Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu siger Bjørn at det er 2-3 ud. I sidste uge var det 1-2

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-sommerferien

    Jeg tænker Mucolli og Frø. Måske Luca igen hvis han ikke får chancen
    Nico måske også (hvis ikke de ser ham som VB backup) - jeg er overbevist om at hvis Frø ryger bliver der hentet en erstatning, ham kan vi ikke tælle med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      At de "venter på klubben" kan også dække over, at man egentlig er enige om summen, men at OB skal føle sig ovebreviste om, at vi har en afløser (Falk?) på plads, inden vi giver grønt lys.
      Tror nu at Rami er Frøkjærs erstatning men der skal stadig hentes ind … Falk er en drøm for BW men som han siger er det teoretisk en mulighed. Falk er på kontrakt i FCK og der er ikke taget kontakt til FCK for at købe ham fri … det så nok en taktisk ting for at se hvor meget spilletid etc. han får her i opstarten ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Tror nu at Rami er Frøkjærs erstatning men der skal stadig hentes ind … Falk er en drøm for BW men som han siger er det teoretisk en mulighed. Falk er på kontrakt i FCK og der er ikke taget kontakt til FCK for at købe ham fri … det så nok en taktisk ting for at se hvor meget spilletid etc. han får her i opstarten ..
        Måske. Det ved vi jo reelt set ikke, hvordan er udviklet sig den sidste uges tid siden Björns udtalelse og siden interessen fra Preston. Herinde er der blevet meldt, at planen er mere konkret og at FCK gerne vil af med Falk. Hvad der er op og ned i det, er svært at vide, så det er jo rene spekulationer fra min side. Men jeg er dog ganske overbevist om, at der bliver hentet noget ind på positionen, hvis Frø bliver solgt, og BW allerede har planer om, hvem det skal være. Der skal være to fuldblodstiere i truppen og det er der ikke uden Frø.
        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Frø har helt sikkert været i England og forhandle en kontrakt på plads. Nu mangler klubberne bare at blive enige
          Hmmmm, det må han vel først gøre hvis OB giver tilladelse til det når han har et år tilbage. Og inden de når så langt må man vel gå ud fra køberklubben ved hvad OB’s pris er.

          Så ja, det kunne godt lugte af at OB først skal have en aftale med en afløser på plads før de tør sende Frø afsted.
          Last edited by OleKBH; 03-07-2023, 21:01.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Måske. Det ved vi jo reelt set ikke, hvordan er udviklet sig den sidste uges tid siden Björns udtalelse og siden interessen fra Preston. Herinde er der blevet meldt, at planen er mere konkret og at FCK gerne vil af med Falk. Hvad der er op og ned i det, er svært at vide, så det er jo rene spekulationer fra min side. Men jeg er dog ganske overbevist om, at der bliver hentet noget ind på positionen, hvis Frø bliver solgt, og BW allerede har planer om, hvem det skal være. Der skal være to fuldblodstiere i truppen og det er der ikke uden Frø.
            ​​​​
            https://www.transfermarkt.com/emil-f...spieler/422941

            nogen har gjort sig umage ..

            https://footballleagueworld.co.uk/pr...danish-player/

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Måske. Det ved vi jo reelt set ikke, hvordan er udviklet sig den sidste uges tid siden Björns udtalelse og siden interessen fra Preston. Herinde er der blevet meldt, at planen er mere konkret og at FCK gerne vil af med Falk. Hvad der er op og ned i det, er svært at vide, så det er jo rene spekulationer fra min side. Men jeg er dog ganske overbevist om, at der bliver hentet noget ind på positionen, hvis Frø bliver solgt, og BW allerede har planer om, hvem det skal være. Der skal være to fuldblodstiere i truppen og det er der ikke uden Frø.
              ​​​​
              Selvfølgelig gør der det. Mig bekendt er Skytta/Jebali ikke erstattet, såfremt Frø sælges.
              Jeg tror dog begge dele har længere udsigter. Det lyder til englænderne har været langt fra BW's krav og når vi er så tidligt i vinduet, så er interessen nok kølnet lidt for nu.
              I FCK skal de nok lige have en Johnsen eller Bidstrup ind, inden de giver det berygtede løbepas.
              Derudover tror jeg Falk lige vil sikre sig han ikke skifter til Aab 2.0. Hvis vores mange nye spillere falder igennem, så tror jeg han kigger andre steder hen. Jeg vil tro at han skal se vi snart mener det seriøst, hvis han vil bruge de sidste 1-2 år på topniveau til at hjælpe endnu længere op.

