så er han pludselig på bænken.
    Enig. Er ikke sikker på at det bliver sommer 24 for Falk. Men sommer 25 er helt sikkert en mulighed når han også har kontrakt udløb.
    Men så længe han spiller mere eller mindre fast i FCK er det selvfølgelig ikke realistisk

    Eriksen tvivler jeg sgu stadig på

    Comment


      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-ikke-planen
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Super fint. Han bliver bare væk.
        Gider heller ikke have en afdanket 34 årig Falk der efterlod hjertet i københavn, måske konstant er skadet og maxxer lønbudgettet

        Comment


          helt fint han er/ var en dygtig fodboldspiller, men afskeden og tiden efter gør at jeg bestemt ikke har noget behov for at se ham i striber igen…har også sådan en kedelig fornemmelse af han alt for let lader sine karrierer beslutninger styre af sit bagland….mon ikke han havner i US eller lignede….
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            helt fint han er/ var en dygtig fodboldspiller, men afskeden og tiden efter gør at jeg bestemt ikke har noget behov for at se ham i striber igen…har også sådan en kedelig fornemmelse af han alt for let lader sine karrierer beslutninger styre af sit bagland….mon ikke han havner i US eller lignede….
            Hvorvidt han lader sin karriere styre af baglandet ved jeg ikke meget om, men til syvende og sidst er det jo ham selv der tager beslutningen og sætter sin signatur sådeeeh. Det afhænger jo nok af hvad der er af tilbud og om OB evt. vil være interesseret til den tid. Ellers er jeg enig .. vi har imø ikke brug for en 34 årig spiller der er "over the hill" trods det faktum at han har rødder i OB og måske gerne vil rette op på det lidt flossede renomé han efterlod sig.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvorvidt han lader sin karriere styre af baglandet ved jeg ikke meget om, men til syvende og sidst er det jo ham selv der tager beslutningen og sætter sin signatur sådeeeh. Det afhænger jo nok af hvad der er af tilbud og om OB evt. vil være interesseret til den tid. Ellers er jeg enig .. vi har imø ikke brug for en 34 årig spiller der er "over the hill" trods det faktum at han har rødder i OB og måske gerne vil rette op på det lidt flossede renomé han efterlod sig.
              Hvis vi vil rette op på vores renommé skal vi netop ikke skrive med en (måske afdanket) spiller især ikke ovenpå den måde vi tog afsked sidst….bare min mening
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Hvis vi skal hente en 34~ish årig tilbage skal han lægge navn til en Cup i Ådalen.
                Ikke en der stod og udstillede sig i en FCK trøje mens han var på kontrakt i OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis vi skal hente en 34~ish årig tilbage skal han lægge navn til en Cup i Ådalen.
                  Ikke en der stod og udstillede sig i en FCK trøje mens han var på kontrakt i OB
                  Nemlig…
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Super fint. Han bliver bare væk.
                    Gider heller ikke have en afdanket 34 årig Falk der efterlod hjertet i københavn, måske konstant er skadet og maxxer lønbudgettet
                    Enig, og han er ikke bedre end de 2 der spillede midtbane i Viborg, så BW skriv du bare 3 år med Tom., han har potentiale til at blive en af mine
                    favoritspillere, håber dælme han kan holde sig skadesfri. Så hellere Eriksen, han har i hvert fald et hjerte, omend det hakker lidt i det indimellem.
                    Last edited by jojo; 24-02-2024, 10:11.

                    Comment


                      Tror også at det er bedst, hvis Falk ikke kommer tilbage. Men hvorfor skulle han også? hvis vi havde et "projekt" kørende, hvor vi kunne være med til at spille om 1-4 pladsen, så kunne det være sportsligt interessant for ham. men spille om at komme i top-6?
                      han er vant til at spille om mesterskaber, og være med i Europa, kan ikke se, hvorfor han skulle vælge OB. Jeg tror også at USA kunne være et godt bud: det er ikke en klub i en perifør liga i Mellemøsten, der er et mulighed for en god oplevelse, og måske kan han spille på et sub-top hold, sammen med andre ganske gode spillere.
                      Endelig, så lige en parentes herfra. Jeg tror desværre, at det stort set kun er folk tilknyttet dette forum, og andre entusiaster, der ser Falk som en med et flosset renome. Når jeg taler med fans der er i periferien af OB, så har de absolut ingen problemer med Falk. Just saying

                      Comment


                        Dagens bedste nyhed

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                          Hvis vi vil rette op på vores renommé skal vi netop ikke skrive med en (måske afdanket) spiller især ikke ovenpå den måde vi tog afsked sidst….bare min mening
                          Jeg er ikke uenig og jeg skriver jo også at det må være Falk der måske kunne være interesseret i at rette på hans renommé .. det kunne med OB øjne måske gå senest til sommer og så på en kortere præstationsbetinget kontrakt, men ikke ved hans udløb som 34 årig og så yderligere måske 3 år frem

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Fantastisk hvis man kan lægge den “OB drøm” i graven (opkast emoji). Falk er ærke FCK’er og vil aldrig være andet end en ligegyldig parentes i OBs historie, jeg ville ikke kunne holde ud at se ham trække i sen stribede trøje igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Fantastisk hvis man kan lægge den “OB drøm” i graven (opkast emoji). Falk er ærke FCK’er og vil aldrig være andet end en ligegyldig parentes i OBs historie, jeg ville ikke kunne holde ud at se ham trække i sen stribede trøje igen.
                              Kan ikke siges mere præcist

                              Comment


                                Lad mig så være ham kætteren, der siger, at Falk var bedre end OB kunne være med til. Så jeg kan godt forstå han forlod klubben. Måden det skete på var ikke køn; jeg havde hellere set ham i udlandet, men vi kunne ikke holde på ham, og sådan var det bare. Har haft mange gode oplevelser med at se ung Falk i striwer, og dem smider jeg ikke væk, bare fordi det endte som det gjorde. Har ingen dårlige følelser imod Falk, og håber han får en god slutning på karrieren.

                                Comment

                                Working...
                                X