Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg håber også man forlænger med Frø. Han er en person vi har godt af at have, hans topniveau er godt og så kan de unge spillere se op til ham. Med de spillere der ryger vil hans plads i hierakiet også stige og det tror jeg egentlig han vil bære fint. Jeg synes han har vist en fin attitude og lagt på med højintense løb og dedikation i presspillet. Der mangler fortsat output, men han ligner en spiller der har haft godt af en periode uden skader og massere spilletid. Forhåbentlig kan det være med til at overbevise ham om at lægge et par år til. Kan han lægge 5% til I næste sæson vil han være moden til et solidt +10 mio salg i 2024 og så vil han jo være en succeshistorie med hans overgang fra akademiet, etableret førsteholdsspiller igennem flere sæsoner og et fint salg.
    Jeg synes han ligner en spiller der trives, men det vil være en streg i regningen, hvis ikke vi får den hybridbane etableret på stadion som Thorborg mere eller mindre har lovet. Det kunne sagtens blive tungen på vægtskålen
    Mere eller mindre Jeg har endda hørt et løst rygte om at der er indkøbt materiale til at passe det hybridgræs

    Jeg var selv i Ådalen den dag hvor Thorborg samlede alle spillere i en cirkel og fortalte at nu fik vi Hybridgræs på Odense Stadion. Spillerne jublede og tossede lidt rundt mens mange var henne og takke Thorborg personligt. Der var ikke nogen “hvisser”..

    Hvis manden ikke leverer på hybridgræs på en eller anden måde er han en joke. En Joachim von And der ikke er sit ejerskab værdigt.
    Last edited by fmprOB; 17-05-2023, 10:12.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg håber også man forlænger med Frø. Han er en person vi har godt af at have, hans topniveau er godt og så kan de unge spillere se op til ham. Med de spillere der ryger vil hans plads i hierakiet også stige og det tror jeg egentlig han vil bære fint. Jeg synes han har vist en fin attitude og lagt på med højintense løb og dedikation i presspillet. Der mangler fortsat output, men han ligner en spiller der har haft godt af en periode uden skader og massere spilletid. Forhåbentlig kan det være med til at overbevise ham om at lægge et par år til. Kan han lægge 5% til I næste sæson vil han være moden til et solidt +10 mio salg i 2024 og så vil han jo være en succeshistorie med hans overgang fra akademiet, etableret førsteholdsspiller igennem flere sæsoner og et fint salg.
      Jeg synes han ligner en spiller der trives, men det vil være en streg i regningen, hvis ikke vi får den hybridbane etableret på stadion som Thorborg mere eller mindre har lovet. Det kunne sagtens blive tungen på vægtskålen
      Jeg er helt enig omkring Frø - han er vokset og jeg ser gerne vi beholder ham, det kræver naturligvis en forlængelse af kontrakten så vi undgår at han forlader os transferfri ved udløb. Den trafik skal vi have stoppet, hvis økonomien skal vokse tilstrækkeligt. Alderen taler desværre lidt imod et stort salg om et par år - salgsemner bliver yngre og yngre.
      Jeg er voldsomt bekymret for at banesnakken netop bliver ved snakken - der er alt for stille omkring både hybrid i Ådalen og på Nature Energy Park - det er IKKE gode tegn - jeg tror vi er på vej ud af bagdøren med en etablering i denne sommer - det bliver udskudt uvist af hvilken grund …..og så må vi se hvad det ender med. NT vil ikke have pungen op uden at Odense Kommune deltager - det er det mindst konstruktive samarbejde jeg kender til i elitesport og det truer i alvorlig grad OB placering i hierarkiet. Andre kommuner er væsentligt mere aktive i deres bestræbelser på at støtte og promovere elitesporten - en gang Odense altid Odense klinger hult i denne sammenhæng.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Men hvor fedt er det at være fan af et hold, hvor halvdelen af truppen udskiftes hvert år, og det eneste væsentlige er køb af spillere, der kan sælges dyrere?

        Så kan man lige så godt holde med en aktie.

