Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det kunne også sagtens være at BW ville hente Julius Lindberg som tidligere rygtet, som erstatning for Frøkjær.
    Selvom han er kant, så har han spillet centralt, og angriber på det seneste.
    https://www.transfermarkt.com/julius...spieler/728722

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Preston får i hvert fald en ihærdig spiller, som jeg tror alle dage vil forblive den ustabile humørspiller, han altid har været. Omvendt så bliver det spændende at se om en tur til England udløser det potentiale, som vi alle ved, han har.

      Og nej, de evindelige sekunda placeringer er ikke tilfældige. Har man "OK" spillere og ustabile humørspillere, får man 8. Pladser. De nye starter fra scratch, så som jeg ser det, så der er vel 2 scenarier i spil:

      1. Det tager tid at spille et nyt hold sammen, så resultaterne bliver derefter. Enten via svingende resultater eller at vi falder helt sammen.

      2. BW har ramt plet med flere eller alle af de nye; de viser sig at være bedre, og kompenserer for den manglende sammenspilning, og resultaterne viser sig at være flere nøk bedre end de sidste 2 sæsonstarter. Eller vi, måske mindre sandsynligt, brænder banen af og ligger os enten lunt i svinget til top 6 eller er med i toppen.

      Either way så har BW gjort dét, som jeg efterlyste allerede efter pokalfinalen sidste år. Udrensning. Og Frøkjær får sig en mulighed for et eventyr, som jeg virkelig under ham. Men stabil profil ville han aldrig blive i OB.

      MvH ChrisOB
      Vildt glædeligt for Frø, håber han bliver en kæmpe succes.
      Har altid haft et godt øje på Frø, og syntes en del af kritikken af ham har været forfejlet. Men det er jo altid individuelt hvad vi syntes om spillerne. Der er helt sikkert mange som syntes min kritik af og til er forfejlet.


      Der skal være tid til at spille holdet sammen, også derfor jeg har efterlyst en melding fra ledelsen om at pause top 6 ambitionen, og erstatte den med at kommende sæson er en “udviklings sæson, hvor holdet skal spilles sammen”

      Det vil helt sikkert tage tid før vi med rette kan vurdere om indkøbene er gode, eller dårlige. Det skyldes i høj grad at vi ikke kender dem på forhånd, dermed er de også væsentlig mere interessante end Kløve, Okosun og andre man kunne dømme ude på forhånd.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er jeg med på - men hvorfor skulle han udtale det om en modstanders spiller, hvis ikke den spiller er på radaren eller man prøver at sende en besked til spilleren eller hans bagland? BW udtaler ikke den slags af sentimentale eller nostalgiske grunde, og han vidste uden tvivl, at det ville blive en historie i medierne.
        Så lad mig omformulere til, at jeg ikke i min vildeste fantasi kan se, at OB skulle være på radaren hos Falk.

        Ikke førend et par år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          BW sagde blot, at det var en drøm.

          Hvis man ikke kan høre hvad han siger mellem linjerne er det nok mest fordi man ikke vil..

          Om det så sker ved jeg ikke. Men han siger det nok fordi han ved det ikke er urealistisk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Det kunne også sagtens være at BW ville hente Julius Lindberg som tidligere rygtet, som erstatning for Frøkjær.
            Selvom han er kant, så har han spillet centralt, og angriber på det seneste.
            https://www.transfermarkt.com/julius...spieler/728722
            Kunne også være godt, i forhold vi måske har en Sabbi der skal videre, samt en Turay, der måske skal have lidt længere tilløb end vi lige håbede. Der vil det ikke gøre noget med en spiller, der dækker mere end en offensiv plads.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Så lad mig omformulere til, at jeg ikke i min vildeste fantasi kan se, at OB skulle være på radaren hos Falk.

              Ikke førend et par år.
              Tror altid at Falk har haft en drøm om at slutte af i OB. Hvorfor skulle det være urealistisk nu hvis tegningen på væggen i FCK er at han bliver indskifter?
              Jeg tror heller ikke på ham i denne sæson. Men OB er bestemt på Falks radar

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tror altid at Falk har haft en drøm om at slutte af i OB. Hvorfor skulle det være urealistisk nu hvis tegningen på væggen i FCK er at han bliver indskifter?
                Jeg tror heller ikke på ham i denne sæson. Men OB er bestemt på Falks radar
                Tror ikke det er urealistisk. Det er så bare spørgsmålet om hvor meget lyst Falk har allerede i denne sæson? Han skal jo i hvert fald have en MASSIV lønnedgang. Vi skal ikke sprænge budgettet for at få ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Vildt glædeligt for Frø, håber han bliver en kæmpe succes.
                  Har altid haft et godt øje på Frø, og syntes en del af kritikken af ham har været forfejlet. Men det er jo altid individuelt hvad vi syntes om spillerne. Der er helt sikkert mange som syntes min kritik af og til er forfejlet.


                  Der skal være tid til at spille holdet sammen, også derfor jeg har efterlyst en melding fra ledelsen om at pause top 6 ambitionen, og erstatte den med at kommende sæson er en “udviklings sæson, hvor holdet skal spilles sammen”

                  Det vil helt sikkert tage tid før vi med rette kan vurdere om indkøbene er gode, eller dårlige. Det skyldes i høj grad at vi ikke kender dem på forhånd, dermed er de også væsentlig mere interessante end Kløve, Okosun og andre man kunne dømme ude på forhånd.
                  kom lige selv til at tænke tanken; der skal vel være plads til en spiller med noget kreativitet / flair eller hvad man kalder det. Men det kræver jo nok også at resten af holdet er ordenligt afstemt så det hele ikke falder sammen fordi man kikser en aflevering.

