Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Martin Davidsen om Sabbi sagen: https://obstemmer.dk/blog-ob-skal-ha...en-lynhurtigt/

    Jeg er enig i at den sag skal lukkes. Se at få ham skudt af.
    Få ting er så ulideligt som professionelle fodboldspillere anno 2023. De er dybt overbetalte, og alligevel tillader de sig at pjække fra arbejde på den måde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Få ting er så ulideligt som professionelle fodboldspillere anno 2023. De er dybt overbetalte, og alligevel tillader de sig at pjække fra arbejde på den måde.
      Helt enig. Jeg har altid elsket Sabbi, men har sku mistet alt for ham nu.
      Skandale opførsel, uanset hvad OB har gjort
      Dette har Fyens lige skrevet ud
      ”Emmanuel Sabbi luntede i dag igen rundt om banen og deltog i et par andre løbeøvelser, så han er heller ikke til rådighed for OB søndag.

      - Men han har meldt sig klar til at træne fuldt med på mandag, sagde Andreas Alm.”
      Last edited by Brogaard99; 29-07-2023, 12:37.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Få ting er så ulideligt som professionelle fodboldspillere anno 2023. De er dybt overbetalte, og alligevel tillader de sig at pjække fra arbejde på den måde.
        Jeg håber BW får ham skudt af. Noget Saudi eller sådan noget der.

        Problemet er at hvis han gør det der for at gennemtvinge et skifte så skal man heller ikke belønne den adfærd. Men på den anden side der er et stort problem hvis han går rundt og mukker og spreder gift i omklædningsrummet, det har mulighed for at blive sådan et forløb der varer et år hvor Sabbi går rundt og er pisseirriterende at se på.

        ​​​​​​Det var vist nok samme historie da han skiftede til OB fra Hobro. Han skulle nok gøre sig nogle overvejelser inden han skriver sin næste kontrakt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Helt enig. Jeg har altid elsket Sabbi, men har sku mistet alt for ham nu.
          Skandale opførsel, uanset hvad OB har gjort
          Dette har Fyens lige skrevet ud
          ”Emmanuel Sabbi luntede i dag igen rundt om banen og deltog i et par andre løbeøvelser, så han er heller ikke til rådighed for OB søndag.

          - Men han har meldt sig klar til at træne fuldt med på mandag, sagde Andreas Alm.”
          Er det ikke MH der er klar til at træne igen mandag? Og ikke Sabbi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Er det ikke MH der er klar til at træne igen mandag? Og ikke Sabbi
            Bare en underlig rækkefølge at nævne det i så?
            MH skriver de om først og så nævner de Sabbi efter?

            Comment


              BW om "Sabbi-gate"

              https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...QyVeERJ9fPdPyI
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Til dem som ikke kan læse det:

                - BW melder private årsager til at han ikke har været aktuel til træning.
                - BW har så sent som idag før træningen snakket med Sabbi, som melder sig klar til træning Mandag. Det vælger Bjørn at tro på.
                - Der har været bud på Sabbi - dog ikke godt nok til OBs krav.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Til dem som ikke kan læse det:

                  - BW melder private årsager til at han ikke har været aktuel til træning.
                  - BW har så sent som idag før træningen snakket med Sabbi, som melder sig klar til træning Mandag. Det vælger Bjørn at tro på.
                  - Der har været bud på Sabbi - dog ikke godt nok til OBs krav.
                  Sabbi kan jo starte med at give afkald på den % sats af transferen han efter rygterne modtager ved et skifte hvis han så gerne vil væk
                  Og så burde han få en bøde på 1/2 til 1 månedsløn

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Sabbi kan jo starte med at give afkald på den % sats af transferen han efter rygterne modtager ved et skifte hvis han så gerne vil væk
                    Og så burde han få en bøde på 1/2 til 1 månedsløn
                    Enig. Ligesom man gjorde et eksempel ud af Minteh, burde der også her gøres et eksempel ud af Sabbi (hvis det reelt er "pjæk")

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Enig. Ligesom man gjorde et eksempel ud af Minteh, burde der også her gøres et eksempel ud af Sabbi (hvis det reelt er "pjæk")
                      Sabbis er værre.

                      Minteh er en 18-årig knægt der efter et arrangement på anarkist går videre. Som aldrig har været en del af et professionelt setup før der får 20k om måneden for at være talent, med det som det nu indebærer.

                      Sabbi er klubbens bedst betalte spiller, der har spillet fodbold i DK i en del år efterhånden som udmærket godt er klar over hvor forkert det han gør er, det er jo med fuldt overlæg at han forsøger at afpresse OB til at sælge ham.

                      Som FMPR er inde på, så kunne han jo starte med at frasige sig de procenter der er tale om, hvis det er så vigtigt at komme ud af døren.
                      Last edited by Striwetforlivet!; 29-07-2023, 19:17.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Få ting er så ulideligt som professionelle fodboldspillere anno 2023. De er dybt overbetalte, og alligevel tillader de sig at pjække fra arbejde på den måde.
                        Sabbi har spillet for én ting, siden han kom til OB for nu efterhånden alt for lang tid siden og det er Sabbi. Hans spillestil med ikke at se sine medspillere og løbe ind i det ene boldtab efter det andet er tydeligvis et udtryk for hans egoisme og for at pleje sine egne interesser. Sådanne typer koster i en holdsport. Det er min påstand, at han er en af årsagerne til, at OB ikke er kommet i top 6. Han er ret beset et skandalekøb. Jeg har sagt i årevis, at man får alt alt for lidt for de mange penge man smider efter ham. En decideret holdspiller med “færre” spidskompetencer (der er jo alligevel ikke meget slutprodukt i Sabbis spidskompetencer i langt de fleste kampe) ville have gavnet holdet mere ved at gøre kollektivet stærkere. Han er i min optik symbolet på OBs skandaløse scoutingkompetence og mangel på kvalificeret fodboldindsigt til at Signe de rigtige spillertyper i fortiden, hvor også Jørgen er et eksempel på en katastrofe. Væk med den slags spillere!
                        EDIT: Jebali var jo egentligt i starten en spiller i samme kategori. Men ham fik de styr på med tiden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Enig. Ligesom man gjorde et eksempel ud af Minteh, burde der også her gøres et eksempel ud af Sabbi (hvis det reelt er "pjæk")
                          Sabbi kan vel reelt have nogle problemer i privatlivet, vi selvfølgelig ikke ved noget om. Som gør at han ikke kan præstere. Nu har jeg ikke læst mandens tweets, som nogen mener giver et andet billede på situationen.

                          Nogen der kan give et indblik i disse.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Viborg virker godt nok som en klub der er lidt mere villig til at satse økonomi end OB

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-rekordhandel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Viborg virker godt nok som en klub der er lidt mere villig til at satse økonomi end OB

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-rekordhandel
                              Det tror jeg sådan set ikke… Vi har lige betalt 5 mil for Sven, og vores spillere ligger langt over i Løn end Viborgs spillere - det er ihvertfald det jeg tænker vi gør.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Det tror jeg sådan set ikke… Vi har lige betalt 5 mil for Sven, og vores spillere ligger langt over i Løn end Viborgs spillere - det er ihvertfald det jeg tænker vi gør.
                                Så du mener ikke at en klub der har halvt budget af os og har solgt for 30% af det vi har i 2023 satser mere når de bruger 50% mere på en spiller end vi har gjort?

                                Jeg snakker risikovillighed ift de penge man har til rådighed og har tjent

                                Comment

                                Working...
                                X