        Ovenstående er moderne fodbold, og det er jo også den måde, klubber drives på i suppen efterhånden. Sådan er det. Man blandt alle købene og salgene, så betyder det noget for mig, at vi også har folk, der er her over en årrække. En art substans blandt al udskiftningen.

        Ellers har jeg ingen interesse i det.

        Jeg håber meget, at vi fx forlænger med Frø og får ham endeligt forløst.

        Ikke rettet mod dit indlæg - blot en almen kommentar.
        jeg tror (og håber) det bliver en overgangs periode hvor der bliver SÅ meget aktivitet. Forhåbentlig kommer der mere styr på kontrakt situationerne så vi fremover har en 2-3 stykker af gangen der har udløb. Og der er nogle planer ifht hvem der skal sælges (hvis muligt) så der kommer en mere naturlig løbende udskiftning af truppen.

        Men det må tiden jo vise

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Med alle de penge der teoretisk skulle komme ind er jeg ikke så bekymret. De fleste af dem der forlader os er ikke profiler uden for Odense alligevel.
          Jeg vil nok kun savne Tverskov og til tider Frø. Resten er fyld på nær Sabbi og Minteh. Men der skal vi nok finde løsninger

          Pt med folk der bliver ser den stadig ok ud

          Martin Hansen
          Nico/GG-BP/Ivan-Slots-Aske
          Manneh-Mustafic
          Tongya-Kadrii-Breum
          Luca

          4 kvalitets spiller offensivt og vi er klar til at jagte den gyldne 8.plads igen
          det er nok desværre ikke langt fra virkeligheden...tænker der bliver tæt kamp om de par "ledige" pladser i top 6 - og selv hvis vi får fundet gode erstatninger tror jeg det bliver svært

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Mere eller mindre Jeg har endda hørt et løst rygte om at der er indkøbt materiale til at passe det hybridgræs

            Jeg var selv i Ådalen den dag hvor Thorborg samlede alle spillere i en cirkel og fortalte at nu fik vi Hybridgræs på Odense Stadion. Spillerne jublede og tossede lidt rundt mens mange var henne og takke Thorborg personligt. Der var ikke nogen “hvisser”..

            Hvis manden ikke leverer på hybridgræs på en eller anden måde er han en joke. En Joachim von And der ikke er sit ejerskab værdigt.
            Men de får ikke Hybrid til/i kommende sæson. Men der sker ændringer omkring baneforholdene….

            Comment


              Vi har i dag haft en snak med Björn Wesström om det kommende transfervindue.

              Wesström fortæller om det kommende transfervindue - OBstruktion​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har i dag haft en snak med Björn Wesström om det kommende transfervindue.

                Wesström fortæller om det kommende transfervindue - OBstruktion​​
                Fint og godt indlæg og umiddelbart virkede BW jo ærlig og oprigtig, hvilket jeg ikke synes vi tidligere er blevet forventede med. Men, et er ord, noget andet er handling, så venter spændt på næste “dribling” af BW

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har i dag haft en snak med Björn Wesström om det kommende transfervindue.

                  Wesström fortæller om det kommende transfervindue - OBstruktion​​
                  Tak drenge. Godt interview

                  Det er jo ca 1 spiller pr 10.Dag han skal hente nu for at være færdig inden de starter op igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mere eller mindre Jeg har endda hørt et løst rygte om at der er indkøbt materiale til at passe det hybridgræs

                    Jeg var selv i Ådalen den dag hvor Thorborg samlede alle spillere i en cirkel og fortalte at nu fik vi Hybridgræs på Odense Stadion. Spillerne jublede og tossede lidt rundt mens mange var henne og takke Thorborg personligt. Der var ikke nogen “hvisser”..

                    Hvis manden ikke leverer på hybridgræs på en eller anden måde er han en joke. En Joachim von And der ikke er sit ejerskab værdigt.

                    Hvis det var endeligt vedtaget, så ville det vel også blive meldt ud?
                    Der er vel ingen grund til at holde det “hemmeligt” og OB plejer ellers nok at være 100 meter mestre i positive historier.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tak drenge. Godt interview

                      Det er jo ca 1 spiller pr 10.Dag han skal hente nu for at være færdig inden de starter op igen
                      Fint interveiw, lyder betryggende at der hele tiden har været klarhed over at Tverskov smutter. Det må betyde at man har haft rigelig med tid til at finde afløseren.

