Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Hjælp mig lige!
    Har jeg for striwede briller på, når jeg er skuffet over at Hermansen er udtaget til landsholdet fremfor Oli?
    Eller ligger der noget andet til grund end niveau og størrelsen på ligaen hvor man spiller/spillede til dagligt.
    Jeg tror de to vurderes som meget ligeværdige og at det lidt er dagsformen, der spiller ind. Daniel Iversen er sikkert også lidt skuffet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

      Hjælp mig lige!
      Har jeg for striwede briller på, når jeg er skuffet over at Hermansen er udtaget til landsholdet fremfor Oli?
      Eller ligger der noget andet til grund end niveau og størrelsen på ligaen hvor man spiller/spillede til dagligt.
      I det mindste er han ogsaa fynbo...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tror man vil bruge penge over flere vinduer samt på en masse faciliteter som vil styrke os på den lange bane
        Det giver ingen mening at fyre det hele af. For de får hurtigt ben at gå på.
        Kolbeinn Finnsson fra Lyngby blev nævnt i SFÅ som en spiller vi har kig på og da han bl.a. kan dække Venstre back vil han bl.a. lukke hullet efter Jørgen.
        Følgende har jeg sakset fra Lyngbys hjemmeside:
        ”Kolbeinn er en spiller, som vi har fulgt gennem noget tid efterhånden. Han har en rigtig spændende profil, og er godt skolet både offensivt og defensivt. Han dækker mange forskellige positioner, og kan i vores system sagtens dække både venstre back, venstre kant eller være indadgående højre kant”

        Comment


          Sporting Gijón skulle angiveligt være interesserede i Franco Tongya iflg. twitter. https://twitter.com/FichajesRSG/stat...91567962480653

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Kolbeinn Finnsson fra Lyngby blev nævnt i SFÅ som en spiller vi har kig på og da han bl.a. kan dække Venstre back vil han bl.a. lukke hullet efter Jørgen.
            Følgende har jeg sakset fra Lyngbys hjemmeside:
            ”Kolbeinn er en spiller, som vi har fulgt gennem noget tid efterhånden. Han har en rigtig spændende profil, og er godt skolet både offensivt og defensivt. Han dækker mange forskellige positioner, og kan i vores system sagtens dække både venstre back, venstre kant eller være indadgående højre kant”
            Hvilken episode og ca hvor langt tid inde?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af attila Se indlæg
              sporting gijón skulle angiveligt være interesserede i franco tongya iflg. Twitter. https://twitter.com/fichajesrsg/stat...91567962480653
              sææææælg!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                Sporting Gijón skulle angiveligt være interesserede i Franco Tongya iflg. twitter. https://twitter.com/FichajesRSG/stat...91567962480653
                Ville være klasse at sælge ham for et fint millionbeløb!

                Comment


                  Har Marseille ikke en høj videresalgsklausul på Tongya? Mindes at det netop var derfor vi kunne få ham på en fri transfer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                    Sporting Gijón skulle angiveligt være interesserede i Franco Tongya iflg. twitter. https://twitter.com/FichajesRSG/stat...91567962480653
                    Go go go. 12-15 mill så er det bare afsted

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Go go go. 12-15 mill så er det bare afsted
                      Tror I virkelig, vi kan få den slags penge for ham? Han har jo ikke vist noget - et flot mål fraset. Jeg ville være tilfreds med det halve.

                      Og så håber jeg på færre af den slags åbentlyse ‘transfer-spillere’ fremover i OB.
                      Last edited by Jungledyret; 07-06-2023, 20:55.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Tror I virkelig, vi kan få den slags penge for ham? Han har jo ikke vidst noget - et flot mål fraset. Jeg ville være tilfreds med det halve.

                        Og så håber jeg på færre af den slags åbentlyse ‘transfer-spillere’ fremover i OB.
                        Jaaaa det tænker jeg. 1,5-2 mill euro for en italiensk offensiv U21 landsholdsspiller er ikke for meget..

                        Ellers beholder man ham. Han har stadig 2 år tilbage
                        Last edited by fmprOB; 07-06-2023, 20:34.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Tror I virkelig, vi kan få den slags penge for ham? Han har jo ikke vidst noget - et flot mål fraset. Jeg ville være tilfreds med det halve.

                          Og så håber jeg på færre af den slags åbentlyse ‘transfer-spillere’ fremover i OB.
                          Kan man få 1 mio.€ for ham og investere dem i en ny spiller vil det stadig være en af de dyreste spillere OB har købt og man må forvente at BW kan gøre noget med 1 mio. €.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Kan man få 1 mio.€ for ham og investere dem i en ny spiller vil det stadig være en af de dyreste spillere OB har købt og man må forvente at BW kan gøre noget med 1 mio. €.
                            Det skal ikke undre mig at Marseille får 20-25% af transferen. Så man kan ikke købe 1:1 for de penge. Tror jeg heller ikke at de gør uanset

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Tror I virkelig, vi kan få den slags penge for ham? Han har jo ikke vist noget - et flot mål fraset. Jeg ville være tilfreds med det halve.

                              Og så håber jeg på færre af den slags åbentlyse ‘transfer-spillere’ fremover i OB.
                              Er virkelig uenig med dig, han har været en af de få offensive spillere der kunne lukke en side af.
                              Og jeg syntes personligt han blev bedre og bedre jo mere han spillede, og du kan lade være med at tage et mål med i din ligning - men det tæller sgu når du skal sælge ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det skal ikke undre mig at Marseille får 20-25% af transferen. Så man kan ikke købe 1:1 for de penge. Tror jeg heller ikke at de gør uanset
                                Men tror sgu heller ikke de sælger Franco for mindre end € 2 mill. i dette vindue, især ikke hvis de 20 mill. DKK fra i vinters bare var tæt på at være rigtige

                                Comment

                                Working...
                                X