                  - og det tænker jeg også har været en del af udfordringen med frøkjær.

                  Mht pause på top 6 - den har jeg selv tidligere været fortaler for, ved bare ikke om vi kommer til at se transfer vinduer uden massive udskiftnigner fremover, så tror ikke den holder. Kræver også der er en plan, spil holdet sammen og så opgraderer et par spillere næste sommer så man rykker tættere på osv osv.

                  Tror bare der skal præsteres fra dag 1 - og tænker godt vi kan nå top 6, men garanteret er det langt fra...mon ikke det ender "som det plejer" med +/- 1 point om vi lige sniger os med

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Tror ikke det er urealistisk. Det er så bare spørgsmålet om hvor meget lyst Falk har allerede i denne sæson? Han skal jo i hvert fald have en MASSIV lønnedgang. Vi skal ikke sprænge budgettet for at få ham
                    Ja han vil nok gå ca 500.000 ned i løn pr måned… Mange penge. Men tvivler på at Falk er drevet 100% af penge..
                    Men det vil blive en dyr handel. Både for OB og for Falk og den er ikke særlig sandsynlig i dette vindue

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Tror ikke det er urealistisk. Det er så bare spørgsmålet om hvor meget lyst Falk har allerede i denne sæson? Han skal jo i hvert fald have en MASSIV lønnedgang. Vi skal ikke sprænge budgettet for at få ham
                      omvendt kan OB jo heller ikke vente for længe - han fylder 32 til vinter, man skulle jo også gerne have lidt spillemæssigt ud af en retur, så det hele ikke bare bliver et mediestunt.

                      - En skadesfri Falk vil lige nu være en markant forstærkning, men hvordan ser det ud om et år eller to?

                      Comment


                        [QUOTE=DD84;n322182]https://fyens.dk/ob/medie-saa-er-sal...re-en-realitet

                        over 10 mil det er sku et godt salg:)[/QUOT Ikke noget jeg ved, men jeg tror ikke han bliver handlet under 1,5 mio Euro (ca 11 mio dkr), men når nu Frøkjær ikke ønsker at forlænge, så hellere videre med ham, nok også bedst for hans karrierre. Nu bliver det rigtig spændende, Rami er på positionen 10er, vil man have ham som 1. eller 2. valg, skulle jeg vælge ville jeg ikke have Falk, så hellere en yngre og mere salgbar, Seitan, Lindblad..... eller noget helt 3. , Frøkjær har været overlegen i nedrykningsspillet, men imod de øverste hold synes jeg han falder meget ud, så det passer nok fint med den næstbedste engelske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror altid at Falk har haft en drøm om at slutte af i OB. Hvorfor skulle det være urealistisk nu hvis tegningen på væggen i FCK er at han bliver indskifter?
                          Jeg tror heller ikke på ham i denne sæson. Men OB er bestemt på Falks radar
                          Du operer med smalle grænser for, hvornår noget er ‘bestemt’. Det er jo rent gætværk. Du ved intet om, hvad der er på Falks radar.

                          Det er det også fra min side. Som skrevet - jeg ser ikke, hvorfor man skulle bytte DKs største klub ud (med fantastiske forhold og europæisk spil) til en ~8er-klub med divisionsforhold og en kæmpe nedgang i løn.

                          Ikke førend om et par år.

                          Comment


                            Jeg tror vi henter Falk hjem om et års tid. Kan sagtens se Falk lave en Jacob Poulsen og spille på et højt niveau indtil han rammer midt/slutning af 30’erne.
                            Han lever jo ikke af fart eller fysik, men mere af overblik, teknik og et godt løbepensum.

                            Lige nu giver et skifte ikke den store mening. Hverken for FCK eller for Falk. Men man har da lov at drømme.

                            I øvrigt sindssygt hvis han tjener 750.000 kr om måneden i FCK. Vi kan vel kun give 300.000, som det absolutte maks.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              spændende med frøkjær. Godt for OB at man begynder at sælge frem for at lade profiler gå gratis, og tænker også det er godt for frøkjær selv at komme ud og prøve talentet af i nye omgivelser.

                              Bliver også interessant hvad man bringer ind i stedet - og hvor godt Rami gør det.

                              Kæft en stor udskiftning i truppen og mon ikke også sabbi ender med at blive solgt?
                              Spændende om vi så går efter ham her:
                              https://fyens.dk/ob/ob-jagter-offens...oustafa-zeidan

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Jeg tror vi henter Falk hjem om et års tid. Kan sagtens se Falk lave en Jacob Poulsen og spille på et højt niveau indtil han rammer midt/slutning af 30’erne.
                                Han lever jo ikke af fart eller fysik, men mere af overblik, teknik og et godt løbepensum.

                                Lige nu giver et skifte ikke den store mening. Hverken for FCK eller for Falk. Men man har da lov at drømme.

                                I øvrigt sindssygt hvis han tjener 750.000 kr om måneden i FCK. Vi kan vel kun give 300.000, som det absolutte maks.
                                Det kan jeg også og jeg er da sikker på, at vores budget kan justeres når man mener det er påkrævet. Iøvrigt fedt at Frøen er ved, at blive solgt. Der er alt alt for langt imellem de gode præsentationer.

                                Comment

                                Working...
                                X