Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmmmm, hvad er det her? Er det et større talent end Breum eller en der kommer ind med et højere niveau end ham fra dag 1? Virker lidt besynderligt.

    Comment


      Der er sket en masse i OB den seneste tid, og i dag lavede vi et interview med Björn Wesström om alt det, der allerede er sket, og noget af det, der kommer til at ske.

      Video: Björn Wesström giver transferstatus - OBstruktion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Jeppe Tverskov Kontraktudløb
        Joel King Jørgen Skjelvik Kontraktudløb
        Max Ejdum Aron Thrandarson Kontraktudløb
        Rami Al-hajj Naatan Skytta Kontraktudløb
        Luca Kjerumgaard Kenneth Zohore Kontraktudløb
        Christian Vestergaard Omar Jebali Kontraktudløb
        Max Fenger Musa Juwara Fritstillet
        Johannes Selven Jakob Breum Solgt til Go Ahead eagles
        Mohamed Buya Turay Yankuba Minteh Solgt til Newcastle

        Skal den ondelyneme være en god erstatning for Tverskov hvis OB samlet set skal komme stærkere ud af vinduet end tilfældet er NU ..

        Men der kan jo ske meget endnu.​

        Og vi har nok heller ikke set den sidste afgang endnu ..
        det har det jo hele tiden været. Samme med minteh - bliver også svær at erstatte. Resten af afgangene er jo ikke nogen der har vist det vilde eller fået megen spilletid. Skjelvik har spillet sig op i foråret men bør være mulig at erstatte.
        Breum, stort talent der aldrig rigtigt fik det til at spille - må også være mulig at erstatte.
        King kan jeg ikke se komme tilbage, jebali ja der er vel ikke meget at sige der. zohore så vi desværre heller ikke noget til, samme med juwara. Skyttä så spændende ud men jo heller ikke meget han spillede desværre - mon ikke også han kan erstattes.

        Jeg er ikke blæst bagover af det der er hentet pt - men kender dem så heller ikke.

        - De store huller i truppen har vi hele tiden vidst der ville komme efter jeppe og minteh - og kan ikke forestille mig andet end der er fokus på de pladser.

        tænker vi "profiler" der skal købes fri vil det nok også tage lidt længere tid end de tranferfrie man har hentet hidtil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Det er - undskyld jeg siger det - også en absurd øvelse, du har gang i der.
          Ja ja men det er jo bare spas men kan vel være lige så godt som at diskutere hvem der erstatter hvem spiller for spiller ..

          bare mit eget lille overblik.. harvet til gengæld 20
          år tilbage
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Der er sket en masse i OB den seneste tid, og i dag lavede vi et interview med Björn Wesström om alt det, der allerede er sket, og noget af det, der kommer til at ske.

            Video: Björn Wesström giver transferstatus - OBstruktion
            fedt - lyder til vi kan forvente endnu en "transfer" melding i dag, beslutning ang vestergaard er åbenbart taget og bliver meldt ud senere...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              fedt - lyder til vi kan forvente endnu en "transfer" melding i dag, beslutning ang vestergaard er åbenbart taget og bliver meldt ud senere...
              Forstod det mere som Vestergaard bliver meldt ud i dag og vi kan forvente en transfer mere inden søndagen er omme.
              Om den så kommer i dag eller søndag vides ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Forstod det mere som Vestergaard bliver meldt ud i dag og vi kan forvente en transfer mere inden søndagen er omme.
                Om den så kommer i dag eller søndag vides ikke.
                ja det er vi enige om, derfor "transfer" - vi må forstå at vi får at vide hvad der skal ske med vestergaard i dag.

                - og så kan der ske mere inden ugen er omme

                Comment


                  Jeg tør ikke udtale mig om Selvens fodboldmæssige kvaliteter, men det undre mig ikke BW har forelsket sig i ham. Den hørbuks han kører den ind med i introduktionsvideoen er jo lige i BW's ånd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg tør ikke udtale mig om Selvens fodboldmæssige kvaliteter, men det undre mig ikke BW har forelsket sig i ham. Den hørbuks han kører den ind med i introduktionsvideoen er jo lige i BW's ånd.
                    haha, all right

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Forstod det mere som Vestergaard bliver meldt ud i dag og vi kan forvente en transfer mere inden søndagen er omme.
                      Om den så kommer i dag eller søndag vides ikke.
                      Det var også sådan jeg forstod det.

                      Comment


                        Vestergaard fortsætter i Kolding

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-farvel-til-ob

                        Spørgsmålet er nok bare om han forlænger inden han smutter eller kapitlet er slut for denne gang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Ja ja men det er jo bare spas men kan vel være lige så godt som at diskutere hvem der erstatter hvem spiller for spiller ..

                          bare mit eget lille overblik.. harvet til gengæld 20
                          år tilbage
                          Hvis du keder dig, Plum, så kunne det jo være sjov at tjekke om de der 1-1 sammenstillinger du tidligere har lavet passede eller om spilleren subjektivt var markant dårligere/bedre etc? Der kommer jo nok en stille dag eller to i transfervinduet, hvor der ikke er så meget andet at snakke om. :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg

                            Hvis du keder dig, Plum, så kunne det jo være sjov at tjekke om de der 1-1 sammenstillinger du tidligere har lavet passede eller om spilleren subjektivt var markant dårligere/bedre etc? Der kommer jo nok en stille dag eller to i transfervinduet, hvor der ikke er så meget andet at snakke om. :)
                            Jeg sender dig gerne mit excelark du er velkommen til at lege med
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Der er sket en masse i OB den seneste tid, og i dag lavede vi et interview med Björn Wesström om alt det, der allerede er sket, og noget af det, der kommer til at ske.

                              Video: Björn Wesström giver transferstatus - OBstruktion
                              Virkelig godt interview!

                              Björn virker meget åben og i utrolig godt humør. Jeg har sgu aldrig set ham sådan før

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Jeg sender dig gerne mit excelark du er velkommen til at lege med
                                Jeg er nok ikke hardcore nok til at kunne bedømme det. Jeg har bare en svaghed for dem, som kæmper røven ud af bukserne og ikke brokker sig uanset deres talent.

                                Comment

                                Working...
                                X