Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Det jo også en vurdering af, hvor meget man skal satse, i et sommer vindue, hvor der er meget stor udskiftning. Mener ikke han kan klandres, det peger da mest på Alm.
    Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.

    Comment


      Fedt at det er Kian Hansen
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Vi er tvunget til point i parken nu = farvel top 6
        Intet er umuligt, det er trods alt kun 20 år siden vi sidst tog en superligasejr i Parken
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Intet er umuligt, det er trods alt kun 20 år siden vi sidst tog en superligasejr i Parken
          Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid
            Hvis du er rigtig rigtig ung, så er der måske en lille chance

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
              Hvis der havde været mere effektivitet foran FCNs mål og en træner som kunne udskifte i tide, så havde vi ikke haft denne diskussion. Vi hade jo flere store chancer, men vi brænder dem igen igen. Men det er jo et sp. om økonomi sammenholdt med hvad man kunne få nu. Det jo ikke sort/hvidt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
                tænker ikke den har på den helt korte bane. Man forlænger med Alm inden foråret er gået igang - klart signal om at man er tilfreds og det ikke skal være en top 6 der afgøre om han skal fortsætte.

                Så de må jo se noget i ham. Jeg er på ingen måde overbevist om at han er den rette - syntes simpelthen vi ser for lidt fra ham.

                Men den bliver jo ikke ved med at gå - vi må formode der kommer til at ske en hel del igen til sommer og så må truppen vel efterhånden være tilpasset til hvordan man vil spille...

                Comment


                  Jeg er stadig i tvivl om, hvem folk ville have ud, der efter 63. Minutters spil, hvor vi havde domineret hele halvlegen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Hvis der havde været mere effektivitet foran FCNs mål og en træner som kunne udskifte i tide, så havde vi ikke haft denne diskussion. Vi hade jo flere store chancer, men vi brænder dem igen igen. Men det er jo et sp. om økonomi sammenholdt med hvad man kunne få nu. Det jo ikke sort/hvidt.
                    Du har ret, chancerne var der. Vi har så heller ikke været heldige med skader mv i de sidste to kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid


                      Jeg er heldigvis så gammel at jeg har oplevet det, og været til Pokalfinalerne derover.

                      Har en søn som heller aldrig har oplevet det. Vanvittigt .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        altså hvis vi skal blive ved med det VAR pjat så bliver de også nødt til at kunne kigge på frispark - hvordan kan han ikke dømme til sabbi der? håbløst dommerarbejde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Du har ret, chancerne var der. Vi har så heller ikke været heldige med skader mv i de sidste to kampe.
                          Enig, men vi skal altså til og score på de chancer. Vi mangler i den grad en goalgetter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Jeg er stadig i tvivl om, hvem folk ville have ud, der efter 63. Minutters spil, hvor vi havde domineret hele halvlegen?
                            friske kræfter ind. Minteh havde ikke vidt meget så han var da bestemt en kandidat. Frø eller Skyttä

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              altså hvis vi skal blive ved med det VAR pjat så bliver de også nødt til at kunne kigge på frispark - hvordan kan han ikke dømme til sabbi der? håbløst dommerarbejde
                              Det ville jo ødelægge alle kampe, hvis de også skal kigge frispark. Men marginaler imod. 2 offside mål, hvor den ene er marginal, men korrekte. De får et mål der var til VAR tjek for Offside. Og Sabbi er 10 cm fra et straffe

                              Comment


                                Vi har ikke en top 6 trup længere er den ikke desværre ikke og jeg sagde for mange år siden at så længe Thorborgs skødehund Thomas Christensen sidder med ved bordet jamen så vinder vi ingenting...det holder jeg fast i
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X