Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg vil vurdere Falk til at være en langt bedre kant end eksempelvis Franco i vores system. Falk har jo sine forcer i kombinationsspillet og OB vil jo rigtig gerne angribe op igennem midten, hvorfor kanterne ofte befinder sig meget centralt når vi angriber.
    I det hele taget vil Falk jo bare være en fed spiller, så længe han holder sig skadesfri. Vi vil have spiller som kan gardere på alle midtbanepladser uden vi mister kvalitet, snarere tværtimod.
    Tag én for mig i fredagsbaren

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg vil vurdere Falk til at være en langt bedre kant end eksempelvis Franco i vores system. Falk har jo sine forcer i kombinationsspillet og OB vil jo rigtig gerne angribe op igennem midten, hvorfor kanterne ofte befinder sig meget centralt når vi angriber.
      I det hele taget vil Falk jo bare være en fed spiller, så længe han holder sig skadesfri. Vi vil have spiller som kan gardere på alle midtbanepladser uden vi mister kvalitet, snarere tværtimod.
      Nævn bare 1 grund til han skulle finde OB interessant på nuværende tidspunkt. OB kan hverken matche løn eller det sportslige.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Nævn bare 1 grund til han skulle finde OB interessant på nuværende tidspunkt. OB kan hverken matche løn eller det sportslige.
        Meget enig

        Jeg tror helt sikkert at der har været løse snakke. Men vi er ikke 1. Prioritet og så længe det går så godt for ham i FCK som nu flytter han ingen steder.
        Vi må se om et år eller 2. Så passer det hele nok lidt bedre
        Og dem der håber på mere er i klaskehøjde for en lussing af skuffelse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Meget enig

          Jeg tror helt sikkert at der har været løse snakke. Men vi er ikke 1. Prioritet og så længe det går så godt for ham i FCK som nu flytter han ingen steder.
          Vi må se om et år eller 2. Så passer det hele nok lidt bedre
          Og dem der håber på mere er i klaskehøjde for en lussing af skuffelse
          Jeg hælder også mest til han ikke kommer, men vil nu sige det er meget op til hvad FCK gør resten af vinduet. Jeg tror de gør en del også nok til at sende Rasmus ud på bænken.

          BW lukkede den på ingen måde. Rasmus har udtalt han prioriterer spilletid. Med dette sagt, så tror jeg Rasmus tøver på grund af den fine løn han får nu og ender med at blive marginal i FCK.

          Så ja, jeg kan sagtens se det kommer rigtig tæt på, men at det ender i lige ved og næsten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Meget enig

            Jeg tror helt sikkert at der har været løse snakke. Men vi er ikke 1. Prioritet og så længe det går så godt for ham i FCK som nu flytter han ingen steder.
            Vi må se om et år eller 2. Så passer det hele nok lidt bedre
            Og dem der håber på mere er i klaskehøjde for en lussing af skuffelse
            Jeg mener som skrevet meget tidligere i denne tråd, at RF ikke er interessant for os - vi skal bruge spillere som VIL OB - ikke spillere som er røget af startformationen i FCK eller andre danske klubber - RF har derudover en efterhånden slidt fysik og en meget høj løn. Han synes kun overfladisk interesseret i OB som et sidste alternativ når kroppen ikke holder til en stamplads i FCK længere - tak - men nej tak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

              Jeg mener som skrevet meget tidligere i denne tråd, at RF ikke er interessant for os - vi skal bruge spillere som VIL OB - ikke spillere som er røget af startformationen i FCK eller andre danske klubber - RF har derudover en efterhånden slidt fysik og en meget høj løn. Han synes kun overfladisk interesseret i OB som et sidste alternativ når kroppen ikke holder til en stamplads i FCK længere - tak - men nej tak.
              Selvfølgelig har Falk da lyst til at vende tilbage til OB, mår dem tid kommer.
              Uanset om han ikke er i Start’11 i Kbh, så kommer han stadig fra Fyn, og OB har haft en stor betydning for hans karriere.

              Dem som kommer til OB - kommer da også med et videre mål, se senest bare Sabbi, alle spiller for deres egen succes.