                      Jeg glæder mig til vinduet, som må blive det mest spændende og afgørende, grundet den mængde der skal ind/ud.
                      Jeg sidder dog også med en vis frygt, for der er ikke meget godt i vores transfers bagudrettet som giver tryghed, ej heller med BW. Jeg frygter for løsninger ala Mucolli, krydret med ligegyldige lejespillere.
                      Desuden er jeg spændt på om man fra ledelsen fastholder top 6 målsætningen.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        Hvis det var endeligt vedtaget, så ville det vel også blive meldt ud?
                        Der er vel ingen grund til at holde det “hemmeligt” og OB plejer ellers nok at være 100 meter mestre i positive historier.
                        Ja det ville det. Men det var ikke vedtaget kommunalt fandt jeg ud af bagefter. Det var ikke godkendt. Men jeg har set det sort på hvidt, Odense Kommunes ønskeliste som de har til 2023 projekter i fritid og kultur. Problemet er bare at der var ønsker for ca 20% af hvad de har i budgettet.
                        Der kunne måske være en anden løsning. Jeg ved det ikke

                        Jeg holder mig bare til at Thorborg stod og lovede spillerne højt og helligt at der kom Hybrid på stadion. Hvorfor hulen skulle han komme helt ned på bane 4 på en alm træningsdag for at stå og holde en tale foran truppen hvis der ikke var hold i det? Hvis der ikke var kød på drengen?
                        De stod jo fandme og jublede som nogen der lige havde fået at vide at Messi havde skrevet 4 år med OB og alle fik en kæmpe lønstigning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Fint interveiw, lyder betryggende at der hele tiden har været klarhed over at Tverskov smutter. Det må betyde at man har haft rigelig med tid til at finde afløseren.

                          Jeg glæder mig til vinduet, som må blive det mest spændende og afgørende, grundet den mængde der skal ind/ud.
                          Jeg sidder dog også med en vis frygt, for der er ikke meget godt i vores transfers bagudrettet som giver tryghed, ej heller med BW. Jeg frygter for løsninger ala Mucolli, krydret med ligegyldige lejespillere.
                          Desuden er jeg spændt på om man fra ledelsen fastholder top 6 målsætningen.
                          Hvad får dig til at tro at de ikke holder fast i Top 6 målsætningen?

                          For det kan jeg garantere dig 110% for at de gør. Det er jo en Top 6 målsætning. Ikke en Top 6 garanti.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvad får dig til at tro at de ikke holder fast i Top 6 målsætningen?

                            For det kan jeg garantere dig 110% for at de gør. Det er jo en Top 6 målsætning. Ikke en Top 6 garanti.
                            Helt enig, desuden er top 6 målsætningen jo en del af strategien, og den skal man da følge til punkt og prikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Helt enig, desuden er top 6 målsætningen jo en del af strategien, og den skal man da følge til punkt og prikke.
                              med den nuværende strategi kan du reelt heller ikke andet. Alternativerner er en målsætning om overlevelse - den holder trods alt ikke og tvivler på den vil blive vel modtaget af diverse sponsorer.

                              Den anden vej er ikke meget bedre - så skal man til at have en målsætning om top 4 eller medaljer - og så kommer man for alvor til at se dum ud.

                              Top 6 er trods alt mulig (kræver nok at en del andre fejler, men ikke umulig), den sikre overlevelse og udelukker jo ikke en medalje hvis holdet virkeligt rammer den rigtigt.

                              Top 6 er hamrende uambitiøst, i hvertfald på den lange bane, hvem bliver ærlig talt begejstret over at blive nr 6? Men lige nu er det hvad der er. Så må vi håbe at de med tiden gør det muligt at gå efter nogle af de lidt sjovere pladser.

                              Comment


                                Lidt fra Joel King som har 2 år tilbage i OB

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...od-saa-klubben

                                Comment

                                Working...
                                X