Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

    Det kan jo være, at der ikke er nogen klubber der ønsker at hente Mustafic, eller at han har sagt nej til nogle muligheder der er blevet præsenteret for ham. Ryger han ikke, giver det heller ikke mening at hente en mere ind, selvom man godt kunne ønske sig det.
    Jeg ønsker også, men når det er sagt, så lagde jeg ikke mærke til han var specielt dårlig i de 2-3 kampe han fik på et tidspunkt.

    Er det for meget konspiration og tro han har været valgt helt fra her i starten for at “motivere” ham til et skifte ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Hvorfra har du at NT vil stoppe i lommen?
      Det vil jeg ikke sige her. Men vi kan jo granske regnskabet om et halvt års tid og se om jeg fik ret

      Comment


        Jeg forstår ikke at der ikke købes en central midt mere. Det skriger til himlen. Hvem skal erstatte MANNEH og Kōhler ved skader og karantæner.
        Mustafic som aldrig er med i kamptruppen, Max Ejdum, der heller ikke får spilletid. Det er håbløst

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Jeg ønsker også, men når det er sagt, så lagde jeg ikke mærke til han var specielt dårlig i de 2-3 kampe han fik på et tidspunkt.

          Er det for meget konspiration og tro han har været valgt helt fra her i starten for at “motivere” ham til et skifte ?
          Det synes jeg faktisk heller ikke, at han var. Havde han nu været udtaget til de første kampe, havde jeg nok heller ikke tænkt at behovet for forstærkning var så stort. Men når han åbenbart ikke vurderes god nok til truppen, så bliver man lidt nervøs ved at en 19 årig, som er i gang med sin første seniorsæson skal afløse på så vigtig en plads i vores system, som sekseren er. Men når der bliver mulighed for at se mere til Ejdum, så håber jeg at han overbeviser om, at han kan løfte opgaven.

          Comment


            Men man kan også sige det sådan, at hvorfor skulle BW hente en forsvarspiller, hvor vi har de 4 spillere vi skal have? Men ikke hente en forstærkning til midten? Hvorfor? Midtbanen, har da lige så stor skyld i defensiven som CB’sne.

            Pointen, med mit tweet, er at BW også kan se hvad vi kan se.
            Hvis Mustafic og Grubbe, måske Tongya ryger, så er der plads til en midtbanespiller - alt andet er decideret underligt.

            Comment


              Farzam skriver på Twitter at Luca bliver lejet ud til Stabæk i Norge, til Januar med købsoption.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Farzam skriver på Twitter at Luca bliver lejet ud til Stabæk i Norge, til Januar med købsoption.
                Netop bekræftet

                Comment


                  Next up Franco,Grubbe og Ivan?

                  Comment


                    Fra OB.dk:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...abaek-fotball/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Godt for ham men ærgerligt for OB

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...abaek-fotball/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Fint med Luca til Norge. Han mangler for meget for at kunne spille superliga men vi må håbe han kan blive ved med at ligge på.

                        Mikkel Dessler på vej mod Bundesligaen, det er altså godt gået. Så er der måske lidt mere på vej til klubkassen i O'ense. Det er ligefør man skulle overveje at kigge lidt på gearingen, vi har jo næsten fået vores 1 mill euro ind bare på videresalg.


                        ​​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Fint med Luca til Norge. Han mangler for meget for at kunne spille superliga men vi må håbe han kan blive ved med at ligge på.

                          Mikkel Dessler på vej mod Bundesligaen, det er altså godt gået. Så er der måske lidt mere på vej til klubkassen i O'ense. Det er ligefør man skulle overveje at kigge lidt på gearingen, vi har jo næsten fået vores 1 mill euro ind bare på videresalg.


                          ​​​​​​
                          Klubber som FCN og FCM lever jo fedt af de klausuler i disse dage. Mon dog det bliver mere end nogle få hundrede tusinde i denne omgang

                          Comment


                            Tongya er spottet på 5:53 toget fra Odense mod Københavns lufthavn - Efter signende med baggage og sammen med en mand (muligvis agent).
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Klubber som FCN og FCM lever jo fedt af de klausuler i disse dage. Mon dog det bliver mere end nogle få hundrede tusinde i denne omgang
                              5 procent mener jeg det er der skal deles ud fra årene 12 til 23, så på 15 mill der er det 750k der ryger i vores retning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                5 procent mener jeg det er der skal deles ud fra årene 12 til 23, så på 15 mill der er det 750k der ryger i vores retning.
                                Var han allerede i OB som 12 årig?

                                Comment

                                Working...
                                X