Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vestergaard fortsætter i Kolding

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-farvel-til-ob

    Spørgsmålet er nok bare om han forlænger inden han smutter eller kapitlet er slut for denne gang
    syntes det giver rigtig god mening.

    Han har fået masser af spilletid ja - men i 2 div. så tænker springet til superliga ville være for stort, selv om det næppe ville blive til meget spilletid.

    Et år i 1 div og masser af spilletid lyder som en god løsning, ikke mindst for ham selv.

    Og så skal BW da ud og finde en stopper

    Comment


      King på bænken mod Argentina med Messi i front

      Kom nu på banen og brænd den af, så du sælges til max pris


      Last edited by Online; 15-06-2023, 13:14.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Jeg sender dig gerne mit excelark du er velkommen til at lege med
        Men man kunne jo lave en slags afstemningstråd, hvor man stillede spillerne op mod hinanden for transfervinduet, og så lod forum bestemme (Jeg aner ikke, om her faktisk endda er en poll-funktion). Så er der lidt at lave for alle... og gode minder og diskussioner om, hvordan Skogseid jo fx var en klar forstærkning i forhold til Ruud..

        Fx:
        Vinter 2014/2015: Højre back - Espen Rudd vs. Hakon Skogseid - 1 X 2?
        Vinter 2014/2015: Angriber - Darko Bodul vs. Kenneth Zohore - 1 X 2?
        Osv.


        Så er der noget at lave for dig i de næste par år - For din mentale sundhed fx vælge at sige, at du kun kigger på transfervinduet for præcis 5 (og evt. 10 og 15 og 20) år siden, så har det haft tid til at bundfalde sig hos alle, og man har kunne se spillerenes udvikling.​

        Edit: Ruud spiller åbenbart stadig for Odd BK... han må kunne købes fri for Minteh-millionerne til at tage vores HB!
        Last edited by OnkelGobber; 15-06-2023, 13:19.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg

          Men man kunne jo lave en slags afstemningstråd, hvor man stillede spillerne op mod hinanden for transfervinduet, og så lod forum bestemme (Jeg aner ikke, om her faktisk endda er en poll-funktion). Så er der lidt at lave for alle... og gode minder og diskussioner om, hvordan Skogseid jo fx var en klar forstærkning i forhold til Ruud..

          Fx:
          Vinter 2014/2015: Højre back - Espen Rudd vs. Hakon Skogseid - 1 X 2?
          Vinter 2014/2015: Angriber - Darko Bodul vs. Kenneth Zohore - 1 X 2?
          Osv.


          Så er der noget at lave for dig i de næste par år - For din mentale sundhed fx vælge at sige, at du kun kigger på transfervinduet for præcis 5 (og evt. 10 og 15 og 20) år siden, så har det haft tid til at bundfalde sig hos alle, og man har kunne se spillerenes udvikling.​
          Det kommer til at ligge ud over mine evner og lyster men skulle andre være fristet sender jeg gerne "Data".
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Det kommer til at ligge ud over mine evner og lyster men skulle andre være fristet sender jeg gerne "Data".
            Helt fair.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vestergaard fortsætter i Kolding

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-farvel-til-ob

              Spørgsmålet er nok bare om han forlænger inden han smutter eller kapitlet er slut for denne gang
              Håber han spiller en god sæson i Kolding også vender tilbage til os sæsonen efter. Synes det ville være ærgerligt hvis vi dropper ham. Han kan sagtens blive en god superliga spiller endnu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                King på bænken mod Argentina med Messi i front

                Kom nu på banen og brænd den af, så du sælges til max pris

                På trods af 6 udskiftninger kom King ikke på banen.

                Lidt spøjst at den ene linjedommer fik Messis autograf i pausen (ved godt det var en træningskamp, men alligevel)

                Comment


                  Mon ikke man overvejer at hente JJT hjem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Mon ikke man overvejer at hente JJT hjem
                    1. håber da for jjt at han kan få lidt mere udlandseventyr

                    2. er det virkeligt det vi har brug for? Go' spiller men hvis det er hvad man henter som erstatning for tverskov bliver jeg sgu en smule skuffet...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Mon ikke man overvejer at hente JJT hjem
                      Tvivler jeg stærkt på. Jeg under også JJ at blive ude lidt længere. Og ville også helst have noget der var lidt bedre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Mon ikke man overvejer at hente JJT hjem
                        Slet ikke forhåbentlig. Man ved med sikkerhed at JJT er et skridt ned fra Tverskov. Det bliver selvfølgelig ikke nemt at finde en på det niveau, men man skal opsøge det

                        Comment


                          Okay ! FCN arbejder (måske) på JJT som afløser for Jacob Steen Christensen

                          Last edited by Online; 15-06-2023, 20:11.

                          Comment


                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...oster-20-i-dag
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Okay ! FCN arbejder (måske) på JJT som afløser for Jacob Steen Christensen

                              Jeg tror egentlig også han ville passe bedre end i FCN end hos os rent spillemæssigt. Og lige FCN ville jeg ikke have det så stramt med at se ham spille for.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Okay ! FCN arbejder (måske) på JJT som afløser for Jacob Steen Christensen

                                Ønsker ham alt muligt held og lykke derovre hvis det sker

                                Comment

                                Working...
                                X