              Men er enig i at det er dumt at han hente ham nu sådan som Rami, Sven og Manneh har spillet, så skal vi ikke have en som sætter sig så tungt på lønhierakiet og dermed også en følelse af at skulle starte inde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                Jeg mener som skrevet meget tidligere i denne tråd, at RF ikke er interessant for os - vi skal bruge spillere som VIL OB - ikke spillere som er røget af startformationen i FCK eller andre danske klubber - RF har derudover en efterhånden slidt fysik og en meget høj løn. Han synes kun overfladisk interesseret i OB som et sidste alternativ når kroppen ikke holder til en stamplads i FCK længere - tak - men nej tak.
                Du ved alligevel imponerende meget om, hvad Rasmus Falk tænker og hvad han er og ikke er motiveret af.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Nævn bare 1 grund til han skulle finde OB interessant på nuværende tidspunkt. OB kan hverken matche løn eller det sportslige.
                  Det kan jeg ikke, men det var heller ikke mit det jeg svarede på. Nogen får det til at lyde som om vi ikke kan bruge ham, og det er jeg totalt uenig i. Jeg vil mene han er det tætteste man kan komme på en ønskespiller for vores hold, da han vil kunne udfylde flere pladser med bedre kvalitet end vi har i forvejen.

                  Jeg skal se et par markante transfers til fck's midtbane og et misset cl-gruppespil før jeg tror bare et gram på at Falk lander i dette vindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Selvfølgelig har Falk da lyst til at vende tilbage til OB, mår dem tid kommer.
                    Uanset om han ikke er i Start’11 i Kbh, så kommer han stadig fra Fyn, og OB har haft en stor betydning for hans karriere.


                    Dem som kommer til OB - kommer da også med et videre mål, se senest bare Sabbi, alle spiller for deres egen succes.

                    Men er enig i at det er dumt at han hente ham nu sådan som Rami, Sven og Manneh har spillet, så skal vi ikke have en som sætter sig så tungt på lønhierakiet og dermed også en følelse af at skulle starte inde.
                    I call bullshit..
                    Det kan da sagtens være at Falk ville finde det yndigt at ende som nabo til Eriksen i Hunderrupkvarteret, og det kan da også godt være at hans familie/fremtidsplaner flugter godt med at slutte af på Fyn i OB, men ikke om jeg giver to potter tis for at han skulle bære rundt på en masse klubfølelser for OB.

                    Hvis man er parat til at tage imod Falk med åbne arme har man imo intet at udsætte på Sabbi oven på hans opførsel de sidste par uger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                      Jeg mener som skrevet meget tidligere i denne tråd, at RF ikke er interessant for os - vi skal bruge spillere som VIL OB - ikke spillere som er røget af startformationen i FCK eller andre danske klubber - RF har derudover en efterhånden slidt fysik og en meget høj løn. Han synes kun overfladisk interesseret i OB som et sidste alternativ når kroppen ikke holder til en stamplads i FCK længere - tak - men nej tak.
                      Hvis du vil have spillere der VIL OB, så skal du nedlægge den professionelle afdeling og genindføre amatørholdet, hvor man betaler kontingent.

                      Det er skide romantisk, men der har ikke været mange spillere i OB de sidste 20 år, der ikke drømte om en større adresse, hvis ellers niveauet kunne holde.

                      Dem der er blevet - de såkaldte klubmennesker - har enten ikke haft niveau til at komme videre op i hierakiet, eller været i karrierens efterår.

                      Det er professionel fodbold, og vi skal acceptere, at vi er et skridt på vejen for de dygtigste, en mulighed for at slå igennem for talenterne (hvis loyalitet også kun rækker indtil der kaldes fra adresser med spilletid eller bedre løn) og et solidt sted at slutte en fin superligakarriere for andre. Når man så alligevel ender i OB, så vil de jo alle gerne vinde, for klubben, for byen, men mest for sig selv og de solide bonusordninger.