              Comment


                Emil Frederiksen ville helt klart være en oplagt og billig erstatning for Frøkjær, men nok mange klubber der er ude efter ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Selvfølgelig gør der det. Mig bekendt er Skytta/Jebali ikke erstattet, såfremt Frø sælges.
                  Jeg tror dog begge dele har længere udsigter. Det lyder til englænderne har været langt fra BW's krav og når vi er så tidligt i vinduet, så er interessen nok kølnet lidt for nu.
                  I FCK skal de nok lige have en Johnsen eller Bidstrup ind, inden de giver det berygtede løbepas.
                  Derudover tror jeg Falk lige vil sikre sig han ikke skifter til Aab 2.0. Hvis vores mange nye spillere falder igennem, så tror jeg han kigger andre steder hen. Jeg vil tro at han skal se vi snart mener det seriøst, hvis han vil bruge de sidste 1-2 år på topniveau til at hjælpe endnu længere op.
                  Vi har da bestemt erstattet Skyttä/Jebali. Rami Al-Hajj er navnet og ham jeg er mest beundret over i opstarten.

                  Men ja hvis der skal 2 på hver position er det en position der skal dækkes ind eksternt hvis Frø smutter. Om det så lige sker fra dag 1 er et godt spørgsmål. For som du siger så slipper FCK nok ikke Falk bare lige uden at have noget nyt på plads

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                    Emil Frederiksen ville helt klart være en oplagt og billig erstatning for Frøkjær, men nok mange klubber der er ude efter ham.
                    Emil Frederiksen er ikke en erstatning for Frø. Han er klart kant i vores system. Og dem har vi masser af pt

                    Comment


                      Max Fenger startede inde og scorede for Mjallby i dag. Måske de ender med at købe ham, så er der flere penge til indkøb Håber dog stadig lidt på Max får en rolle i OB (selvom det er naivt). Max i form må da være bedre end Luca på nuværende tidspunkt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Emil Frederiksen er ikke en erstatning for Frø. Han er klart kant i vores system. Og dem har vi masser af pt
                        Enig, sådan ser jeg ham også klart. Hans primære force er vel hans spark og generelle målfarlighed. En 10'er for os skal nok have mere teknik og blik for spillet. Men med det sagt så har jeg kun set ham spille få minutter i SønderjyskE i denne sæson. Bygger det mest på hvordan jeg husker ham fra Superligaen.

                        Så tror jeg mere på man genopliver kontakten omkring Moustafa Zeidan - hvis Frøkjær sælges.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Enig, sådan ser jeg ham også klart. Hans primære force er vel hans spark og generelle målfarlighed. En 10'er for os skal nok have mere teknik og blik for spillet. Men med det sagt så har jeg kun set ham spille få minutter i SønderjyskE i denne sæson. Bygger det mest på hvordan jeg husker ham fra Superligaen.

                          Så tror jeg mere på man genopliver kontakten omkring Moustafa Zeidan - hvis Frøkjær sælges.
                          Yeps. Sælger man Sabbi og han stadig er ledig kunne det dog godt blive en mulighed. For så kunne Emil og Don slås om pladsen

                          Jeg var også mere på en Zeidan type hvis Frø ryger

                          Comment


                            Hvis man sidder og keder sig i regnvejret og ikke kan finde transfernyt kan man (gen)høre Graulunds podcast med Kadrii .. glemmer lidt at han trods alt har vundet en del, landsholdsdebut og gjort det fantastisk for OB i flere omgange … også hvis man er ny OB fan …

                            https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000613297853
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Og Bech med PerP for den sags skyld …

                              https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000615882953

                              ikke lutter lagkage ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Ingen rygter eller lignende fra mig, men jeg synes jeg over den seneste tid har set en del spillere fra Steve Biko FC (Mintehs gamle klub), rygtes til relativt gode/store klubber rundt i Europa. Gad vide om vi måske kan være attraktive for dem at sende spillere til grundet Mintehs case.

                                Comment

                                Working...
                                X