Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Egentlig ok præstation og kamp.
    Vi spillede lidt som top 6 hold men det ser igen sort ud som det plejer.

    Comment


      Ueffektive i begge felter, så taber man... Det bliver som ventet endnu en omgang nedrykningsspil og min til tror til Alm er ikke blevet større. Fatter ikke man forlængede med ham nu her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

        Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
        Top 6 snakken har alle dage været et fatamorgana som ledelsen har stillet op.
        Der har aldrig været en reel trodsreaktion eller konsekvens af missede målsætninger 10 af 11 sæsoner, og der bliver heller ikke handlet på det når vi om 2 runder har spillet os væk fra den.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Egentlig ok præstation og kamp.
          Alt for mange unødvendige fejl af Bernat, Frøkjær, Grubbe mv. Bunden går næsten ud af holdet midtvejs i anden halvleg. Det er svært st kalde det en ok præstation.

          Nu skal vi helst have tre point i Parken for at top 6 kan virke realistisk. Det bliver svært…

          Comment


            Vi forsvarer for dårligt og er for ineffektive. Det er ikke top 6.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Øv at vi taber men synes vi tager noget med. Jeg synes vi til tider spiller godt. Mangler ikke Gigovic. Vi mangler vel også et par startere endnu. Jeg glædes over at der kæmpes på trods af at man er bagud med 1-4. Det viser at der er en tro på tingene uden at vi giver op.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Det ville jo ødelægge alle kampe, hvis de også skal kigge frispark. Men marginaler imod. 2 offside mål, hvor den ene er marginal, men korrekte. De får et mål der var til VAR tjek for Offside. Og Sabbi er 10 cm fra et straffe
                så må de give træneren en rød klud som i NFL så man kan få kigget en afgørelse igennem.

                eller bedre endnu - droppe VAR

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Vi har ikke en top 6 trup længere er den ikke desværre ikke og jeg sagde for mange år siden at så længe Thorborgs skødehund Thomas Christensen sidder med ved bordet jamen så vinder vi ingenting...det holder jeg fast i
                  top 6 er vel reelt heller ikke at vinde noget ;)

                  Comment


                    Irriterende at vi kan have så godt fat i kampen, og så falde totalt sammen. Det mest skuffende for mig er nok at vi var presset til et resultat i dag, fordi vi leverede en sådan en halvsløj indsats i sidste weekend. 7 point i de sidste 3 kampe er vel et must nu? Jeg har sgu lidt svært ved at se det ske

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Jeg er stadig i tvivl om, hvem folk ville have ud, der efter 63. Minutters spil, hvor vi havde domineret hele halvlegen?
                      Bashkim og Tongya ind tidligere. Ellers gerne Mutavic eller Aron ind for Skjelvik og Tverskov tilbage på cf. Mucilli for Skyttä eller Frøkjær kunne også have været en mulighed.
                      Vi spillede ja en god kamp efter at komme bagud i første halvleg. Men vi løber ja konstant tør under kampene og denne træthed koster koncentration og de sidste i mange situationer afgørende energi.
                      Det er Alms ansvar og for mig "røver" han belønningen for en god kamp fra spillere.

                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Vi har ikke en top 6 trup længere er den ikke desværre ikke og jeg sagde for mange år siden at så længe Thorborgs skødehund Thomas Christensen sidder med ved bordet jamen så vinder vi ingenting...det holder jeg fast i
                        Truppen er ikke så dårligt, problemet er at Alm bruger kun en alt for små del af truppen under kampene og nægter at skifte tidligere.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Med Bjørn Paulsen havde vi fået point I dag. Han havde ikke ladet det her ynglingehold lave to mål på dødbolde. Det er uanset hvad ikke okay og det kommer jo i sidste ende til at koste i dag.
                          Ellers er indsatsen i dag godkendt. Vi knækker lidt over i 2. Halveg, hvor Frø og Minteh hænger lidt for meget fremme, fordi vi forsøger at ride videre på 1. Halveg. Alm når lige at få udskiftet et angreb for sent til vi får nye kræfter ind der kunne genvinde momentum i kampen og så bliver der for langt op.
                          Vi viser dog fin moral trods den står 4-1. Vi kører på med det vi har prøvet hele kampen og får et flot overtag.

                          Vi snakker også marginaler. Sabbi er 2 cm offside kort inde i 2. Halveg. Faghir er 2 cm. onside på mål nr. 2..

                          øøøv. Jeg synes faktisk vi spillede godt nok til point, men så alligevel ikke pga. vi dækker så skidt på dødboldene

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Bashkim og Tongya ind tidligere. Ellers gerne Mutavic eller Aron ind for Skjelvik og Tverskov tilbage på cf. Mucilli for Skyttä eller Frøkjær kunne også have været en mulighed.
                            Vi spillede ja en god kamp efter at komme bagud i første halvleg. Men vi løber ja konstant tør under kampene og denne træthed koster koncentration og de sidste i mange situationer afgørende energi.
                            Det er Alms ansvar og for mig "røver" han belønningen for en god kamp fra spillere.
                            Kan ikke se at målet til 2-1 har noget med energi at gøre. Vi sidder på kampen jo, og de scorer på en dødbold. Ved ikke hvad friske kræfter havde gjort ved det mål. Sidste uge forstod jeg ikke at der ikke blev skiftet før, men sad ikke med samme følelse idag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Vi forsvarer for dårligt og er for ineffektive. Det er ikke top 6.

                              MvH ChrisOB
                              præcis. længere er den ikke. Vi får nok 1 point
                              mod Aab og de andre kampe 0 points i grundspillet.
                              Nå men tillykke til Alm med forlængelsen.
                              Kan simpelhten ikke se han har rykket
                              OB siden han kom. Måske er det bare mig.
                              god weekend :-)

                              Comment


                                Der er et klart niveauforskel på de to hold. Jeg synes egentligt at vi spiller fint i store dele af kampen, men det er fair nok at FCN vinder.

                                Comment

                                Working...
                                X