Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    så hvis du lige står og vil brænde 2500 af for et ur (koster fck versionen - men så er der også et stykke af en kamp trøje fra sidst de vandt the double i uret/pakken) gad vide hvad det tilsvarende vil være i OB? Sidst man vandt 3 kampe i streg?
    Men så lad dog vær med at købe det. Hvorfor skal det altid være så negativt. Drop at bruge penge på det hvis du ikke har lyst. Måske andre har lyst til at købe et
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi må håbe den OB trøje er opbevaret ordenligt, ellers må den værenoget møl-ædt ;-)

      Er ikke så stærk ud i ure priser, så aner ikke om 2500 er en fair pris.
      det er jeg heller ikke. Men hvis kvaliteten er i orden (og hvorfor skulle den ikke være det?) så er der nok ikke noget at sige til prisen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

        Men så lad dog vær med at købe det. Hvorfor skal det altid være så negativt. Drop at bruge penge på det hvis du ikke har lyst. Måske andre har lyst til at købe et
        - jeg havde måske lige glemt en smiley, så negativ er jeg bestemt ikke omkring det. Nok lidt mere skuffet over fodbolddelen af OB ikke gør det bedre når nu den kommercielle del gør det så godt det er nok mere i den kontekst mit indlæg skal læses...

        og så er det svært at lade være med at sammenligne; fck får lavet et ur - i forbindelse med deres sidste double. Man markere et eller andet med et limited edition ur. Hvad er grunden lige til OB uret? Ud over vi skal have et OB ur - pt ikke meget at fejre i disse årtier

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          - jeg havde måske lige glemt en smiley, så negativ er jeg bestemt ikke omkring det. Nok lidt mere skuffet over fodbolddelen af OB ikke gør det bedre når nu den kommercielle del gør det så godt det er nok mere i den kontekst mit indlæg skal læses...

          og så er det svært at lade være med at sammenligne; fck får lavet et ur - i forbindelse med deres sidste double. Man markere et eller andet med et limited edition ur. Hvad er grunden lige til OB uret? Ud over vi skal have et OB ur - pt ikke meget at fejre i disse årtier
          Det er modtaget... så koger jeg lidt af igen
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Vi må håbe den OB trøje er opbevaret ordenligt, ellers må den værenoget møl-ædt ;-)

            Er ikke så stærk ud i ure priser, så aner ikke om 2500 er en fair pris.
            Also man får ikke meget ur for 2500 hvis det skal være et bare nogenlunde kendt mærke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Also man får ikke meget ur for 2500 hvis det skal være et bare nogenlunde kendt mærke.
              Det nye koster vidst 2800. Men ellers enig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Also man får ikke meget ur for 2500 hvis det skal være et bare nogenlunde kendt mærke.
                Og hvis ikke det er mærket man vil købe, men et ur, så kan du sagtens få 5 udmærkede af slagsen.
                ​​​​​
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  https://fyens.dk/ob/ob-traener-opfor...-mod-silkeborg

                  Nogen som vil give et referat af artiklen.
                  personligt synes jeg nu,vi har klappet hesten længe nok.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    https://fyens.dk/ob/ob-traener-opfor...-mod-silkeborg

                    Nogen som vil give et referat af artiklen.
                    personligt synes jeg nu,vi har klappet hesten længe nok.
                    jeg kan ikke læse artiklen - men ud fra overskrift, hvis det er holdningen så kommer OB jo aldrig i top 6. Der vil fortsat være stor udskiftning hver sommer - så hvis vi "ligger som forventet" så vil billedet jo givetvis gentage sig næste sæson også.

                    Mener da også at BW har været ude og sige at der skal kunne præsteres fra dag 1...for sagen er jo bare den at med den nuværende struktur i ligaen så har du ikke mange fejlskud før end du vil være sat håbløst bagud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      https://fyens.dk/ob/ob-traener-opfor...-mod-silkeborg

                      Nogen som vil give et referat af artiklen.
                      personligt synes jeg nu,vi har klappet hesten længe nok.
                      Martin Davidsen giver i hvert fald svar til det:
                      https://obstemmer.dk/kommentar-pas-p...e-om-hjoernet/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        ......Så selvom Andreas Alm i mandagens udgave af Fyens Stiftstidende opfordrer ledere og spillere til at spare på frustrationerne, vil jeg i stedet opfordre publikum og fans til at tænde for blusset, hvis OB ikke leverer varen mandag aften.

                        Der må lægges pres på både den sportslige ledelse og især den øverste ledelse med bannere og buh-råb. Hvad er ambitionen og meningnen med OB? Er det en status som seriøs topklub i dansk fodbold? Eller handler det bare om at være med?...


                        HØRT!!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          https://fyens.dk/ob/ob-traener-opfor...-mod-silkeborg

                          Nogen som vil give et referat af artiklen.
                          personligt synes jeg nu,vi har klappet hesten længe nok.
                          Samme udmelding kom Jess Thorup med i FCK, han blev fyret umiddelbart efter........ hvor er det dog en fuldstændig latterlig indstilling at gå på job med, som professionel fodboldtræner. Det forplanter sig i alt hvad du foretager dig, sagt på en anden måde, såfremt man ikke vinder iaften så har man ikke vundet i de seneste 5 hjemmekampe, og så må det være på tide med en ny træner. Spillermaterialet er meget fint, den er bare helt gal med træneren.
                          Last edited by jojo; 18-09-2023, 14:07.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            https://fyens.dk/ob/ob-traener-opfor...-mod-silkeborg

                            Nogen som vil give et referat af artiklen.
                            personligt synes jeg nu,vi har klappet hesten længe nok.
                            Det virker til at Hr. Alm begynder at kunne mærke at sædet brænder under ham....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Samme udmelding kom Jess Thorup med i FCK, han blev fyret umiddelbart efter........ hvor er det dog en fuldstændig latterlig indstilling at gå på job med, som professionel fodboldtræner. Det forplanter sig i alt hvad du foretager dig, sagt på en anden måde, såfremt man ikke vinder iaften så har man ikke vundet i de seneste 5 hjemmekampe, og så må det være på tide med en ny træner. Spillermaterialet er meget fint, den er bare helt gal med træneren.
                              Fuldstændig enig. Alm har før arbejdet under BW,så han kender konceptet. Han har ligeledes jo, selv sagt ja til en forlængelse. Alm er ude i en offentlig håndvask her.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Drop buhen og piften. Det hjælper ikke spillerne en skid og dermed ikke jeres ønske om fremgang.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X