Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Lidt søgt at tilskrive Ivans skader, træningsforholdene. De andre kan jo godt holde sig skadesfri. Ivan er desværre bare lavet af glas
    Hyppige skift af underlag er en af de hyppigste årsager til skader.

    Det er ikke søgt; det er basal fysiologi.

    Ja, Ivan er netop skrøbelig og hyppige skift af underlag har med sandsynlighed været en (stor) forværrende faktor. Det er rimeligt at antage en sammenhæng, når problemerne startede i OB.

    Comment


      Meget er sket i dette vindue .. der er lige plads til lidt mere for der er stadig for mange i truppen (faktisk flere ind end ud) og der mangler vel en central midtbanespiller der kan konkurrere om en startplads.

      I forhold til trupstørrelse må der være en kantspiller for meget, en højre back for meget, en centerback for meget og det virker ikke som om man har Mustafic inde som konkurrent til en startplads.

      Hansen/Bernat/Magnus
      Owusu/Mickelson/Grubbe Bjørn/Hedlander Slotsager/Mihajlo/Sauli Aske/Mouritsen

      Sanneh/Mustafic Sven/Ejdum

      Selven/DonD/Tongya Raji/Markus Charly/Tyler

      Baskim/Turay/Luca/

      3 målmænd, tjek
      24 markspillere, for mange - 4 afgange, 1 tilgang?

      Kan vi veksle en kant, en cb, en hb og en Mustafic til en kvalitets central midt. Så må vi være der.
      Max Fenger Retur fra udlejning (Mjallby) 30.06.2025 Max Fenger Udlejet til Mjällby FC
      Troels Kløve Retur fra udlejning (SønderJ) 30.06.2024 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske ?
      Christian Vestergaard Retur fra udlejning (Kolding) 30.06.2024 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding
      Joel King Retur fra udlejning (Sidney) 30.06.2024 Joel King Solgt til Sydney FC
      Don Deedson Louicius Transferfri 30.06.2027 Yankuba Minteh Solgt til Newcastle
      Johannes Selven Transferfri 30.06.2026 Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
      Rami Al-Haji Transferfri 30.06.2026 Mads Frøkjær-Jensen Solgt til Preston
      Tyler Burey Købt i Millwall 30.06.2026 Emanuel Sabbi Solgt til Le Havre
      Sven Köhler Købt i VFL Osnabrück 30.06.2026 Jeppe Tverskov Kontraktudløb
      Niclas Mouritsen Købt i Helsingør 30.06.2026 Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
      Luca Kjerumgaard Retur fra udlejlning 30.06.2025 Kenneth Zohore Kontraktudløb
      Max Ejdum (central midt) Rykket op 30.06.2026 Aron Thrandarson Kontraktudløb
      Markus Jensen (offensiv midtbane) Rykket op 30.06.2026 Naatan Skytta/Jebali Kontraktudløb
      Sauli Väisänen Transferfri 30.06.2026 Omar Jebali Kontraktudløb
      Mohamed Buya Turay Transferfri 30.06.2025 Musa Juwara Fritstillet
      Filip Helander Transferfri 30.06.2024
      Leroy Owusu Transferfri 30.06.2026
      Agon Mucolli Udlejet til Varbergs Bois
      Yaya Bojang (Akademi) Leje fra Real De Banjul FC 31.12.2023
      Lasse Embring Andersen (Akademi) Kontrakt 30.06.2026
      Kevin Kofi Bakke Møller (Akademi) Kontrakt 30.06.2026
      Noah Barholt Rasmussen (Akademi) Kontrakt 30.06.2025
      Noah Damsø (Akademi) Højre back Kontrakt 30.06.2026
      Valdemar Bolander Hansen (Akademi) Stopper Kontrakt 30.06.2026
      Tobias Elnegaard (Akademi) Målmad Kontrakt 30.06.2026
      Theo Hansen (Akademi) Kontrakt ?
      Mads Riis Abrahamsen (Akademi) Kantspiller Forlænget kontrakten 30.06.2026
      Noah Lassen (Akademi) Midtbane Forlænget kontrakten 30.06.2026
      Mikkel Juul Jørgensen (Akademi) Forsvar Forlænget kontrakten 30.06.2026
      Nicolai Juul-Sandberg (Akademi) Forlænget kontrakten 30.06.2026
      William Martin (Akademi) Forlænget kontrakten 30.06.2026
      Vitus Friis (Akademi) Midtbane Forlænget kontrakten 30.06.2026
      Attached Files
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Satans!

