Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Bliver en udlejning af Ivan effektueret, så der bliver plads til en ekstra, så håber jeg man kan finde en “Tverskov” som kan begå sig som 6’er også. Vi er for tynde deroppe med en helt ny seniorspiller som førsteholdsspiller som 1. Reserve og det som mest ligner et halvdyrt fejlkøb som 2. Reserve. Vi så Manneh gå i stykker, da vi havde kørt ham for hårdt i foråret. Det bliver katastrofalt, hvis han eller Köhler pludselig får en skade som vi står lige nu. Det er hæderligt vi vil have akademispillere som backup’s, men når man ikke turde bringe ham i parken, og Mustafic er for ringe til at komme i truppen, så er vi sgu for sårbare og det må BW kunne se.
    Alaa Ghram har været nævnt i de trykte medier, han er CB, men kigger man ham på transfermarkt, er der også "cirkler" på defensiv og central midtbane.

    https://www.transfermarkt.com/alaa-g...spieler/657796

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nesisk-stopper

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ja men hvis han ikke er på det niveau man havde forventet er der jo ingen ide for hverken ham eller klubben at han bliver bare fordi man ikke vil indrømme et fejlskud.

    Det kommer selvfølgelig an på om man mener at han er bedre end det der er set.

    Mwn der burde være købt ind til start11 eller fremtiden .. her virker det ikke som det er sket ..
    Jeg vil nu ikke kalde ham et fejlskud han virker som en back-up spiller.

    Det reelle problem er Mihajlo. Han har i den tid han har været her (1,5 år) kun spillet 23 kampe og jeg holder stadig på at han i foråret spiller halvskadet.

    Kan man ikke få Mihajlo op i gear så skal der noget andet ind, jeg kan godt forstå man har valgt at gå med Mihajlo. Men mislykkedes det så må man handle på det.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Bliver en udlejning af Ivan effektueret, så der bliver plads til en ekstra, så håber jeg man kan finde en “Tverskov” som kan begå sig som 6’er også. Vi er for tynde deroppe med en helt ny seniorspiller som førsteholdsspiller som 1. Reserve og det som mest ligner et halvdyrt fejlkøb som 2. Reserve. Vi så Manneh gå i stykker, da vi havde kørt ham for hårdt i foråret. Det bliver katastrofalt, hvis han eller Köhler pludselig får en skade som vi står lige nu. Det er hæderligt vi vil have akademispillere som backup’s, men når man ikke turde bringe ham i parken, og Mustafic er for ringe til at komme i truppen, så er vi sgu for sårbare og det må BW kunne se.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    mener så ikke han blev omtalt som værende en start 11 spiller da han kom til. Mener der blev talt mentalitet og bedre træningskultur eller noget i den stil - på den baggrund tænker jeg ham som backup.

    Mht Ivan tror jeg ikke det er fordi han ikke har niveauet - men det hjælper jo ikke noget han er god hvis man aldrig lykkedes med at få ham på 100% og holde ham fit. Når vi så oven i hatten har BP der også har været ramt...
    Det husker jeg men jeg mener at generelt bør OB kun hente spillere til 1. holdet der enten er en forstærkning eller er en “Investeringscase”.

    Kan ikke se det hensigtsmæssige i at hente en udenlandsk spiller fra et helt tredje land for at skulle være reserve og omtales god for træningskulturen, knapt nok reserve.
    Det er da heller ikke videre ambitiøst af Sauli hvis det har været planen. Ved ikke hvad det bidrager af mentalitet og kultur.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ja men hvis han ikke er på det niveau man havde forventet er der jo ingen ide for hverken ham eller klubben at han bliver bare fordi man ikke vil indrømme et fejlskud.

    Det kommer selvfølgelig an på om man mener at han er bedre end det der er set.

    Mwn der burde være købt ind til start11 eller fremtiden .. her virker det ikke som det er sket ..
    mener så ikke han blev omtalt som værende en start 11 spiller da han kom til. Mener der blev talt mentalitet og bedre træningskultur eller noget i den stil - på den baggrund tænker jeg ham som backup.