                      Nogle ender med at blive glade her, og holder af klubben, det sætter vi pris på, Oliver Lund og Bashkim Kadrii er gode eksempler. :)

                      Hold da op det blev kynisk, men det er nu bare engang sådan, jeg mener, at fodbold hænger sammen. :) på godt og ondt du gamle.

                      Comment


                        Synes egentlig også, det er for meget at kræve, at spillerne skal være professionelle, men helst ikke ambitiøse.

                        Vi skal være stolte hver gang, vi uddanner en spiller (en medarbejder) til en større karriere. Det kommer både os og dem til gavn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Hvis du vil have spillere der VIL OB, så skal du nedlægge den professionelle afdeling og genindføre amatørholdet, hvor man betaler kontingent.

                          Det er skide romantisk, men der har ikke været mange spillere i OB de sidste 20 år, der ikke drømte om en større adresse, hvis ellers niveauet kunne holde.

                          Dem der er blevet - de såkaldte klubmennesker - har enten ikke haft niveau til at komme videre op i hierakiet, eller været i karrierens efterår.

                          Det er professionel fodbold, og vi skal acceptere, at vi er et skridt på vejen for de dygtigste, en mulighed for at slå igennem for talenterne (hvis loyalitet også kun rækker indtil der kaldes fra adresser med spilletid eller bedre løn) og et solidt sted at slutte en fin superligakarriere for andre. Når man så alligevel ender i OB, så vil de jo alle gerne vinde, for klubben, for byen, men mest for sig selv og de solide bonusordninger.

                          Nogle ender med at blive glade her, og holder af klubben, det sætter vi pris på, Oliver Lund og Bashkim Kadrii er gode eksempler. :)

                          Hold da op det blev kynisk, men det er nu bare engang sådan, jeg mener, at fodbold hænger sammen. :) på godt og ondt du gamle.

                          Comment


                            En lille køb/salg opgørelse fra Tipsbladet

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-denne-sommer

                            Comment


                              Og den viser vel tydeligt hvad jeg har parlamenteret for flere gange. Vi er ikke interesseret i at bruge penge og er ikke særlig risikovillige med de penge der er tjent ift andre hold i superligaen.
                              Tiden må vise om vi bare er kloge til at scoute gratis spillere eller det i sidste ende stadig bare er en klub der stadig forsøger at skrabe sig igennem med de mindste marginaler

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                Hvis du vil have spillere der VIL OB, så skal du nedlægge den professionelle afdeling og genindføre amatørholdet, hvor man betaler kontingent.

                                Det er skide romantisk, men der har ikke været mange spillere i OB de sidste 20 år, der ikke drømte om en større adresse, hvis ellers niveauet kunne holde.

                                Dem der er blevet - de såkaldte klubmennesker - har enten ikke haft niveau til at komme videre op i hierakiet, eller været i karrierens efterår.

                                Det er professionel fodbold, og vi skal acceptere, at vi er et skridt på vejen for de dygtigste, en mulighed for at slå igennem for talenterne (hvis loyalitet også kun rækker indtil der kaldes fra adresser med spilletid eller bedre løn) og et solidt sted at slutte en fin superligakarriere for andre. Når man så alligevel ender i OB, så vil de jo alle gerne vinde, for klubben, for byen, men mest for sig selv og de solide bonusordninger.

                                Nogle ender med at blive glade her, og holder af klubben, det sætter vi pris på, Oliver Lund og Bashkim Kadrii er gode eksempler. :)

                                Hold da op det blev kynisk, men det er nu bare engang sådan, jeg mener, at fodbold hænger sammen. :) på godt og ondt du gamle.
                                Tja - det er jeg sådan set enig i et stykke hen ad vejen - så er der jo heller ikke grund til at hente en aldrende, lidt slidt og meget dyr spiller retur - blot fordi han engang har spillet i klubben. Hvis det skal være en objektiv og professionel beslutning skal han jo forstærke os markant på en position hvor vi har et gabende hul - og ikke kan scoote et yngre og billigere emne med videresalgspotentiale - derfor er RF på dine parametre heller ikke relevant for os - med mindre vi som glade amatører gerne vi bringe en af fortidens helte og byens sønner “hjem”….

                                Comment

                                Working...
                                X