        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...jer-fcn-talent

        Comment


          Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
            Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
            Så må de betale kassen. Ellers kæmpe nej

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
              Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
              Jeg har aldrig hørt mage. Selvfølgelig skal vi ikke leje en spiller med fortsat potentiale til AGF.

              Det er AGF…!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Det er ren spekulation fra min side, men kunne gymnasterne være interesserede i en af vores centerbacks? Mihajlo er da i hvert fald prototypen på en AGF-spiller, hvad angår hårdhed..

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-paa-tk-salg
                Na, de leder også efter en venstrefodet stopper og nok gerne en med noget fart der er god på kuglen.

                ​​​​​Kan de ik hit sådan en, så tror jeg de hår efter Salquist i Silkeborg.

                Comment


                  Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
                    Skuffende når vi står så svagt på 6`eren og 10`eren i bredden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Skuffende når vi står så svagt på 6`eren og 10`eren i bredden
                      Enig .. men der er vel også grænser for hvor mange man kan kapere at tage ind pr. vindue. Krydser fingre for at de kan holde til vintervinduet ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Jeg har en idé om at vi måske er igang med en Aske Adelgaard historie på midten hvor der kommer noget op på midten i løbet af efteråret nede fra akademiet. Det kan godt være det bare er mig der drømmer. Men det giver simpelthen ingen mening at vi reelt skal spille med to midtbanespillere hvor af den ene
                        Allerede er i karantænefare.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Jeg har en idé om at vi måske er igang med en Aske Adelgaard historie på midten hvor der kommer noget op på midten i løbet af efteråret nede fra akademiet. Det kan godt være det bare er mig der drømmer. Men det giver simpelthen ingen mening at vi reelt skal spille med to midtbanespillere hvor af den ene
                          Allerede er i karantænefare.
                          Der er jo næppe noget der, der på nuværende tidspunkt er på et højere niveau end Markus Jensen og Max Ejdum, der var profiler for u19 sidste år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                            Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
                            Håbløst. Jeg smider en halvtreller på, at Manneh får gult mod Vejle på fredag, og så hedder midtbanen Ejdum - Köhler mod FCM...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Håbløst. Jeg smider en halvtreller på, at Manneh får gult mod Vejle på fredag, og så hedder midtbanen Ejdum - Köhler mod FCM...
                              Det kan sagtens tænkes. Jeg har til gengæld en lille fidus til, at Ejdum kommer til at vokse med opgaven, når først han får spilletid, så selvom jeg er enig i, at det ser tyndt ud, er jeg egentlig ok med det, hvis det tvinger os til at bruge Max mere end vi ellers ville gøre. Jeg tænker også det kan være Bjöns bagtanke - han har tidligere talt om ikke at der ikke skal være for stor en kø foran de af vores egne spillere, som vi mener har talentet.

                              Comment


                                Hvis de virkelig ikke mener vi har behov for en gardering til midtbanen, hvorfor har Ejdum eller Mustafic så ikke fået noget spilletid endnu? Mustafic har jeg afskrevet eftersom at han endnu ikke har været udtaget i den her sæson, men Ejdum har fået sølle 5 minutter mod Randers og det er det. Jeg ville ellers tro at det ville give mening at give ham 10-20 minutter i nogle indhop så han står bedre rustet når vi en dag er nødsaget til at starte med ham. Derfor var jeg også lidt sur over at han ikke fik minutter mod Hvidovre da det ville være så gratis at give ham 20 minutter i den kamp.
                                Jeg kan ikke drage anden konklusion end at Alm kun mener at han har 2 midtbanespillere han kan stole på.

                                Comment

                                Working...
                                X