    Mht Ivan tror jeg ikke det er fordi han ikke har niveauet - men det hjælper jo ikke noget han er god hvis man aldrig lykkedes med at få ham på 100% og holde ham fit. Når vi så oven i hatten har BP der også har været ramt...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Rimelig hidsigt at skyde Sauli af efter en måned i klubben.
    Ja men hvis han ikke er på det niveau man havde forventet er der jo ingen ide for hverken ham eller klubben at han bliver bare fordi man ikke vil indrømme et fejlskud.

    Det kommer selvfølgelig an på om man mener at han er bedre end det der er set.

    Mwn der burde være købt ind til start11 eller fremtiden .. her virker det ikke som det er sket ..

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Håber ikke Ivan bliver siet fra.
    syntes han virkede hård og god.
    noget vi mangler .

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jooo. Men tror nu ikke han kommer med sådan en udtalelse uden han tror på det. Han er tydeligvis også under pres for resultater

    Vi skulle dog ikke forvente en vild transferdeadline dag. Vi spiller kamp på dagen og det lød til nok at være ordnet inden. Men kunne som alt andet ikke love det 100%
    med det vindue vi har haft hidtil ville jeg bestemt heller ikke forvente en vild sidste transferdag...Og selv om det da er sjovt med sådan en dag så klare jeg mig nok hvis bare de får hentet de forstærkninger der skal til inden...så lever vi med en deadline day uden den store aktivitet og 3 point over vejle.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Ja resultatet kan naturligvis godt være det samme.
    Jeg tog Björns udtalelse som at man skulle ikke blive skuffet, hvis det ikke kom til at ske.
    Jooo. Men tror nu ikke han kommer med sådan en udtalelse uden han tror på det. Han er tydeligvis også under pres for resultater

    Vi skulle dog ikke forvente en vild transferdeadline dag. Vi spiller kamp på dagen og det lød til nok at være ordnet inden. Men kunne som alt andet ikke love det 100%

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Mucolli og Mustafic for en 6’er og Mihajlo/Sauli og Michelson/Grubbe for en centerback …

    Spørgsmålet er om der er en kant for meget? Charly, Tyler, Selven, Tongya og DonD ..

    Meget potentiale, ikke så meget “proven” ..
    Rimelig hidsigt at skyde Sauli af efter en måned i klubben.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Det giver også mening - Mucolli, Ivan og Mustafic ud, 2 ind.

    Drømmen.
    Mucolli og Mustafic for en 6’er og Mihajlo/Sauli og Michelson/Grubbe for en centerback …

    Spørgsmålet er om der er en kant for meget? Charly, Tyler, Selven, Tongya og DonD ..

    Meget potentiale, ikke så meget “proven” ..

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Fluminenses u17 spiller fra Geneva Cup pen der spillede med nummer tre på ryggen skal jeg gerne bede om :-)

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Går efter eller forestille sig er vel i og for sig også det samme
    Ja resultatet kan naturligvis godt være det samme.
    Jeg tog Björns udtalelse som at man skulle ikke blive skuffet, hvis det ikke kom til at ske.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Det virkede bestemt også til at enten Grubbe eller Nico ryger. Det blev mere end antydet at det var muligt.

    Til gengæld hørte jeg det med forstærkningen af forsvaret som at det kunne Björn godt forestille sig ske.
    Altså absolut ingen garanti og det kunne lige så godt være det ikke skete.
    Går efter eller forestille sig er vel i og for sig også det samme

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Det giver også mening - Mucolli, Ivan og Mustafic ud, 2 ind.

    Drømmen.
    Det virkede bestemt også til at enten Grubbe eller Nico ryger. Det blev mere end antydet at det var muligt.

    Til gengæld hørte jeg det med forstærkningen af forsvaret som at det kunne Björn godt forestille sig ske.
    Altså absolut ingen garanti og det kunne lige så godt være det ikke skete.

    Leave a comment:

Working...
X